ЗАБЛОКИРОВАЛИ КАРТУ С ДЕНЬГАМИ

Klient777PB Klient777PB
1 марта 2016, 17:38
1
«Доброго» дня. Ніколи б не подумав, що така проблема станеться і зі мною. Завжди був радий співпрацею з ПриватБанком, швидкості і зручності в користуванні. І тут коли черга дійшладо тісної співпраці, мені зробили «ведмежу послугу»!!!
Поясную детальніше, минулого тижня, ні про що не здогадуючись, я пішов зняти гроші з карти ПБ, намагаючись їх отримати, банкомат написав «ліміт на зняття готівки». Я не розуміючи що сталося, звертаюся за номером 3700. Мене автоматом «посилають» на чат ПБ24, бо всі оператори зайняті, так як не мав доступу до інтернету, прочекав з парочку годин, таки дозвонився на вільного оператора. Дівчина в спокійному тоні повідомила, що моя карта заблокована вже протягом декілька днів, та відновленню не підлягає, а коштами буде користуватися ПриватБанк (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Далі на мої запитання, що з грішми (сума на карті близько 3000) мені відповілили, ми нічого не знаємо, звертайтесь до суду…
Відійшовши від шоку, я звернувся в чат Приват24, де мені сказали, що так, моя карта заблокована, буде розгляд, мені зателефонують. Пройшло ще пару днів мені перезвонив представник ПБ, та повідомив, шо на мене написана скарга за кошти, які поступили на мою карту, а товару не отримали. Я пред`явив накладні, товар людина отримала, в чому причина блокування??????? ніхто недає пояснення, тільки чекайте, або йдіть до суду.
Чому в Вашому банку таке робиться?? Мене ніхто не повідомив про блокування карти, хоча у Вас чітко написано, що має прийти смс повідомлення, або перезвонити, я ледве визвонив ваших конультатів, щоб мені пояснили чому так сталося, і надавши докази моєї роботи, мені далі продовжують тримати заблоковану карту з моїми грошима!!!

Комментарии (2)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
3 марта 2016, 9:18
ПриватБанк
#
Шановний Клієнт!
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
luduyafed
luduyafed
5 марта 2016, 13:35
Luduya, Kiev
#
Скажите Вам разлокировали карту?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться