Тільки негатив через некомпетентність працівників !!!

Mariana12 Mariana12
5 февраля 2016, 10:55
1
Працівники банку абсолютно неспроможні вирішити проблеми з Приват24. Чому не взяти кількох толкових людей, які розуміються в програмному забезпеченні? Кому потрібні їхні шаблонні ідіотські відповіді: обновіть браузер і почистіть куки, а ще можете скріншоти надсилати. Я чітко і ясно пояснила їм, в чому проблема! Ще років 5 тому був неприємний осад від спілкування з ними, і досі нічого не покращилось. Шкода, що адміністрація ніяк не реагує на таку массу негативу!

Комментарии (9)

+
+18
mazaj
mazaj
5 февраля 2016, 11:15
http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
#
<<<Чому не взяти кількох толкових людей, які розуміються в програмному забезпеченні?>>>
Дорогое это удовольствие — держать на ГЛ банка людей, специалистов по не банковским операциям. В надежде что авось когда-то кто-то может быть позвонит и ему нужна будет консультация именно компьютерного специалиста например.
А как человек, который работал когда-то инженером в техническом отделе всеукраинского провайдера, могу сказать, что по телефону с клиентом решать его проблему — смерти подобно. В 98% случаев клиент не в состоянии объективно всё объяснить, уточняющие вопросы не слушает, отвечает на «своей волне», однозначно уверен ВСЕГДА, что проблема исключительно с нашей стороны, и категорически не хочет что--либо на своем компе делать.
+
0
Mariana12
Mariana12
5 февраля 2016, 14:20
Мар'яна, Львів
#
Дякую за коментар. То може Ви мені допоможете вирішити цю проблему? Ось цитата з мого коментаря на цьому сайті: « Нещодавно вперше зайшла з телефону. Для перевірки сайт запросив пін-код, номер картки, але зрештою я змогла здійснити запланований переказ коштів. Після того, як спробувала вийти з сайту, з«явилось віконце, де вимагалось внести якісь зміни, а саме вписати ІР-адресу. Просто закрити його не вдавалось. Я, не подумавши, вписала цю ІР-адресу, яку мені підказував сайт! ( І хоча там було написано » якщо ви не розумієте, що це таке — пропустіть цей пункт», і я намагалась його пропустити...) Через кілька днів я спробувала зайти в Приват24, але постійно пише, що не вірний пароль. Кілька разів його змінювала, так як говорили співробітники банку, мене постійно переадресовували від одного консультанта до іншого, але проблему так і не вирішили! " У нас після цього відбулося спілкування в електронному режимі з працівниками банку, які мені відповідають те, що і всім. Але…
+
+14
marik66
marik66
5 февраля 2016, 18:21
#
«Я, не подумавши, вписала цю ІР-адресу, яку мені підказував сайт!»
Если начать игру с IP в настройках П24, то можно не только обезопасить П24 от мошенников, но и от самого себя от П24 -:)

Что с Вами и произошло. Теперь Вы можете войти в Приват24 только с того IP-адреса -:)
+
0
Mariana12
Mariana12
8 февраля 2016, 10:04
Мар'яна, Львів
#
Спасибо! Именно это я и пыталась объяснить Привату… Вот вы ведь сразу поняли, в чем проблемма! А они упорно рекомендуют чистить куки
+
0
Mariana12
Mariana12
5 февраля 2016, 14:24
Мар'яна, Львів
#
Але після того, як я чистила і змінювала браузер — ввійти в Приват24 не вдається. Не вдається також ввійти і через мобільний додаток на телефоні (браузер там не використовується) Зате ввійти в інший аккаунт на комп«ютері я можу з будь-якого браузера. Тобто логічно припустити, що проблема саме з моїм аккаунтом? Буду вдячна за коментарі!
+
0
mazaj
mazaj
5 февраля 2016, 14:42
http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
#
Я не работник технических служб Привата и дистанционно Вам помочь не смогу.
К сожалению, я не знаю, что это был за сайт, что это было за віконце… возможно Вы по невниманию вписали некий айпишник, с которого можно заходить в Ваш аккаунт и который Вам не принадлежит. Возможно была работа вирусных или вредоносных программ… короче это гадание…
Почему Вам не сходить в ближайшее отделение. Там через работника можно глянуть свой аккаунт и заодно сменить пароль?
+
0
Mariana12
Mariana12
5 февраля 2016, 14:59
Мар'яна, Львів
#
Спасибо) Попробую еще в банк зайти…
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
5 февраля 2016, 19:55
ПриватБанк
#
Доброго дня!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Mariana12
Mariana12
8 февраля 2016, 10:06
Мар'яна, Львів
#
Після спілкування з help@pb, в мене є підстави вважати, що на всі наші листи відповідають не люди, а роботи…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться