Тільки негатив через некомпетентність працівників !!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Працівники банку абсолютно неспроможні вирішити проблеми з Приват24. Чому не взяти кількох толкових людей, які розуміються в програмному забезпеченні? Кому потрібні їхні шаблонні ідіотські відповіді: обновіть браузер і почистіть куки, а ще можете скріншоти надсилати. Я чітко і ясно пояснила їм, в чому проблема! Ще років 5 тому був неприємний осад від спілкування з ними, і досі нічого не покращилось. Шкода, що адміністрація ніяк не реагує на таку массу негативу!
Написать комментарий
Комментарии - 9
Дорогое это удовольствие — держать на ГЛ банка людей, специалистов по не банковским операциям. В надежде что авось когда-то кто-то может быть позвонит и ему нужна будет консультация именно компьютерного специалиста например.
А как человек, который работал когда-то инженером в техническом отделе всеукраинского провайдера, могу сказать, что по телефону с клиентом решать его проблему — смерти подобно. В 98% случаев клиент не в состоянии объективно всё объяснить, уточняющие вопросы не слушает, отвечает на «своей волне», однозначно уверен ВСЕГДА, что проблема исключительно с нашей стороны, и категорически не хочет что--либо на своем компе делать.
Дякую за коментар. То може Ви мені допоможете вирішити цю проблему? Ось цитата з мого коментаря на цьому сайті: « Нещодавно вперше зайшла з телефону. Для перевірки сайт запросив пін-код, номер картки, але зрештою я змогла здійснити запланований переказ коштів. Після того, як спробувала вийти з сайту, з«явилось віконце, де вимагалось внести якісь зміни, а саме вписати ІР-адресу. Просто закрити його не вдавалось. Я, не подумавши, вписала цю ІР-адресу, яку мені підказував сайт! ( І хоча там було написано » якщо ви не розумієте, що це таке — пропустіть цей пункт», і я намагалась його пропустити...) Через кілька днів я спробувала зайти в Приват24, але постійно пише, що не вірний пароль. Кілька разів його змінювала, так як говорили співробітники банку, мене постійно переадресовували від одного консультанта до іншого, але проблему так і не вирішили! " У нас після цього відбулося спілкування в електронному режимі з працівниками банку, які мені відповідають те, що і всім. Але…
«Я, не подумавши, вписала цю ІР-адресу, яку мені підказував сайт!»
Если начать игру с IP в настройках П24, то можно не только обезопасить П24 от мошенников, но и от самого себя от П24 -:)
Что с Вами и произошло. Теперь Вы можете войти в Приват24 только с того IP-адреса -:)
Если начать игру с IP в настройках П24, то можно не только обезопасить П24 от мошенников, но и от самого себя от П24 -:)
Что с Вами и произошло. Теперь Вы можете войти в Приват24 только с того IP-адреса -:)
Але після того, як я чистила і змінювала браузер — ввійти в Приват24 не вдається. Не вдається також ввійти і через мобільний додаток на телефоні (браузер там не використовується) Зате ввійти в інший аккаунт на комп«ютері я можу з будь-якого браузера. Тобто логічно припустити, що проблема саме з моїм аккаунтом? Буду вдячна за коментарі!
Я не работник технических служб Привата и дистанционно Вам помочь не смогу.
К сожалению, я не знаю, что это был за сайт, что это было за віконце… возможно Вы по невниманию вписали некий айпишник, с которого можно заходить в Ваш аккаунт и который Вам не принадлежит. Возможно была работа вирусных или вредоносных программ… короче это гадание…
Почему Вам не сходить в ближайшее отделение. Там через работника можно глянуть свой аккаунт и заодно сменить пароль?
К сожалению, я не знаю, что это был за сайт, что это было за віконце… возможно Вы по невниманию вписали некий айпишник, с которого можно заходить в Ваш аккаунт и который Вам не принадлежит. Возможно была работа вирусных или вредоносных программ… короче это гадание…
Почему Вам не сходить в ближайшее отделение. Там через работника можно глянуть свой аккаунт и заодно сменить пароль?
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 5 февраля 2016, 19:55
- #
Доброго дня!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |