×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Банкомат видав не всю суму
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Приватбанк ворует деньги.
На даний момент, дійсно, спостерігаються тимчасові складнощі з відображенням операцій повернення у Приват24. Ми вже працюємо над усуненням. Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Спробуйте відкрити виписку у pdf форматі через меню Приват24 ´Сервіси — Послуги — Довідки — Виписка по картці / рахунку´.
Комментарии (3)
Поповнила рахунок на 2000, а термінал видав на екрані 1800.
Я чекала що цифри «дотанцюють» до тієї суми, яку я внесла — 2000 грн. Ні, 1800 грн і все. Я побігла у відділення Привату, де спеціаліст зробила заяву і заспокоїла, що через 3 дні касу знімуть і повернуть гроші.
На слідуючий день колеги по роботі мені сказали, що «плакала моя двухсотка». Гроші вкрадуть, а з мене зроблять дуру.
Я давно звикла декілька разів рахувати гроші і я поповнювала рахунок, рахуючі гроші.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Зробимо все для повернення ваших грошей.
Комментарии (2)
Оплата частями
Зарплата регулярно приходит на карту привата.
Специалисты в отделении уже и информацию обновляли и акцию кешбека на кредитку подключали.
Ничего не меняется.
Ліміт за сервісом Оплата частинами може бути встановлено банком у разі наявного кредитного ліміту по картці Універсальна. Зазначимо, що це два окремих ліміти і наявність ліміту по картці не обов'язково означає, що на таку ж суму буде встановлено ліміт Оплати частинами. Якщо у вас вже є ліміт на картці ви можете користуватись ним. В подальшому банк може переглянути своє рішення і надати ліміт по оплаті частинами також.
Комментарии (7)
страховку в приватбанка
В першу чергу зазначимо, що ПриватБанк має чітку позицію щодо територіальної цілісності України. Тимчасово окуповані території не перестають бути частиною нашої держави. Ми бачимо причину відмови по вашій страховій події, яка не була сформульована банком та страховою компанією так, як вами подано вище у відгуці.
Відповідно до умов договору страхування визначено території на яких діє страховий поліс. Як зазначено у п.п. 12.1. Місце дії Договору страхування – весь світ, з урахуванням обмежень п.12.2. поліса.
12.2. Дія Договору не поширюється на тимчасово окуповані території Донецької та Луганської областей, а також Автономну Республіку Крим, на території, які офіційно визнані зонами військових дій (збройних конфліктів).
Відмова у виплаті за заявкою по страховій події базується виключно на умовах договору страхування, які визначають перелік територій на яких діє страховий поліс.
Комментарии (3)
Зникли кошти
Спочатку звернувся в онлайн підтримку — сказали чекайте 3 банківські дні, пройшло вже більше тижня, а коштів так і немає. Потім прмйшов у місцеве відділення де спеціаліст створив заявку на повернення. І все б нічого, але її розгляд 45−120 днів! Це прининішній ситуації в країні, коли незрозуміло що через тиждень буде. Тобто банк по якійсь незрозумілій причині привласнив мої кошти, а на їх повернення я повинен чекати 4 місяці, коли вже ті 8000 грн може нічого не варті вже будуть.
Перепрошуємо за незручності. Банк не забирав ці кошти. Наразі питання лише у відображенні операції повернення у виписці в Приват24, а не в поверненні самих коштів на картковий рахунок. Ви можете переглянути виписку з усіма операціями сформувавши її в сервісі довідок. У вебверсії Приват24 це меню «Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка», а в мобільному додатку Приват24 меню «⠶ — Послуги — Довідки – Виписка — Виписка по картці / рахунку».
Комментарии (5)
Важка процедура відновлення співпраці для давніх клієнтів
Як виявилося, у пенсіонера була раніше картка Універсальна й вдалося відновити доступ до Приват24, надати документи на актуалізацію даних для подальшого обслуговування. Перед банком пенсіонер має прострочену заборгованість: на зазначеній картці, строк дії якої вже був вичерпний, й транзитному рахунку 2924* (начебто штрафи). Сума відносно невелика, може бути важко, але співпрацювати з банком пенсіонер не відмовлявся.
Вирішили почати з перевипуском картки, оскільки зі собою пенсіонер її не мав. Спрацювала система безпеки й злетів фінансовий номер. Ось тут починається труднощі, які дуже важко вирішити дистанційно… Робот Яна це щось. Не кожна людина (особливо похилого віку) може правильно з нею поспілкуватися, а якщо вона тебе «не почує», то повісить трубку. Проходження фотоідентифікації (для встановлення фінансового номеру), якщо правильно пройти «квест із роботом», здійснюється набагато швидше, ніж проходження відеоідентифікації. Потім можна знову відновити доступ до Приват24. Знову спроба перевипуску картки й знову спрацювання системи безпеки… У деяких районах міста було відсутнє електропостачання, зв’язок був поганий, то подзвонити на номер 3700 не вдавалося, то робот «не чув» причину з'єднання з оператором, то через повітряну тривогу оператори були недоступні, то при спілкуванні з оператором з'єднання завершувалося, то при з'єднанні з оператором система почала посилати до чату й чи вирішуй проблеми самостійно. Чат із відеоідентифікацією не варіант, у пенсіонера немає якісного Інтернету + він губиться від переживання.
Я розумію, що ПриватБанк має багато клієнтів і звісно навантаження на підтримку в складний для країни час дуже великий. Але ось так кидати похилого клієнта це те ж не варіант. На мою думку, ПриватБанк тут перегнув палицю — пройти всі шляхи «пекла» для пенсіонерів важко.
Що отримав ПриватБанк? Фактично втратив клієнта й можливість погасити швидко заборгованість. Пенсіонер дистанційно оформив картку в іншому банку (це виявилося набагато легше), на яку буде отримувати зазначені виплати. Якійсь копійки від залишку виплат пенсіонер усе ж таки буде направляти на погашення своєї заборгованості, щоб після закінчення воєнного стану не мати проблем, але прострочена картка тут може вносити складнощі з цим (реквізити рахунку є, але тут треба навчити пенсіонера як це зробити). Доступ до Приват24 все ж таки відновить за допомогою родичів, але для слідкування за погашенням заборгованості.
Нам шкода, що клієнт зіткнувся з такою ситуацією.
Всі кроки по підтвердженню тих чи інших операцій з картками чи акаунтом клієнта покликані захистити кошти клієнта та не дати шахраям заволодіти акаунтом. Фото або відеоідентифікація дає змогу банку впевнитись, що операцію з карткою чи акаунтом проводить саме клієнт, а не треті особи. Також випустити нову або перевипустити існуючу картку можна у відділенні за зверненням довіреної особи з нотаріальною довіреністю.
Комментарии (5)
Беремо і списуємо
Одразу зазначу, що з фінансовими інструментами знайомий та працюю з ними давно, фин. безпеки завжди дотримувався.
Отже, 28 грудня, 10:12, працюю на роботі, телефон на беззвучному, приходять якість сповіщення, дивлюсь, а це списання з кредитної картки Привата в Доларах, без ніяких підтверджень! Одразу заходжу в додаток та блокую картку. Результат:
за 5 хвилин списали 3 платежа по 21,39 дол. та 3 платежа по 34,90 дол.
Загалом на суму — 6 325 грн!!! І були ще спроби, поки не заблокував картку.
Списували через Кит. сайт dhgate.com, на котрий навіть раніше і не заходив ніколи.
Картка — Голд, Мастер Кард: використовувалась декілька раз на місяць в офлайн магазинах, ні яких сайтах, гаманцях, підписках не була задіяна, для цього маю спеціальні віртуальні картки!
Ще раз, за 5 хвилин, 6 списань з повтором сум, у іншій валюті, без підтвержень!
Додзвонитись на гаряч. лінію, то окрема тема, вирішив бігти на найблище відділення, як виявилось щоб з'єднатися з оператором треба казати пароль «не правельне поповнення картки», дивина ще та!
Зареєстрував звернення про шахрайське списання, обіцяли начебто подати документи на оскарження операції до Мастер Кард. Також направав заяву до кібер поліції.
Основне питання до процесінгу банку, чому Банк пропускає без пітдвердження операції, які є НЕТИПОВИМИ для клієнта (інша валюта, однакові суми, і все це впродовж 5 хвилин)??
П.С. 06.01.23 повернули два платежі по 782,20 грн.
Але де інші повернення? до того ж 782,20 грн це були найперші та найменші списання з шести.
Чекаю та сподіваюсь на повернення коштів…
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки. Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Частина заявок на оскарження ще в роботі та за результатом їх розгляду в платіжній системі ми вас додатково проінформуємо. Якщо ви впевнені, що не передавали дані картки, велика вірогідність повернути кошти по цим платежам. Ми ж, зі свого боку, зробимо все для цього.
Комментарии (8)
Відмовляють в додаванні картки стороннього банку до приват24
Повідомлення що некоректні дані. Спробував іншу — те саме.
Кілька разів звертався у підтримку де виявилось що мені потрібно надати фото та номер картки яку я додавав 22.03.2022 року. Авжеж у мене немає такої інформації. Звернувся навіть у моно — немає додавання карт у цей період. Пробував якось дати зрозуміти що немає цієї інформації у мене. Готовий до перевірок і т.д. Немає результату. На клієнта їм пофігу. Додам ще те що я скинув їм фото по запиту картки що додаю і фото паспорту.
Перепрошуємо за незручності. Питання в роботі у профільних фахівців.
Написать комментарий
Кредитний ліміт та покупка частинами НЕ ДОСТУПНІ ДЛЯ АІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
та членів їх сімей.
САМЕ ЦИМ ЗАКОНОМ ЗАБОРОНЕНА ВИДАЧА КРЕДИТІВ ВІЙСЬКОСЛУЖБОВЦЯИ, клієнта саме ПРИВАТБАНКУ.
На думку працівників банку цей закон обмежує конституційні права військовослужбовців. Та покликаний на захист корпоративних прав банкірів.
Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» банк не нараховує військовослужбовцям відсотки, штрафи і пені за карткою «Універсальна». Повернення до стандартних умов обслуговування з нарахуванням відсотків та збільшенням кредитного ліміту можливе після закінчення проходження військової служби.
Комментарии (5)
Скарга
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (6)
Не повертають гроші на рахунок з AliExpress
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Комментарии (4)
Обман Захист на кожен день
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (3)
відмова проводити свіфт за дрони mavic
Хто як не Приватбанк тепер займається підривом обороноздатності країни, вставляючи палки в колеса волонтерам і благодійним фондам?
Чекаємо інструкцій від НБУ відповідно останніх змін в Митному кодексі, щодо можливості купівлі фізособами БПЛА. Наразі провести таку оплату можливо через благодійну організацію.
Написать комментарий
Приват вкрав гроші: Прийшли гроші на фоп зранку ввечері немає
У підтримці говорять що перший раз про це чують, грошей не бачать, рекомендують чекать та звертатись у банк з чеком про сфівт переказ.
На аргументи з першого речення не реагують. Як жити далі без грошей не зрозуміло.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних та перевірки інформації.
Комментарии (1)
Робота персоналу
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації за ситуацією.
Написать комментарий
Не повертають гроші на рахунок
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними з відгуку, щоб перевірити інфоромацію по описаній ситуації. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Комментарии (2)
Відмова в отриманні грошової допомоги від ООН через Western Union
Перепрошуємо за незручності. Для отримання переказу співробітник має ідентифікувати отримувача, оформлення картки при цьому не є обов'язковим. Ми передали інформацію по описаній ситуації колегам для проведення перевірки. За її результатом з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (4)
Не возвращают 40000 грн с сентября 2022
— обращайтесь в свой банк
— вы не платили нашей картой
— если бы мы и вернули ваши деньги, то мы не вернем потому что у вас нету нашей карты
— мы ничем вам помочь не можем
— дайте все документы и мы возможно вам поможем
Так и остались 40000 грн где-то в отделениях Приватбанка :(
Питання передано профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (1)
Схема мошенничества от банка Приват
Написать комментарий