Іноді працівникам служби підтримки Приватбанку не позаздриш

Sergii Zaderiienko Sergii Zaderiienko
30 января 2016, 15:46
5
30.01.2016 року був останній термін подання до деяких львівських вишів квитанцій про сплату за навчання за наступний семестр. При цьому в контрактах вишів записано, що несплата за навчання тягне за собою відрахування студента з вишу. Тому я сплатив за навчання двох доньок через Приват24 і ще 26.01.2016 і виписав номери платежів для роздруківки чеку через термінал. Декілька днів поспіль я марно намагався роздрукувати чеки в терміналі Приватбанку TS205361. Останню спробу зробив приблизно в 11.20 30 січня, але термінал вперто не мав ніяких даних про платежі 1496529**6 та 1496534**9. Тобто за 4 дні з 26.01 по 30.01 платежі «не спромоглись» потрапити з Приват24 в термінал TS205361, це ж явно чийсь косяк з приватбанківських працівників. Але ладно, думаю може в Приватбанку ще від різдвяних і хрещенських свят не відійшли, спробую роздрукувати квитанції витягнувши їх в pdf-форматі з Приват24. І що б Ви думали Приват24 мене не пускає.
Справа в тім, що я скористався безкоштовою пропозицією Microsoft оновити свою операційну систему до Windows10. Так от після зміни операційної системи Приват24 і перестав мене впускати вимагаючи ввести код якоїсь з моїх карток, які треба вибрати з випадаючого списку. На екрані Приват24 був надпис про те, що я вперше заходжу з цього пристрою тому для додаткової ідентифікації й запрошуються банком дані карток.
Може банк і правильно формулював свої питання, але я їх неправильно розтлумачив. Справа в тім, що у кожної картки є PIN-код та CVV-код. І банк мав би передбачити ситуацію невірно ротлумачену котримсь з клієнтів, але не передбачив цього. І я марно намагався у котрий раз ввести тризначний CVV-код, тоді як треба було вводити чотирьохзначний PIN-код. І це стало зрозуміло лише потім коли я подзвонив на номер 3700 і то вдруге, тільки тільки другий оператор служби підтримки Приватбанку був дуже уважний і зміг правильно визначити проблему… тоді, коли спочатку термінал TS205361, а потім і машинний інтелект Приват24 тебе довів до нервового зриву.

Комментарии (2)

+
0
Sergii Zaderiienko
Sergii Zaderiienko
30 января 2016, 15:53
#
Повна версія на хайблогері — setyanin.hiblogger.net/2132759.html
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
30 января 2016, 17:50
ПриватБанк
#
Sergii Zaderiienko, доброго дня.
Перевірка за допомогою введення PIN коду необхідна нам для додаткового підтвердження Ваших даних, щоб переконатися в безпеці Вашого аккаунта Приват24 і вхід до нього здійснює безпосередньо власник аккаунта. Будь ласка, пам'ятайте, що вводити ПІН код або будь-яку іншу персональну інформацію можна тільки на нашому сайті за посиланням privat24.ua або перейшовши на нього з нашого офіційного сайту privatbank.ua. Ніколи не робіть цього, якщо Ви перейшли на сайт Приват24 з інших джерел — сайтів, листів і т.д.
Також хочемо нагадати, що при наборі PIN-коду, цифри на сайті постійно міняються місцями.

Згідно отримання квитанцій, на Вашу елктронну адресу були надіслани квитанції за вказаними платежами.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться