Проблеми із готівковим розрахунком через касу

yuriily yuriily
29 января 2016, 11:49
3
29.01.2016 о 11:18 я переказував гроші через касу відділення №93 (вул. Басейна 12/1-2). Касир отримала готівку в розмірі 2900 грн. (200грн. х 14 купюр + 100 грн. х 1), провела оплату у розмірі 2800 грн. + 28 грн. комісії (квитанція №0.0.497818813.1) та видала мені некоректну різницю в 22 грн. (замість 72 грн). На моє зауваження касир стверджувала, що отримала від мене 2850 грн. готівки, що не відповідає дійсності. Перераховувати касу та втрачати свій час через 50 грн., звісно, не мало сенсу, так що був змушений залишити їх Приватбанкові «на чай».

В цьому випадку незрозуміла наявність машинок, що лічать купюри, якщо касири ними не користуються. Таких помилок легко було б уникнути.

Комментарии (2)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
29 января 2016, 18:16
ПриватБанк
#
Yuriy, дозвольте нам докладніше розглянути ситуацію, що склалася. Уточніть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок! З повагою, ПриватБанк
+
+17
finansist7
finansist7
30 января 2016, 12:42
finansist07, Kiev
#
Есть счетные машины или нет… кассиры ошибаются…. Впрочем также как и клиенты. Поэтому согласно установленных требований НБУ на окошке любой кассы любого банка имеется уведомление о том, что необходимо считать средства не отходя от кассы. В случае, если Вы этого не сделали и обратились позже… то да… — это Вы оставили на комиссию банку.

В Вашем случае Вы пересчитали на кассе… поэтому необходимо было обратиться к начальнику отделения… и все бы Вы решили.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться