Полнейшая некомпетентность и низкий уровень безопасности

Juliaukr Juliaukr
27 января 2016, 20:36
1
Банк просто вверх некомпетентности и наплевательского отношения к клиентам. Уровень безопасности ноль. Попалась на фишинг и у меня увели 1,5 тысячи гривен. Понятно стало сразу, так как пришла смс о списании. Дозвонится до колл центра было не возможно, в чате никто не отвечал. Удалось связаться с поддержкой только через 40 МИНУТ. Они заблокировали карту, объявили об расследовании и сказали что напишут об результате через 30 дней. Было это 12 декабря. Ну подождала месяц, и тут начинается самое интересное. Поддержка меня просто убила и я хочу чтобы каждый из Вас прочитав это, задумался, стоит ли иметь дело с Приватом:

Комментарии (6)

+
+4
Juliaukr
Juliaukr
27 января 2016, 20:37
Юлия
#
Диалог № 698102-118698010

16 Jan 21:35 Privat24
Шановний клієнте, раді вітати Вас в Чат online. Оберіть, будь ласка, Ваше питання зі списку

16 Jan 21:36 Privat24
Уточніть, будь ласка, Ваше питання

16 Jan 21:37 #698102-118698010
Хотілося б дізнатися про результати розслідування за шахрайськими діями по моїй картці

16 Jan 21:40 Сторчака Юрій
Дякую за очікування!

16 Jan 21:40 Сторчака Юрій
Заповніть, будь ласка, форму

16 Jan 21:41 Сторчака Юрій
Уточніть, будь ласка, Ви на лінії?

16 Jan 21:42 #698102-118698010
так

16 Jan 21:43 Сторчака Юрій
хвилинку, будь ласка

16 Jan 21:45 Сторчака Юрій
проверил информацию, заявка в обработке

16 Jan 21:45 #698102-118698010
просто казали, що вона розглядатиметься протягом 30 днів, скільки ще чекати по часу?

16 Jan 21:47 Сторчака Юрій
найближчим часом

16 Jan 21:47 Сторчака Юрій
заявка буде оброблена

16 Jan 21:48 #698102-118698010
найближчим часом, це коли? просто має бути встановлені які сь часові рамки
+
+4
Juliaukr
Juliaukr
27 января 2016, 20:38
Юлия
#
Сторчака Юрій
до 30 днів обробляються данний тип заявок

16 Jan 21:49 #698102-118698010
вона була подана 12 грудня, тобто пройшло вже більше 30 днів

16 Jan 21:52 Сторчака Юрій
ще заявка знаходитсья в обробці, необхідний додатковий час

16 Jan 21:52 Сторчака Юрій
для перевірки данних

16 Jan 21:56 #698102-118698010
Ви можете сказати, скільки часу для цього необхідно. Скоро закінчується термін, протягом котрого я можу оскаржити це питання через Visa (45 діб). Якщо протягом трьох діб ваш банк не надасть роз*яснення по розслідуванні, то мною буде складено відповідну скаргу до НБУ та Visa International

16 Jan 21:57 Сторчака Юрій
Заповніть, будь ласка, форму

16 Jan 21:57 Сторчака Юрій
для перевірки платежу

16 Jan 21:57 Сторчака Юрій
можете також оскаржити оплату через платіжну систему Visa

16 Jan 21:58 #698102-118698010
там 12.12.2015

16 Jan 21:58 #698102-118698010
вибачаюсь за помилку

16 Jan 21:58 #698102-118698010
дві операції

16 Jan 21:59 #698102-118698010
одна спроба списання
+
+4
Juliaukr
Juliaukr
27 января 2016, 20:40
Юлия
#
#698102-118698010
і одне списання

16 Jan 21:59 Сторчака Юрій
хвилинку, будь ласка

16 Jan 22:14 Сторчака Юрій
оформлена заявка на проведення розслідування шахрайської операції

16 Jan 22:15 #698102-118698010
бачу дату подачі оскарження платежу через chargeback, номер заявки 194899 до 180 днів обробка цієї заявки

16 Jan 22:01 #698102-118698010
тобто ця заявка вже складена по chargeback, це точно?

16 Jan 22:03 Сторчака Юрій
хвилинку, будь ласка

16 Jan 22:10 Сторчака Юрій
рекомендую також звернеться в міліцію

16 Jan 22:11 Сторчака Юрій
для подачі заявки по шахрайські операції

16 Jan 22:11 #698102-118698010
це зрозуміло, мене цікавить, чи дійсно оформлена ця заявка як chargeback?

16 Jan 22:14 Сторчака Юрій
як чардж бек заявка не оформлена

16 Jan 22:15 #698102-118698010
так коли вона буде розглянута?

16 Jan 22:15 #698102-118698010
ви ж мені спочатку самі написали, що вона оформлена через chargeback
+
+4
Juliaukr
Juliaukr
27 января 2016, 20:41
Юлия
#
16 Jan 22:17 Сторчака Юрій
по вашій операції заявка через chargeback

16 Jan 22:17 Сторчака Юрій
не подана

16 Jan 22:17 #698102-118698010
ясно, спасибо
+
+15
pochtowek
pochtowek
28 января 2016, 18:05
#
Нахрена нужна горячая линия, всеравно нихрена не делают.я пять раз звонил, обещали разобраться, в итоге послали в милицию розберайтесь сами.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
28 января 2016, 19:41
ПриватБанк
#
Здравствуйте!
Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua подробное описание вопроса, номер карты, детали платежа и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию по Вашему вопросу.
С уважением, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться