×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Некомпетентність чи таємний намір
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення', як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, банк забезпечує виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Комментарии (3)
отказ Приватбанка выдаить переводWU
Вибачте нас, будь ласка, за незручності, що виникли. Отримати готівку в касі можливо при умові, що необхідна сума буде в обігу каси.
Для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки на зручне відділення. Послуга замовлення дозволить вам розпланувати справи та не ходити зайвий раз по відділеннях.
Комментарии (5)
Зняття готівки закордоном
Так, як операція проводилась в мережі іншого банку то заявка на повернення коштів опрацьовується за правилами та регламентом міжнародної платіжної системи (до 120-ти днів). Цей час необхідний, щоб всі сторони могли зібрати та підготувати документи для оскарження. Якщо заявка вже подана вами та за результатом її обробки ми вас проінформуємо.
Комментарии (1)
Банкомат забрав кошти
В той же день я звернувся в відділення за даним випадком де зарегестрували заяву
З того моменту я звертався на горячу лінію 3700 НЕОДНОРАЗОВО, на що мені постійно кажуть, що заява в роботі без конкретики
Одна з заяв за номером 90427 від 11.11.2022.
Вже пройшло більш чим місяць!!!
Прошу прискорити Вашу роботу та повернути МОЇ кошти!!!
Дякую
На даний момент заявка в роботі у профільних фахівців. Уточнюємо інформацію щодо строків розгляду. За необхідності додатково зв'яжемось з вами.
Комментарии (1)
Вкрали кошти
Списання було ініційовано торговою точкою в якій ви скористались карткою для оплати. Уточнити, чому саме запит на списання був надісланий на більшу суму, ніж вам повідомлено на місці, а також вирішити питання повернення частини суми ви можете звернувшись до мережі АЗС, яка фактично і провела списання. Повернення з їх сторони може бути значно швидшим, ніж оскарження за заявкою до платіжної системи. Окремо зазначимо, що регламент опрацювання заявки до 120 днів не є примхою банку, а встановлений міжнародною платіжною системою.
Комментарии (3)
Банкомат списал средства со счета, а карточку и наличку решил оставить себе
Снимая деньги с карточки Ощадбанка, в банкомате привата, расположенном возле отделения приватбанка в г. Харькове, по улице пр. Льва Ландау 12. Банкомат после подтверждения всех действий начал загрузку (выдача наличных) и так и оставался в загрузке в течении 40 минут (пока я был рядом и звонил на все горячим линии) итог. Деньги отсчитывать он даже не пытался (не было характерных звуков) но со счета списались мгновенно. Карточка и деньги остались в банкомате. Позвонив в приват. Меня спросили номер банкомата (номера на лицевой части я не нашел) спросили адрес. Указав адрес девушка оператор сказала что передаст информацию и произошедшем соответствующим сотрудникам и сказала звонить в ощад для блокировки карты, потом идти в отделение писать заявление на возврат средств. На не однократный вопрос что банкомат может прогрузится и выдать средства и карту, она меня уверила что прошло уже более 40минут и он уже деньги и карту не выдаст и можно уходить. Окей. Прихожу сегодня в отделение Ощадбанка, пишу заявление и на вопрос когда вернут деньги, девушка мне отвечает что не раньше чем через месяц т.к. пока приват проведет проверку, инкассацию и т. д. проходит очень много времени.
Теперь вопрос Привату. Ребята ау??? Из-за вас мой ребенок остался без лечения т.к. деньги эти были последние, на лечение. Второй вопрос, на дворе 2022 год. В стране война. Ребята какой месяц??? Месяц ждать свои деньги? Которые по вине вашего банкомата я не получил??? Ваши инкассаторы каждый день кружат по всему Харькову. Целый месяц займет провести проверку данного банкомата? Дальше. Ещё вопрос. На гарантии возврата своих денег, мне сказали что если приват скажет что все окей, а судя по отзывам, он умеет так говорить (воруя средства граждан) то свои деньги я не получу. Ребят, а как же камеры в банкомате? Как же логи банкомата, что и кому выдал и т.д? Ладно. Это все возможные сценарии развития событий. Подождем, что ответит Приват???
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Комментарии (4)
Банківська безпека не працює
Дякую дівчатам з колцентру, відповіли на всі питання і прийняли заявку на з’ясування
Але ж довіри вже нема, якщо банк не може захистити рахунки своїх клієнтів
На жаль, у відгуці немає даних, за якими ми могли б вас ідентифікувати та перевірити інформацію по описаній ситуації. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів.
Комментарии (5)
Інкасатори крадуть гроші?
Після чого запрацював генератор, але термінал після довгого завантаження кошти не повернув, і не зарахував, а увімкнувся у звичайному початковому режимі. Одразу ж було зателефоновано до гарячої лінії банку, і подана заявка на повернення коштів. 29.11.22 отримав повідомлення про відмову у повернені кошитів, з приводу того що було проведено інкасацію і залишку і коштів не зафіксовано! Постає питання, де ділись кошти з терміналу? В терміналі я користувався особистою приватбанківською карткою, яку і поповнював грошима, і це підтвердив спеціаліст коллцентру, також він підтвердив суму (2050грн.) яку я вносив, але зараховані вони не були! То де ж мої гроші? Інкасатори не чесні? Сьогодні подав вже третю заявку на вирішення як мені повідомили для більш детального розгляду! Куди звернутися і як мені повернути свої кошти? Номер третьої заявки 16702253
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
Банк відмовляється відключити овердрафт
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Комментарии (3)
В Приватбанк больше не ногой
Згідно з рішенням державного фінансового моніторингу вам обмежено використання коштів на рахунках.
Правоохоронна система проведе додаткову перевірку на можливість зняття обмеження.
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України Банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг (далі — Умови), які розміщуються на офіційному сайті.
Відповідно до п. 2.1.4.2.3. Умов, у випадках порушення клієнтом вимог чинного законодавства України та/ або умов даного Договору та/або у разі виникнення Несанкціонованого овердрафту Банк має право зупинити здійснення розрахунків за карткою (заблокувати картку) та/або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у встановленій Банком частині у разі невиконання клієнтом своїх боргових зобов'язань та інших зобов'язань за цим Договором.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що наразі проведення видаткових операцій по Вашим рахункам неможливе. Для врегулювання ситуації, яка виникла, Вам необхідно звертатися до правоохоронних органів України.
Комментарии (20)
Допустили кражу денег с карты юниор
Возможно, при входе в приват 24, а входила я с телефона через Chrom, мне в поисковике выпала первая ссылка называлась она privat24.express, я прошла по ней, все как и всегда, ввела пароль, логин, позвонил номер привата (это был номер приватбанка) попросили подтвердить вход в приват 24 нажав цифру 1.что я и сделала.страница не открылась, и я сгрешив на плохой интернет или какой то сбой, повторила вход в приват 24 но уже по второму адресу в поисковике.Зайдя в свой кабинет, я увидела, что пару минут назад с карты был сделан перевод 1500грн.Я позвонила на 3700.Сказала, что я не совершала никаких переводов, попросила анулировать этот перевод, но мне отказали.При разговоре с оператором решили, что карту заблокируют, но заблокировали ее только после моего второго звонка часа через 2.Сложилось впечатление, что сотрудники банка являются соучастниками мошенничества.Понравилась фраза оператора-Да я вижу, что у вас перевод Всего на 1500грн (что значит слово всего?).
Почему не было подтверждения платежа? Банк ворюга.В такое время, да еще и с детской карты.Позор!!!
Для проведення зазначених вами операцій необхідно мати доступ в ваш акаунт Приват24. Щоб увійти в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді.
Радимо звернутись до правоохоронців, адже пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Комментарии (3)
Відмовились обслуговувати особу з інвалідністю.
Грубе порушення прав хворих дітей, згідно Конституції Украни.
Якщо за попереднім запитом не отримано від клієнта підтвердження, що саме він використовуєте картку для зняття готівки за кордоном, потрібно пройти фотоперевірку.
Якщо клієнт не пройдете фотоперевірку, а з картки й надалі відбуватиметься зняття готівки за кордоном, банк можемо ухвалити рішення щодо розірвання ділових відносин.
Комментарии (16)
Приватбанк списывает деньги с карт на amazon
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Комментарии (4)
Банкомат не выдал деньги.
Якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Комментарии (6)
Мошенники
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Після оформлення картки напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті банку pb.ua/chat для повернення коштів.
Комментарии (3)
Банк без объяснений приостановил обслуживание!
ЖАХЛИВИЙ БАНК! Нікому не рекомендую довіряти цьому банку жодної вашої гривні!
Ми звернулись до вас в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Комментарии (2)
Хуже приватбанка банка просто нет!
Банк розраховує для клієнта загальну суму кредиту та максимальну суму платежу по сервісу Оплата частинами автоматично. Якщо вже оформлено один чи декілька договорів і сума ліміту або максимальна сума щомісячного платежу вичерпані ми радимо проводити погашення діючого договору. Після сплати останнього платежу за графіком договору Оплати частинами банк автоматично переглядає ліміт, а разом з ним і суму максимального щомісячного платежу.
Комментарии (1)
Отвратительный сервис
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію за ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Комментарии (1)
Блокировка счета
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
Написать комментарий
Очереди
Ми даємо змогу проводити велику кількість операцій не звертаючись до відділення, за допомогою Приват24, банкоматів та ТСО. Щоб перевипустити картку необов'язково йти до відділення. Віртуальну картку можна в пару кліків оформити в Приват24 меню «гаманець» — «додати картку» або перевипустити вже існуючу картку зайшовши в її налаштування.
Якщо ж візит до відділення все ж необхідний, на нашому сайті pb.ua/map можна переглянути графік роботи відділення та час найменшої завантаженості, щоб спланувати свій візит і не витрачати зайвий час.
Написать комментарий