Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Necpokoinui 6 декабря 2022, 19:03
Я живу у місті Костянтинівці, це місто майже на лінії фронту. Це місто де можна перевести в готівку гроші через банкомати привату. Але не все так просто. Приват заправляє їх готівкою два дні на тиждень, і то не все. Відповідно дикі черги та грошей усім не вистачає. Хотілося б запитати керівництво — вони в не курсі що цивільні і не тільки їдуть до нас за грошима, а їх немає, зате можна перевести в готівку під 6 відсотків скинувши гроші на приватівську карту баригам. Та й як так виходить, що у простих обивателів вимагають звіт по операціях близько 10 тисяч, а бар… коммерсанти оперують сотнями тисяч на день без проблем. Це неефективність привату чи він у частці від 6 відсотків.
Приватбанк
Ответ банка
7 декабря 2022, 9:15
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення', як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, банк забезпечує виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
виктор антонов 6 декабря 2022, 18:09
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 54
Работники отделения 6.12.2022 в 12−50 отказались выдать наличными перевод WU 300евро ссылаясь на указание зачислять переводы только на валютную карту с которой я могу их снимать.Жалобу передал на 3700. Почему работники гос.банка дурят клиентови делают вид.что не знают.что клиент решает как и в в каком виде получить перевод. Они сорвали мне получение перевода.Может теперь их вызовут в их выходной в субботу, чтобы они мне перевод выдали? Потом просидели, закрывшись из-за воздушной тревоги, не отпуская клиентов. Сейчас безработица, с кого из них сняли премию и кого выгнали на улицу за такую«работу"?
Приватбанк
Ответ банка
7 декабря 2022, 9:03
Вітаємо.
Вибачте нас, будь ласка, за незручності, що виникли. Отримати готівку в касі можливо при умові, що необхідна сума буде в обігу каси.
Для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки на зручне відділення. Послуга замовлення дозволить вам розпланувати справи та не ходити зайвий раз по відділеннях.
RuslanaM05 6 декабря 2022, 15:36
23.10.2022 знімала особисті кошти закордоном в сумі 250є в м.Братислава, після чого гроші з картки були списані але не видані, відразу зателефонувала в підтрмку, заяву на повернення коштів було зареєстровано, але досі ніяких коштів не поверненно.Досі не зрозуміло коли будуть поверненні коштиі чи взагалі воно буде.
Приватбанк
Ответ банка
6 декабря 2022, 17:02
Добрий день!
Так, як операція проводилась в мережі іншого банку то заявка на повернення коштів опрацьовується за правилами та регламентом міжнародної платіжної системи (до 120-ти днів). Цей час необхідний, щоб всі сторони могли зібрати та підготувати документи для оскарження. Якщо заявка вже подана вами та за результатом її обробки ми вас проінформуємо.
Проблема решена
VVitaliy 6 декабря 2022, 14:11
24.10.2022 року, мною планувалось зарахувати на свою картку гроші, після того як я зарегеструвався в банкоматі, та вложив потрібну сумму, в нашому місті критично вирубило світло!!! Картку банкомат повернув, а кошти… НІ!
В той же день я звернувся в відділення за даним випадком де зарегестрували заяву
З того моменту я звертався на горячу лінію 3700 НЕОДНОРАЗОВО, на що мені постійно кажуть, що заява в роботі без конкретики

Одна з заяв за номером 90427 від 11.11.2022.
Вже пройшло більш чим місяць!!!
Прошу прискорити Вашу роботу та повернути МОЇ кошти!!!
Дякую
Приватбанк
Ответ банка
6 декабря 2022, 19:07
Добрий вечір!
На даний момент заявка в роботі у профільних фахівців. Уточнюємо інформацію щодо строків розгляду. За необхідності додатково зв'яжемось з вами.
Sashasnmo 5 декабря 2022, 23:35
30.11.22 я заправлявся на АЗС брсм, було замовлено пального на 818.70 грн. а залито в бак 600.93 грн. (більше не влізло) остаток 217.77 грн. повернувся на карту, але через дві доби 2.12.22 приватбанк по невідомій причині і без попередження по тихому зняв з мене кошти в розмірі 217.77 грн. та ще й в мінус по карті для виплат, зателефонував 3700 і чекав 47 хвилин з'єднання з оператором (так і недочикався) з другої спроби їм дозонитись але за 53 хвилини, так ніхто з операторів і не зміг прийняти мій виклик, написав в приват24 і отримав відповідь що це не вони, а АЗС мене надурили і що можна відправити заявку на повернення але чекати відповіді 45−120 днів. В Приватбанку розчарований повністю, нікому не рекомендую цих шахраїв
Приватбанк
Ответ банка
6 декабря 2022, 12:34
Добрий день!
Списання було ініційовано торговою точкою в якій ви скористались карткою для оплати. Уточнити, чому саме запит на списання був надісланий на більшу суму, ніж вам повідомлено на місці, а також вирішити питання повернення частини суми ви можете звернувшись до мережі АЗС, яка фактично і провела списання. Повернення з їх сторони може бути значно швидшим, ніж оскарження за заявкою до платіжної системи. Окремо зазначимо, що регламент опрацювання заявки до 120 днів не є примхою банку, а встановлений міжнародною платіжною системою.
ivanvasin 5 декабря 2022, 21:52
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Льва Ландау, 12
Всем добрый вечер. Вчера 04.12.2022 столкнулся с такой интереснейший проблемой.
Снимая деньги с карточки Ощадбанка, в банкомате привата, расположенном возле отделения приватбанка в г. Харькове, по улице пр. Льва Ландау 12. Банкомат после подтверждения всех действий начал загрузку (выдача наличных) и так и оставался в загрузке в течении 40 минут (пока я был рядом и звонил на все горячим линии) итог. Деньги отсчитывать он даже не пытался (не было характерных звуков) но со счета списались мгновенно. Карточка и деньги остались в банкомате. Позвонив в приват. Меня спросили номер банкомата (номера на лицевой части я не нашел) спросили адрес. Указав адрес девушка оператор сказала что передаст информацию и произошедшем соответствующим сотрудникам и сказала звонить в ощад для блокировки карты, потом идти в отделение писать заявление на возврат средств. На не однократный вопрос что банкомат может прогрузится и выдать средства и карту, она меня уверила что прошло уже более 40минут и он уже деньги и карту не выдаст и можно уходить. Окей. Прихожу сегодня в отделение Ощадбанка, пишу заявление и на вопрос когда вернут деньги, девушка мне отвечает что не раньше чем через месяц т.к. пока приват проведет проверку, инкассацию и т. д. проходит очень много времени.
Теперь вопрос Привату. Ребята ау??? Из-за вас мой ребенок остался без лечения т.к. деньги эти были последние, на лечение. Второй вопрос, на дворе 2022 год. В стране война. Ребята какой месяц??? Месяц ждать свои деньги? Которые по вине вашего банкомата я не получил??? Ваши инкассаторы каждый день кружат по всему Харькову. Целый месяц займет провести проверку данного банкомата? Дальше. Ещё вопрос. На гарантии возврата своих денег, мне сказали что если приват скажет что все окей, а судя по отзывам, он умеет так говорить (воруя средства граждан) то свои деньги я не получу. Ребят, а как же камеры в банкомате? Как же логи банкомата, что и кому выдал и т.д? Ладно. Это все возможные сценарии развития событий. Подождем, что ответит Приват???
Приватбанк
Ответ банка
6 декабря 2022, 12:12
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлія Сичова 5 декабря 2022, 18:24
У мене зламали рахунок і за 15 хвилин 18(вісімнадцяттю) транзакціями списали кошти на загальну суму 7900 грн. Як банк міг таке пропустити без мого підтвердження? Тобто списання відбувалося частіше ніж раз за хвилину і при цьому не було, а ні дзвінка щ банку, а ні повідомлення на підтвердження!!!
Дякую дівчатам з колцентру, відповіли на всі питання і прийняли заявку на з’ясування
Але ж довіри вже нема, якщо банк не може захистити рахунки своїх клієнтів
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2022, 19:13
Добрий вечір!
На жаль, у відгуці немає даних, за якими ми могли б вас ідентифікувати та перевірити інформацію по описаній ситуації. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів.
При поповненні особистої картки ПриватБанку 29.11.2022р. у терміналі ПриватБанку, внесено були кошти у розмірі 2050грн., купюрами 1000, 1000, і 50 гривень, після чого не встигнувши натиснути кнопку про зарахування коштів, пропало світло в магазині де був розташований термінал.
Після чого запрацював генератор, але термінал після довгого завантаження кошти не повернув, і не зарахував, а увімкнувся у звичайному початковому режимі. Одразу ж було зателефоновано до гарячої лінії банку, і подана заявка на повернення коштів. 29.11.22 отримав повідомлення про відмову у повернені кошитів, з приводу того що було проведено інкасацію і залишку і коштів не зафіксовано! Постає питання, де ділись кошти з терміналу? В терміналі я користувався особистою приватбанківською карткою, яку і поповнював грошима, і це підтвердив спеціаліст коллцентру, також він підтвердив суму (2050грн.) яку я вносив, але зараховані вони не були! То де ж мої гроші? Інкасатори не чесні? Сьогодні подав вже третю заявку на вирішення як мені повідомили для більш детального розгляду! Куди звернутися і як мені повернути свої кошти? Номер третьої заявки 16702253
Приватбанк
Ответ банка
4 декабря 2022, 15:21
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
IAmWatchingYou 3 декабря 2022, 18:25
Сьогодні прокинулась від повідомлення що банк списав проценти за несанцкціонований овердрафт. Зі мною це вперше. Я почитала що банк зобов’язаний відключати овердрафт за вимогою клієнта. В саппорті сказали що ця опція відсутня. Я попросила тоді встановити ліміт = 0 (щоб картки більше не заходили в мінус), банк сказав що ліміту немає. Тобто виходить, якщо минулого місяця моя картка зайшла в мінус, а ліміту немає, то моя картка може заходити в мінус на будь-яку суму? Тож виходить жоден клієнт банку не застрахований від того, що з його дебетової картки можуть списатися кошти в мінус. Я читала треба йти у відділення писати заяву на відмову від овердрафту. Наразі планую залучити юристів. Неінформавання клієнтів про овердрафт, його підключення «під шумок», а потім відмова відключити його — це незаконно.
Приватбанк
Ответ банка
4 декабря 2022, 10:30
Віітаємо.
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Проблема решена
Irinatttt 3 декабря 2022, 18:24
Приват банк худший банк по отношению к клиентам. Я с оккупированной территории, Мелитополь. Банк в мае заблокировал без оснований мои карты. Потом незаконно в конце мае скинул туда мой депозит (закончился срок). хотя на заблокированную карту не имел никакого права кидать мои личные средства. Эпопея на этом не закончилась. Заблокировал Приват24. Восстановить отказывается, разбираться только через суд пишут в поддержке. Обратилась в суд, в полицию. 6 месяцев уже разобраться не могут, суд говорит банк ответ не дает. Уже руки опускаются. ХУДШИЙ БАНК. НЕ ВОЗВРАЩАЕТ ДЕПОЗИТЫ. ОБМАНЩИКИ по другому не могу сказать. Перевести деньги на другой банк тоже отказываются!!! Доверилась этому банку и такое получила в ответ. С 2009 года с ними.
Приватбанк
Ответ банка
4 декабря 2022, 10:28
Вітаємо.
Згідно з рішенням державного фінансового моніторингу вам обмежено використання коштів на рахунках.
Правоохоронна система проведе додаткову перевірку на можливість зняття обмеження.
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України Банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг (далі — Умови), які розміщуються на офіційному сайті.
Відповідно до п. 2.1.4.2.3. Умов, у випадках порушення клієнтом вимог чинного законодавства України та/ або умов даного Договору та/або у разі виникнення Несанкціонованого овердрафту Банк має право зупинити здійснення розрахунків за карткою (заблокувати картку) та/або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у встановленій Банком частині у разі невиконання клієнтом своїх боргових зобов'язань та інших зобов'язань за цим Договором.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що наразі проведення видаткових операцій по Вашим рахункам неможливе. Для врегулювання ситуації, яка виникла, Вам необхідно звертатися до правоохоронних органів України.
Ольга Я 3 декабря 2022, 17:13
Сегодня украли деньги с детской карты.Обычно при любых транзакциях был звонок подтверждение платежа, а сегодня все прошло тихо, ни звонков ни смс подтверждения платежа не было.Снято с карты 1500грн.Перевод был сделан на иностранную карту.Никому паролей и данных карты я не давала и никаких переводов не делала.
Возможно, при входе в приват 24, а входила я с телефона через Chrom, мне в поисковике выпала первая ссылка называлась она privat24.express, я прошла по ней, все как и всегда, ввела пароль, логин, позвонил номер привата (это был номер приватбанка) попросили подтвердить вход в приват 24 нажав цифру 1.что я и сделала.страница не открылась, и я сгрешив на плохой интернет или какой то сбой, повторила вход в приват 24 но уже по второму адресу в поисковике.Зайдя в свой кабинет, я увидела, что пару минут назад с карты был сделан перевод 1500грн.Я позвонила на 3700.Сказала, что я не совершала никаких переводов, попросила анулировать этот перевод, но мне отказали.При разговоре с оператором решили, что карту заблокируют, но заблокировали ее только после моего второго звонка часа через 2.Сложилось впечатление, что сотрудники банка являются соучастниками мошенничества.Понравилась фраза оператора-Да я вижу, что у вас перевод Всего на 1500грн (что значит слово всего?).
Почему не было подтверждения платежа? Банк ворюга.В такое время, да еще и с детской карты.Позор!!!
Приватбанк
Ответ банка
3 декабря 2022, 19:03
Вітаємо.
Для проведення зазначених вами операцій необхідно мати доступ в ваш акаунт Приват24. Щоб увійти в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді.
Радимо звернутись до правоохоронців, адже пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Barsel 3 декабря 2022, 9:14
Отделение по адресу: Львов, пр-т Свободы, 49
Заблокували картку юніор дитини з інвалідністю на зняття готівки за кордоном, подальші дії банк інформує що вони не обслуговують дітей з інвадністю.
Грубе порушення прав хворих дітей, згідно Конституції Украни.
Приватбанк
Ответ банка
3 декабря 2022, 10:03
Вітаємо.
Якщо за попереднім запитом не отримано від клієнта підтвердження, що саме він використовуєте картку для зняття готівки за кордоном, потрібно пройти фотоперевірку.
Якщо клієнт не пройдете фотоперевірку, а з картки й надалі відбуватиметься зняття готівки за кордоном, банк можемо ухвалити рішення щодо розірвання ділових відносин.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
anna8958888 2 декабря 2022, 22:37
02.12.2022 в 16:50 с моей карты в Приватбанке было списано 3967,79 грн на сайт AWS EMEA, aws.amazon.co. При том, что я никогда не пользовалась данным сайтом и даже позже в уточнила в Google, что за сайт и что за услуга. Данные карты никому не давала, при том у меня стоит лимит интернет-оплат в сумме 1200грн. и приходят в приложении Приват24 подтверждения всех оплат, на эту оплату подтверждения не пришло.В 16:57 я оповестила менеджера, чтоб мне срочно перезвонили и я не провожу никаких транзакций. В 17:03 со мной связался представитель банка и сказал что мою заявка № 2218161 принята к рассмотрению, кроме того я заблокировала все карты. Но деньги тем не менее уже списаны.Как такое может быть? Завтра иду писать заявление в полицию. Как можно дальше пользоваться услугами банка, если мне не вернут деньги?
Приватбанк
Ответ банка
3 декабря 2022, 9:44
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Проблема решена
Сергей Устен 2 декабря 2022, 20:53
29.11 в 8.10 снимал в банкомате Привата деньги с карты УкрГазбанка. Делал 3 транзакции на 8000, 2000 и снова 8000грн. На 3-й транзакции выключили свет, банкомат отдал карту, прислал смс что сняты деньги, но самих денег (8000грн) не выдал. И в отделении Привата и в отделении УкрГазбанка успокоили, что в течении 3 дней деньги вернуться. НЕ ВЕРНУЛИСЬ! Мало того в УкрГазбанке сказали, что Приват подтвердил списание денег! Я подал заявление о спорной операции, на что меня успокоили, что в течении 180дней деньги возможно (!!!) вернуться. На горячей линии Привата вообще ничем не помогли, сказали узнавайте в своём банке. И что мне теперь делать??? Ждать, надеяться и верить… Банкомат № CAPL1449
Приватбанк
Ответ банка
3 декабря 2022, 9:51
Вітаємо.
Якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Полезный комментарий
Сергей Устен 7 декабря 2022, 18:59
Гроші повернули. Всім дякую.
Проблема решена
silver6649 2 декабря 2022, 20:19
После пополнения через терминал на сумму 2100 грн на карту другого банка выбило ошибку средства не прошли. Перезвонил автоответчик сказал можно вернуть на мобильный телефон или на карту. Колл центр футболит от одного менеджера до другого. Всеми способами пытаются навязывать оформление карты. Шпионят и говорят что клиент банка указал мой номер и информация есть, клиентом не являюсь, на вопрос откуда информация ответа нет. Сначала говорили о возврате всей суммы, потом только 1000 грн остальное на карту. Никакой компенсации морального ущерба, никакой компенсации потраченного времени.
Приватбанк
Ответ банка
3 декабря 2022, 9:48
Вітаємо.
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Після оформлення картки напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті банку pb.ua/chat для повернення коштів.
Олег Мунтян 2 декабря 2022, 17:21
При черговій спробі зайти в Приват24 банк вирішив відмовити мені в цьому, заблокував усі рахунки, служба підтримки пропонує переказати гроші в інший банк! При чому я користуюся банком як фізична особа і як ФОП. Ніхто причини не пояснює, кажуть чекайте на листи через 7 днів, а мені що ці дні треба робити?
ЖАХЛИВИЙ БАНК! Нікому не рекомендую довіряти цьому банку жодної вашої гривні!
Приватбанк
Ответ банка
2 декабря 2022, 17:53
Добрий вечір!
Ми звернулись до вас в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Проблема решена
Dvolik 2 декабря 2022, 14:41
Банк придумывает банковские продукты и программы, которые не работают. Даёт кредитные средства, которые нельзя использовать. Объясните мне как покупая товар за 1700грн по программе «оплата частями» банк рассчитывает, что оплата 1й части должна быть не более 57грн иначе система не пропускает покупку. По итогу ни по оплате частями, ни в расрочку не смог купить товар! Операторы не понимая почему так — придумывают разные варианты, для того чтоб просто отправить проводить опыты с покупкой (получится/не получится) Естественно покупка с помощью такого недобанка не состоялась!
Приватбанк
Ответ банка
2 декабря 2022, 17:30
Добрий вечір!
Банк розраховує для клієнта загальну суму кредиту та максимальну суму платежу по сервісу Оплата частинами автоматично. Якщо вже оформлено один чи декілька договорів і сума ліміту або максимальна сума щомісячного платежу вичерпані ми радимо проводити погашення діючого договору. Після сплати останнього платежу за графіком договору Оплати частинами банк автоматично переглядає ліміт, а разом з ним і суму максимального щомісячного платежу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SSLGL 2 декабря 2022, 11:51
Купить валюту в этом банке у вас не выйдет по причине «потому что» или «я не знаю, звоните на горячую линию». Заявки висят по 3 дня. Возвращают заявки с требованием предоставить документы которые уже были предоставлены. В подтвержденных заявках не меняется статус и купить валюту нельзя. Связаться с валютным менеджером невозможно. Бизнес старается работать во время войны, импортировать товары, платить налоги. Но менеджер в государственном банке не даёт этого делать, не вникает в заявки, отклоняет их раз за разом даже не проверяя. С таким подходом и враги не нужны. Однозначно, банк мы будем менять так как приватбанк это про потерю времени, нервов и денег.
Приватбанк
Ответ банка
2 декабря 2022, 12:57
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію за ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
DanilYakushev 2 декабря 2022, 10:54
Отделение по адресу: Сумы, ул. Металлургов, 13
Добрый день! Вчера мне заблокировали лицевой счет и на горячей линии сказали что прекращают сотрудничество со мной, причины не объясняют. Два дня назад мне позвонила управляющая отделением банка и попросила предоставить пояснения по моим операциям, я приехал банк предоставил письменное пояснение по движению на счете и отправил ей на e-mail справку ок-5, а на следующий день получил блок, объяснить она также ничего не может так как решение принимает банк. Весной и летом 2022 года я занимался покупкой квази-валюты через Revolut, wise и переводом получал деньги на свой валютный счет открытый в Привате, что никак не нарушало действующее законодательство и постановления НБУ (покупка квази-валюты на 100000 грн в месяц и снятие наличных эквивалент 100000 грн. в день). Так в чем все-таки причина блокировки счета какие правила или законы я нарушил?
Приватбанк
Ответ банка
2 декабря 2022, 11:41
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
Оставили одно отделение на 30000 человек, очереди сумасшедшие, люди ругаются друг на друга из-за очереди, заменить карточку стало такой проблемой. Из лучшего банка превратился в «Совковый отстой»
Приватбанк
Ответ банка
2 декабря 2022, 11:35
Добрий день!
Ми даємо змогу проводити велику кількість операцій не звертаючись до відділення, за допомогою Приват24, банкоматів та ТСО. Щоб перевипустити картку необов'язково йти до відділення. Віртуальну картку можна в пару кліків оформити в Приват24 меню «гаманець» — «додати картку» або перевипустити вже існуючу картку зайшовши в її налаштування.
Якщо ж візит до відділення все ж необхідний, на нашому сайті pb.ua/map можна переглянути графік роботи відділення та час найменшої завантаженості, щоб спланувати свій візит і не витрачати зайвий час.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝