Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Dima Gor 8 марта 2023, 20:16
03.03.2023 з моєї кредитної карти Приватбанку біля першої години ночі було здійснено чотири оплати в антикварний магазин в США на загальну суму 56тис. гривень, при цьому на карті ліміт на оплати в інтернеті був «0 грн» і я не отримував жодного повідомлення про підтвердження операцій від банку та не підтверджував їх. Протягом 15 хвилин я заблокував карту в додатку «Приват 24» та повідомив на гарячу лінію за номером 3700 про незаконне списання коштів.
Вранці того ж дня я звернувся у відділення банку з письмовим проханням провести рослідування про те де та на, що були витрачені кошти. Також попросив на час рослідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану у якому він був до виконання вище вказаних операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно Постанови Правління Національного банку України від 30 квітня 2010 року № 223 п. 6.7 та п. 6.8.
На мій запит банк дав відповідь, що при здійсненні оплат вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV2, тому він не може здійснити повернення переказаних коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом. Хоча працівник банку який приймав заяву сказав в усній формі, що я вчасно звернувся на гарячу лінію і кошти заблоковано, вони залишились в банку.
Виникає питання, як такі суми можуть списуватись з рахунку клиєнта без будь якого підтвердження та навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює.
Також сьогодні, 08.03.2022 я з’ясував, що в нашому місті мешкає людина, у якої також були перераховані кошти з кредитної карти тому ж отримувачу, що й у мене в той же день без його підтвердження.
Приватбанк
Ответ банка
9 марта 2023, 9:16
Вітаємо.
Оплата доступна при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
На жаль, ми не маємо повноважень в односторонньому порядку здійснювати повернення проведеного переказу. Оскарження операцій можливе за правилами платіжних систем. Ми докладемо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
ValentineVBK 8 марта 2023, 16:17
Вашу картку тимчасово заблоковано до погашення простроченої заборгованості. Терміново внесіть прострочений платіж, і з Вашої картки буде знято блокування на кредитні кошти протягом 3 робочих днів. В іншому випадку Вашу картку може бути заблоковано назавжди.

Ось таке повідомлення отримала від Приватбанку через заборгованість за 1 місяць. В мене на кредитній картці є кошти, більше ніж потрібно за 2 чи 3 місяці платежів, тобто десь 1342 грн при платежі близько 500.

Довелось колись взяти кредит на лікування чоловіка (він помер у минулому році), у цьому банку (і з того часу як влізла в це не можу виплутатись бо лише пенсія, а у селищі де мешкаю неможливо знайти якийсь додатковий заробіток. А зараз війна, раніше було скрутно, а зараз нема слів. До того ж це прикордоння, 15 км від кордону з Росією, то ще і це.
Я хотіла запитати у Приватбанку що ви робите? На кредитній картці є гроши, я коли можу то більше чим обов’язковий платіж плачу, навіть зараз! Навіщо блокувати картку як якомусь злочинцю?! Я якщо б мені не пояснили то вже не знала що і думати, чи що зломали шахраї рахунок чи що воно таке.
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2023, 16:58
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
bogdan323 8 марта 2023, 14:40
07.12.22 через термінал самообслуговування було внесено суму в розмірі 20000грн з неправильно вказаними даними, а саме, призначенням платежу, реквізити було вказано вірно. Кошти так і не надійшли до отримувача, та не було повернено мені.Було залишено кілька десятків заяв на повернення, на зміну призначення платежу, але всі ці заявки нічого не дали. На данний момент приват банк не бачить ніякого платежу і нічого не хоче вирішувати.ПРОШУ ДОПОМОГТИ ВИРІШИТИ ДАНЕ ПИТАННЯ!!!
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2023, 16:53
Добрий день!
Якщо при створенні платежу були вірно зазначені реквізити та платіж автоматично не повернувся він мав надійти на рахунки отримувача. Якщо отримувач не бачить платіж на своїх рахунках ви можете надати йому квитанцію за платежем, щоб він розшукав кошти на рахунку. В такій ситуації також можлива відправка листа на повернення помилкового платежу. Лист формується банком за зверненням клієнта і відправляється отримувачу. Рішення про повернення платежу приймає сам отримувач у цьому випадку.
На жаль, відгук не містить інформації за якою ми могли б вас ідентифікувати та перевірити інформацію по платежу, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
RobinBobin2 8 марта 2023, 1:18
Очередная порция маразма. Хотел в Приват24 отредактировать шаблон платежа — не даёт. Оказывается, если в названии шаблона, которое вообще никому кроме меня не видно, присутствуют русские буквы типа «Ы», шаблон сохранить нельзя. Вы там совсем уже рехнулись, что ли? Какое кому дело, как я называю шаблоны? Это прямое нарушение Конституции, как и специальное отключение русской версии. Банк становится полнейшим отстоем и издевается над клиентами, для которых русский язык родной.
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2023, 12:41
Добрий день!
ПриватБанк є Державним Українським Банком, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною.
Видалення російської мови в Приват24 стало лише питанням технічного відключення, через це використовувати російські літери відсутня можливість в шаблонах.
None Null 7 марта 2023, 17:31
Доброго дня.
Рік тому, 1.03.22 я купив облігації військової позики у Приватбанку UA4000225668, тривалістю один рік. Очікувано, що 1.03.22 вони були погашені і кошти мали би бути повернуті на рахунок. Але і 2.03.22 їх там не було. Після звернення до служби підтримки мені було повідомлено, що заявка прийнята до розгляду і буде вирішена 03.03.23 до кінця вечора. Як зрозуміло із мого звернення сьогодні тут, 07.03 питання досі на розгляді. Навіть без огляду на свій вік і фізичний стан, я їздив у своє відділення, намагаючись вирішити питання там — що, звичайно, не вдалось, адже вони не займаються облігаціями. Також намагався зв’язуватись із службою підтримки 3700, але через нерозуміння цієї системи, і, звичайно, мої проблеми зі слухом, ефективної комунікації досягти не вдалось. Вчора (06.03) мені порадити набрати номер +380897201464, адже саме там займаються облігаціями. Виявляється, що так як я за цей рік перевипускав картку для виплат, Приватбанк не може повернути мені кошти на той номер картки, що був вказаний раніше. Звичайно, я здивований як у такому сучасному і надійному банку використовують не мій номер РАХУНКУ, а НОМЕР КАРТКИ, а тим паче, я сильно здивований, що тягар донесення цієї інформації (про зміну картки) та актуалізація її перекладена з менеджерів на клієнта, ким є я. Отже, вчора я зателефонував своїй онучці, попросивши її переговорити за тим номером з відповідальним працівником Приватбанку. Вона скептично до цього віднеслась, адже це є порушенням банківської таємниці з боку Приватбанку — змушуючи клієнта телефонувати незнайомим особам без можливості отримати у них будь-яке підтвердження належності до цього банку і надавати свої персональні або фінансові дані. Але все ж дзвінок відбувся, але через проблеми зі зв’язком у обох сторін результату не було. Пізніше ми зв’язались зі службою підтримки, аби спробувати передати мій номер картки таким способом — на сайті банку в особистому кабінеті ми підключились до спеціаліста і скопіювали номер моєї картки туди, аби його прикріпили до заявки, яка вже була чомусь закрита на той момент.
Отже, 17:30, 07/03/23 і досі немає коштів. Немає навіть інформації, на якій стадії вирішення ця заявка. Дякую за чудове відношення.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 19:55
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону та перевірки інформації стосовно вказаного питання.
komashkamala94 7 марта 2023, 13:22
Я являюсь клиентом приват банка, обратилась в отделение с просьбой снять сумму больше 20 тыс грн, в этом отделении банка есть отдельная касса для снятия таких сум, но сотрудник банка которая явно куда-то отпаздывала, отказала мне снять деньги с моей карты и сделала акцент на том что работает только обычная касса и очередь только туда, после чего мне пришлось потерять очень много времени на то что бы найти другие карты и снять деньги через банкоматы.Вопрос почему мне нужно было проходить такие сложности если я просто хотела получить свои деньги со своей карты, которые мне понадобились неожиданно и срочно! В чем тогда прелесть банка тогда если это только осложнило мне жизнь в данной ситуации да и за золотую карту каждый месяц не забывают снимать по 20 грн…
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 16:15
Вітаємо. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону та деталей ситуації.
Моя мама пенсионерка пошла в отделение чтобы получить новую карту с бесконтактной оплатой. Клиентом банка уже является. По ее словам она явно явно проговорила что «Gold статус ей не нужен». Работник отделения мотивируя тем что пластика для обычных карт нет оформил ей Gold карты (Универсальная и Для выплат) взамен карт с истекшим сроком действия.

В итоге мама вернулась с двумя Gold картами и какой-то страховкой. Страховка была отключена в первый же день с помощью Приват24, а вот с картами ситуация сложнее. Понизить уровень карт можно только в отделении. Но пластика в отделении нету!

Самому заказать пластик на сайте нельзя т.к. из-за военного положения такая доставка не осуществляется, что подтвердили в техподдержке.

Считаю что это очевидное навязывание услуг — ежемесячно платить пенсионерке за обслуживание Gold карт (еще и за навязанную страховку) которые ей не нужны.

Сегодня сходил с мамой в отделение. В итоге сотрудник отделения сказал что пластик для универсальных карт все-таки завозят и попросил маму перезвонить в пятницу (сегодня вторник). До тех пор избавится от Gold статус нельзя т.к. для перевыпуска требуется пластик. Документально подтвердить что пластик для обычных карт завозится сотрудник отказался.

Этот отзыв будет обновлен в Пятницу, в зависимости от исхода ситуации.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 14:38
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації та контактних даних вашої матері.
Полезный комментарий
Mikhail94 10 марта 2023, 14:32
Сегодня (в Пятницу) маме поменяли Gold карты на обычные, в этом же отделении. Спасибо всем кто содействовал в решении проблемы.
Проблема решена
Oleksandr6451 6 марта 2023, 23:20
Я военнослужащий, нас обязали открыть счета в этом банке с марта месяца все было в норме, но и денег особо не скапливалось, начало войны все надо много тратилось. И вот как-то раз решил положить на депозит. И тут раз!!! И БЛОК. Звоню, а они мне говорят у вас исполнитель наложил арест, ок, что делать? Притом все банки мои заблочились. Решите вопрос с исполнителем.
Решил. Все банки разблокировались, а не, приват честный банк, Государственный!!! Говорит мне, у вас 3 производства. Я говору какие?
Они мне:
1.производство. Я им говорю оно закрыто в реестре это видно!
2 производство не существует, там даже на одну цифру меньше
3 производство не на меня, на алименты…я с Одессы, а оно с Франковск!
Говорю и что? Ответ: пусть исполнители дадут нам бумагу мы разблокирует. А почему я сидя в жопе мира в полях должен доказывать, что я это я, а не Вася с периферии!
И кстати карта является зарплатной, как мне известно вовремя войны их не блокируют, они же видят откуда доходы. Моя ошибка, что я деньги сакомулировал на одном счёте…
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 11:39
Добрий день!
Надана вами інформація свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн, та у разі, якщо сума вказана виконавцем. Для уточнення можливості зняття обмежень радимо звернутись до виконавчої служби. Окремо зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Проблема решена
zhozefff 6 марта 2023, 23:04
Мої шанування. Приватбанк підробив свідомо виписки про надходження коштів на карту, яких невистачає, що зробив повернення інтернет магазин.
Всі докази шахрайства можу надати документально.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 10:31
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності, на даний момент спеціалісти працюють над усуненням труднощів відображення деяких операцій у виписці клієнтів. Водночас варто зазначити, що при формуванні виписки окремою довідкою за період з 01.12.2022 по 31.01.2023 операцію буде відображено.
Проблема решена
vadimgluk 6 марта 2023, 22:29
Напевне єдиний плюс користуватись послугами цього ганебного банку лише заради оплати частинами, але і тут не все так гладко, приват все роблять для того, щоб систематично втрачати клієнтів. Маючи нормальний ліміт на універсальній карті, давши за довгий час будучи клієнтом цих шахраїв заробити вони все, що роблять — самостійно змінюють ліміти, можуть взагалі забрати. Наприклад зараз з 30 тисяч залишили 5 на оплату частинами. Знову скажуть, що то «система». Нічого, що вони її так налаштовують. Скоріш за все буду закривати рахунки, просити зарплату перевести на інший банк, за ці роки зміни ідуть тільки в гіршу сторону. Мені дуже шкода, колись цей банк дійсно був першим принаймі для простих людей.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 10:38
Вітаємо. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне, водночас, шкодуємо, що ви оцінюєте банк лише на основі надання кредитного ліміту.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів, позитивна кредитна історія та користування послугами чи участь в акціях банку також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення та змінити ліміт.
Проблема решена
Юрий Юрский 5 марта 2023, 20:00
У отца был депозит в приват банке, отец умер.
Открыли наследственное дело, договор по депозиту у нас. Банк нотариусам не отвечает, информации ни какой не даёт. Видетили у них военное положение и поэтому людям деньги не нужны, а им нужны. Вообщем замкнутый круг- нотариусы ничего не могут банк ничего не знает.
Кто, что знает подскажите.
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2023, 8:53
Вітаємо.
Дозвольте, будь ласка, детальніше розглянути ваш випадок. Ми запросили в особистих повідомленнях вхідний номер звернення, щоб ми могли перевірити інформацію щодо цього запиту.
Проблема решена
kvv3111 5 марта 2023, 8:44
Доброго дня всім.
Хочу залишити свій відгук щодо роботи цього банку.
Дуже коротко опишу своє становище на зараз.
— Знаходжусь закордоном, та маю звичайну картку ГОЛД, якою я користуюсь у своїх потребах та не дуже часто.
— Маю невеликий бізнес, декілька магазинів роздрібної торговлі.
— Відкритий рахунок ФОП (мій основний та єдиний), до якого підключені POS-термінали для отримання оплат від клієнтів.
— Маю відкритий рахунок на binance, де як хобі, намагаюсь займатись трейдингом.

Як деяким відомо, 1/03 цього року всі основні біржі перестали виводити кошти на гривневі картки, через заборону від НБУ на отримання «анонімних» виплат і єдиний варіант вивести кошти на карту — це скористатись розділом П2П, що означає купівлю-продаж криптовалют на біржі, яким я вірішив скористатись, на свою голову…

Тому 02/03 я продаю криптовалюту на свою картку ГОЛД через п2п переказ, усе добре тільки до кінця дня, адже наприкінець доби мені заблокували картку, без жодних смс, або сповіщень. Дали термін 1−3 дні, та обіцяли одразу зателефонувати з якої причини це сталося.
(В цей час мій рахунок ФОП працює, я отримую кошти через еквайрінг, все добре).

04/03 у застосунку приватбанк, тобто в чаті, на моє питання щодо блокування мені відповідаюсь «через шахрайство картку заблоковано».
Наступне повідомлення було: «на жаль, Ваше обслуговування у банку неможливе, це стосується рахунку ФОП також».
Ось тут в мене повний шок, адже якщо я зараз не можу прийняти оплату через термінали від людей — я просто не можу працювати. На кожний термінал в мене отримана ліцензія, я не могу лише відкрити рахунок в іншому банку, мені потрібно заново реєструватись у податковій.
Рахунок ФОП мав чималий оборот, та банку все одно. Все що я знайшов в інтернеті, так це те, що можливо на мою картку була скарга в банк. Проте в мене одразу є питання до банку:
— Тобто я, можу кинути жалобу на ЛЮБИЙ рахунок ЛЮБОГО громадянина, та Ви його також заблокуєте?
— Чи потрібно банку хочаб ПИТАТИ у користувачів, щодо їх надходжень? Можливо на це й создана клієнтська підтримка?

Мене, навіть, не спитали ні щодо ніяких надходжень, жодного питання. Не спитали документи, НІ-ЧО-ГО.
Сухі відповіді, а щоб я дізнався деталі мені потрібно звертатись до Поліціі, проте як я написав спочатку, я знаходжусь закордоном. Буду наймати юристів, щоб зняти клевету.

Після того, як я вчора ввечері зателефонував перший раз до банку, «робот» мені запропонував натиснути клавішу «1» якщо я хочу «розібратись» у ситуації. Цікава фіча, спочатку блокування без доказів, а далі чи «хочите Ви розібратись?».

Я буду доповнувати тут далі хід справи.
Мені важливо зняти цей штамп «шахрай», бо в мене працюючий бізнес, я працюю зараз та сплачую податки, вони бачать мій оборот по рахунку та все рівно зробили висновок що я буду «красти» на свою картку де є ФОП…

PS Для мене ця ситуація зразкова, я назавжди піду з цього банку та закрию всі рахунки.
Приватбанк
Ответ банка
5 марта 2023, 11:40
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
solomiiy 4 марта 2023, 16:03
Отделение по адресу: Киев, ул. Александра Мишуги, 9-А
Закінчився валютний депозит з попереднім придбанням валюти, замовила кошти у відділенні на вул. Мишуги 9А, у Києві. Але система дає змогу замовляти лише суму, кратну 100. На гарячій лінії порадили в касі запропонувати касиру суму до 100, щоб отримати всі кошти. Гаразд, так і зробила. Але касир повідомила, що може тільки продати мені цю валюту. Але це навіть не відсотки за депозит, я вже придбала цю валюту в банку три місяці тому за курсом, який мене влаштовував. Замовити до отримання ці кошти я не можу, без попереднього замовлення касир гроші мені не видасть. Що робити? Чому я, щоб отримати свої кошти, повинна шукати касира, який можливо погодиться видати мені мої гроші?
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2023, 18:32
Добрий вечір!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Замовлення готівки проводиться на суму кратну 100. Однак замовлення готівки є лиш додатковою послугою і не означає, що без попереднього замовлення немає змоги отримати кошти в касі. Якщо на момент вашого звернення в касі буде наявна необхідна сума і номінали купюр то касир зможе видати кошти і без попереднього замовлення.
Vasya140276 4 марта 2023, 9:41
В 21:00 попытался перевести 500 грн. на свою карту в банке Конкорд. Система заблокировала перевод и в приложении выдало что перевод доступен с 6:00 до 20:00. Сделал перевод в 9:20 перевод приняли и отправили на проверку на 2 часа. Учитывая что являюсь Голд клиентом банка это меня удивило, такое отношение к избранным. Я так понял у банка большие проблемы и он всеми путями пытается задержать у себя деньги.
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2023, 10:46
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності. Банк за необхідності може проводити додаткову перевірку по платежу. Це звичайна процедура, яку ми вибірково проводимо з метою недопущення різного роду ризиків. В Приват24 перейшовши в архів платежів можна переглянути статус платежу.
electric 4 марта 2023, 6:04
Хочу поділитися про роботу банкоматів. Два рази за неділю банкомат не видав готівку, а гроші з рахунку списались. Спочатку списуються кошти, а потім видається готівка. У першому випадку в банкоматі закінчилась готівка, про що банкомат не попередив.(Полярна 8). Після звернення у службу підтримки була створена заявка на повернення коштів. Через 2 дні кошти повернулись на рахунок. У другому випадку гроші знімались в банкоматі+термінал на Тимошенко 9. Банкомат написав, що сталася помилка, гроші успішно списались з рахунку. Знову створена заявка на повернення коштів і треба знову чекати, але гроші потрібні зараз.
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2023, 9:35
Доброго ранку!
Перепрошуємо за доставлені незручності. Ми постійно проводимо обслуговування та покращення обладнання, щоб подібних ситуацій не виникало, а користування нашими банкоматами було швидким та зручним. Якщо заявка на повернення коштів вже створена ми проінформуємо вас за результатом її опрацювання.
GLE 4 марта 2023, 0:20
Уявіть ситуацію
Приїжджає людина з карткою банку іншої країни і їй потрібно зняти кошти з неї для особистого користування. Людина засовує картку, знімає кошти і потім банкомат картку не повертає. В підтримці людині кажуть що картку не повертають, людині потрібно повертатись в країну де розташований банк, відновлювати картку та чекати.
Яке право приватбанк має на вилучення власності іншого банку? Це пряма крадіжка

НІКОЛИ НЕ ЗНІМАЙТЕ КОШТИ ІНШОГО БАНКУ В БАНКОМАТАХ ПРИВАТБАНКУ
НІКОЛИ!!!
ДНО!
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2023, 9:21
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату. В ситуації, коли пристрій з тих чи інших причин не видав картку ми радимо заблокувати її та перевипустити. Картка іншого банку в такому випадку не повертається. Така процедура покликана вберегти кошти власника картки та уникнути ситуації, коли картка може бути повернена третій особі, адже ідентифікувати вас, як її власника може лише банк, що видав картку.
Проблема решена
Leva2807 3 марта 2023, 18:11
Добрый вечер
Сегодня около 15:10
в терминале скидывал деньги другого банку
Операция была не успешна, деньги не пришли 500 грн как теперь вернуть?
Номер телефона водил
В банк позвонить нету возможности!
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 19:44
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності.
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
corzza 3 марта 2023, 16:55
1.03.2023 проводил оплату в инет магазине. Магазин провёл возврат по причине отсутствия товара, о чём было информирование в клиенте приветбанка. Было написано «отмена операции …» и указана сумма. Но деньги на счёт не пришли. 2.03.2023 написал в техподдержку банка. Вопрос решить не смогли. Сегодня пришла ЗП, а уже и надписи той нет, о том, что операция была отменена. В голосовом режиме вопрос с техподдержкой решить не смог. Стена между клиентом и банком. Являюсь военнослужащим и другой банк нет возможности выбрать. Хотелось бы понимать — сколько ещё этот банк будет обворовывать людей?
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 19:42
Добрий вечір!
При оплаті на сторонніх сайтах сума може бути списана не одразу. За запитом сайту сума може бути зарезервована і списана пізніше. В такій ситуації, коли сайт ще не зробив запит на списання зерезевованої суми і оформлює часткове повернення, в момент списання він може запросити лише частину суми з раніше заблокованої, а ті кошти, які зобов'язався повернути клієнту в такому разі не запитує до списання і вони автоматично повертаються на доступний баланс картки. В цьому випадку у виписці по картці буде відображатись та сума, яку фактично в результаті списано за запитом сайту. Радимо перевірити суму, яка була фактично списана по згаданій вами оплаті з картки і звірити її з сумою покупок здійснених на сайті. Переглянути дану інформацію ви можете в своєму Приват24.
daff322daff322 3 марта 2023, 16:13
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 67
В мене на днях, вночі, зникла велика сума грошей, за одну хвилину зробили сім платежів.На телефон не прийшов не один код підтвердження, не було дзвінка з банку.Зато в Приватбанку написали що заяву на повернення коштів вони не можуть розглянути, так як, дані за транзакцію суперечать коментарям до поданої заявки.Якась маячня.Буду подавати заяву в суд.В поліції відразу чомусь спитали картка Приват? Не назвали інший банк.Цим все сказано.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 18:31
Добрий вечір!
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки.
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи.
На жаль, за правилами платіжної системи банк не має змоги оскаржити, як шахрайські, ті операції, які були підтверджені за технологією 3D-secure, тобто, введенням одноразового коду з смс відправленого на фінансовий номер чи у мобільному додатку клієнта.
Руслан Новиков 3 марта 2023, 13:07
Сегодня при пополнении карты монобанка через терминал приват банка, украли средства в размере 4800гр. Все было как обычно. ввел номер карты монобанка, терминал предложил внести деньги. После внесение средств выдало надпись «платеж не может быть совершен» обратитесь на (три буквы) 3700. Не выдав даже квитанции. Спрашивается какого оно до внесения средств не написало что с монобанком приват не сотрудничает??? Чисто разводка на лоха. С деньгами придется попрощаться, и это в такое тяжелое время когда каждая копейка на счету.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 15:44
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу. Проведення платежів на картки інших банків через ТСО можливе.
Для ситуації, коли операція з тих чи інших причин не була успішною є просте рішення з повернення коштів. Якщо ви вже маєте картку ПриватБанку вам достатньо звернутись підтримку через онлайн чат на нашому сайті або зателефонувавши за номером 3700. Щоб ми могли бути певні, що кошти повернуться саме тому, хто вносив їх в термінал заявка на повернення коштів створюється на картку ПриватБанку. Якщо ви не є нашим клієнтом то можете зареєструватись в Приват24 через мобільний додаток і після цього створити віртуальну картку на яку можна буде повернути кошти за невдалою операцією.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝