Как приватбанк нарушает свой договор и обманывает людей

stromba stromba
28 февраля 2015, 23:07
1
Согласно условий и правил на сайте приватбанка:
1.1.3.2.3. Здійснювати зміну Тарифів, а також інших умов обслуговування рахунків. При цьому Банк, за винятком випадків зміни розміру наданого Кредиту (кредитного ліміту), зобов'язаний не менш ніж за 7 днів до введення змін проінформувати Клієнта, зокрема у виписці по Картрахунку згідно з п. 1.1.3.1.9. цього Договору. Якщо протягом 7 днів Банк не одержав повідомлення від Клієнта про незгоду зі змінами, то вважається, що Клієнт приймає нові умови. Право зміни розміру наданого на платіжну картку Кредиту (кредитного ліміту) Банк залишає за собою в однобічному порядку, за власним рішенням Банку та без попереднього повідомлення Клієнта.

Почему в нарушение договора банк не уведомил меня как клиента не мене чем за 7 дней о том что С 27.02, введена комиссия за пополнение Приват-вклада за счет личных средств с карты «Универсальная» в размере 0,5%. Тем самым нарушив договор ???

Комментарии (4)

+
+16
Shakaryan
Shakaryan
1 марта 2015, 10:53
#
Та что уже говорить о приписанном на сайте, если они договор с печатью собственной в суде не признают, это смешно!
+
+15
Shakaryan
Shakaryan
1 марта 2015, 10:54
#
Если эти договора они могут блокировать в одностроннем порядке, то то что там прописано или не прописано уже не имеет значения
+
+23
Lana86
Lana86
1 марта 2015, 14:44
Лана
#
Приватбанк не отвечает на конкретные и неудобные вопросы!!!

Так что Ваши вопросы, так же как и некоторые мои вопросы, будут проигнорированы представителем Приватбанка!

minfin.com.ua/company/privatbank/review/66145/
+
+6
stromba
stromba
2 марта 2015, 9:31
Алекс, Запад
#
Вы правы банк молчит.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться