Закінчення історії з некомпетентними співробітниками
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.25 | 46.25 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Так як в них є свій цент розслідування таких ситуацій то вони в телефонних режимах казали що тут дійсно вина співробітниці банка, але розслідування ще не закінчилося і вони не знають точного резултьтату, через місяць передзвонили сказали що я винен сам і їхня співробітниця ні в чому не винна так як вона не могла знати що можуть скинути гроші з віртуальної карти, по проханні надати письмове рішення сказали що вони такого рішення надати не можуть (київстар на скарги і той відповідає письмово на домашню адресу), співробітниця яка повідомила про те що співробітниця яка в чаті писала що віртуальні карти блокувати не потрібно, в телефонному режимі вказує куди і на кого мені писати жалоби в прокуратуру(я сказав що пишу на приват банк, а вона каже що вони не винні пишіть на київстар), а приват банк не має такої змоги (бідні, конторі на письмове рішення не хватає ні часу ні грошей), хоть би на ел. пошту скинули рішення.
Будьте обережні при співпраці з цим банком, так як стикаюся раз 5 з такими співробітниками як самі толком нічого не знають і кожен пояснює по своєму.
Дякую за увагу.