×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Розблокування 13400
Рахунок ви блокуєте протягом 10 хвилин після надходження постанови, а щоб розблокувати його, необхідно така купа часу. Що може ретельно вивчати фахівець (відповідь підтримки), якщо в постанові все чітко вказано???
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
ПриватБанк
Комментарии (1)
Збитки бізнесу, псування ділової репутації та беззаконня — ПриватБанк.
Приват-банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини — без попередження, без порушень з мого боку та без будь-яких пояснень. І це була б не велика проблема — є безліч інших банків — клієнтоорієнтованих. Якби не один нюанс — тепер коли будь-який клієнт Приватбанку хоче оплатити рахунок мого ФОП (відкритий в іншому банку) чи шляхом переказу чи навіть використовуючи еквайринг — приватбанк — блокує всі платежі всіх своїх клієнтів на мої рахунки видаючи наступний напис: «На жаль, здійснити прийом платеєів на адресу даної компанії у нашому банку неможливо. Змушені Вам відмовити у здійсненні даного платежу!»
Це тотальне беззаконня, псування ділової репутації та перешкоджання підприємницькій діяльності на рівні державного банку. Геноцид бізнесу. Більш-ніж впевнений на стандартну та бездумну відповідь від банку в дусі тих відповідей, які нижче. Продовжувати пробувати працювати в Україні пропало будь-яке бажання. Щасливо залишатися!
Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Комментарии (4)
Невиплата страхового відшкодування Захист на кожен день
07.07 2022 я пройшла МРТ і у мене було встановлено компресійно-уламковий перелам хребця. Моя донька донесла медичні довідки у банк і віддала менеджеру.
Але страхова виплатила мені лише 2200 грн відшкодування за перелам ноги і відмовила у виплаті за перелам хребця.
Я вже рік лікуюсь і проходжу реабілітаціїю. Зараз мене направили у стаціонар на встановлення групи інвалідності.
Коли я звернулася до банку з питаннями щодо страхового випадку, мені дали номер менеджера страхової, який відмовився давати мені будь-які роз’яснення.
Я збираюсь відстоювати свої інтереси в суді і мені необхідна наступна інформація:
1. Назва страхової компанії.
2. Номер мого страхового полісу Захист на кожен день.
3. Інформація по виплаті мені страхового відшкодування.
4. Письмова мотивована відмова у виплаті відшкодування втрати здоров’я через перелам хребця.
Менеджери банку і страхової компанії відмовляється надати мені таку інформацію.
У разі необхідності можу надати медичні довідки
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі описаної ситуації.
Написать комментарий
Приват не повертає і не зараховує SWIFT
Комментарии (21)
Подвійне списання грошей з карти
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
Комментарии (3)
Все для клиента
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Незаконне блокування переказів
Посилатися на фінансовий моніторинг не треба, бо цей переказ ніяк не підпадає під моніторинг за нормами ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів …».
Ок. Я зрозумів що вони хочуть позбутися клієнтів. І так — в ішхих більш-менш нормальних банках такої неповаги до клієнтів немає. Навіть в таких же державних Ощаді і Укргазі
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у приватні повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (3)
ЩИРА та ГЛИБОКА ПОДЯКА співробітнику банка на ім'я Валерія
номер 06.07.2023 р. о 10.18 з номеру телефона
+38(056)736−91−29 змогла шляхом опитування мене, як клієнта банку та представника за довіреністю, відновити доступ до електронного аккаунту моєї матусі. Висловлюючи особисто їй ЩИРУ ПОДЯКУ та РЕСПЕКТ за ПРОФЕСІОНАЛІЗМ та НЕБАЙДУЖІСТЬ переконливо прошу відзначити її як шляхом матеріального заохочення так і морально, відповідним НАКАЗОМ Приватбанку та Міністерству фінансів України. Вважаю, що завдяки саме таким фахівцям з небайдужим ставленням держава Україна спроможна побудувати нове, щасливе майбутнє для своїх громадян.
З повагою, клієнт банку Гушанський Вадим Веніамінович.
Написать комментарий
Порушують закон, крадуть у дітей-інвалідів
Комментарии (8)
Розірвання договору
Також зауважимо, що при розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Комментарии (5)
Шахраї
Комментарии (15)
Отримай валютний депозит мотлохом
Ще й обмеження на день у 2600 по незрозумілому курсу, наприклад у ТАС та Райфі спокійно дають по 2700 на день. Вивозьте на інкасо весь мотлох, який ви завезли до кас та розраховуєтесь з клієнтами, та імпортуйте нормальні купюри, як це роблять інші банки
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Комментарии (9)
Повернення коштів
Хочу залишити подяку всім причетним до вирішення цієї ситуації — операторам гарячої лінії та спеціалістам які займались поверненням
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Стараємось для вас!
Комментарии (3)
Банк краде гроші
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (1)
оператор банку
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Комментарии (1)
Не пришли средства.
И все в лучших традициях Приват Банка случилось, пришлось два часа пытаться достучаться до поддержки, а потом «прекрасный и современный» бот пытался понять что я хочу) прошу принять меры по возвращении средств.
Нам дуже шкода, що при зверненні в підтримку виникли такі труднощі. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше перевірити інформацію.
Написать комментарий
Закрыли ФОП счет и присвоили средства во время войны
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (10)
Мошенничество со стороны банка
Вместо указанных 3.4% в месяц списывают около 8% оправдывая налогами и скрытым процентном
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,4% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,4% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку відсотків цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.
Комментарии (2)
Арешт пенсійного рахунку
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та детальніше розібратись в ситуації.
Написать комментарий