Шахрайство Приватбанку!!!

tanton tanton
31 января 2015, 13:46
2
Поширюю інформацію, щоб уникнути таких ситуацій, що сталася зі мною! На днях дзвонить чоловік і представляється працівником Приватбанку. Каже, що у зв«язку із ситуацією зараз на Сході можливе анулювання грошей на картках. Тому потрібно ввести необхідний код захисту. Коли запитала, чим підтвердить, що це дійсно працівник банку, сказав, що у мене дві картки і назвав останні чотири цифри кредитки!!! Я й довірилася, тому що називав мене по імені та по батькові. Треба було надіслати йому код, який я отримала, якби „мій секретний код“. Після надсилання надходить смс Перевод с карты (сума) DiamantTransferMFipa. Як вивилося, то треба було продиктувати пароль, щоб ввійшли у Лікпей. І здійснили покупку за моєю карткою! Хто може бути задіяний, як не працівники банку?! Звідки знають, до кого дзвонять, що маю дві картки і називають останні цифри кредитки! Не можна довіряти, коли вам телефонують із банку. Усе треба перевіряти! Немає практично шансів повернути кошти, на жаль

Комментарии (7)

+
+14
eld2014
eld2014
31 января 2015, 14:06
#
Голос был с приятным тембром?
+
0
tanton
tanton
1 февраля 2015, 11:41
#
Спілкувалася людина так, як працівник банку. Спокійно, впевнено, переконуючи, що код ввести необхідно, щоб уникнути анулювання грошей(
+
+2
Lana86
Lana86
31 января 2015, 15:53
Лана
#
«Хто може бути задіяний, як не працівники банку?!»

Не виключено!!!
Не втрачайте час, швидко збирайтеся — і в міліцію!

P.S. Шкода, що Ви втрапили в таку халепу. Запам’ятайте цей урок!
На помилках вчаться — і, як правило, в першу чергу на своїх! На жаль.
Ті люди, з якими Ви поділилися цим негативним досвідом, будуть обачнішими.

Бажаю Вам усього найкращого!
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
31 января 2015, 17:33
ПриватБанк
#
Tanton, доброго дня!

Шановний клієнте, нам дуже шкода, що Ви потрапили у таке становище. Уникнути шахрайства можна, дотримуючись правил, наведених на сайті банку privatbank.ua/safeness/.
У випадку, якщо Ви надали інформацію 3-м особам рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи.

З повагою, ПриватБанк.
+
+7
Bura Tin
Bura Tin
1 февраля 2015, 13:56
#
Пожалуйства через несколько дней (неделю), сдублируйте пост, и отпишите ответы, которыми Вас накормит банк.
Чтобы другие люди не попадались на подобные разводки.
+
0
Денис Belyy
Денис Belyy
2 февраля 2015, 15:44
#
Это мог быть к то угодно
Информацию можно было получить очень просто
Кто-то из мошенников нашел чек в урне, или возле Вас стоял, когда Вы делали оплату через терминал Приват24

В итоге мы имеем:
телефон клиента кредитной карты — если проводить авторизацию через телефон.
На выданном чеке транзакции — который люди часто выкидывают
ФИО владельца карты.
И последние 4 цифры кредитной карты

Когда производите расчет в супермаркете картой — всегда на чеках транзакции банка указаны 4 последних цифры карты.

Поэтому будьте внимательны — часто люди попадают из-за невнимательности.
+
0
tanton
tanton
24 февраля 2015, 10:19
#
Чи траплялися такі випадки з вами? На кредитці був фіксований ліміт, небагато. Сьогодні при перевірці коштів на картці виявила, що банк надав ще 1500 грн на кредитку, не сповістивши про це мене! Чому??? Коли банк має інформувати клієнта про збільшення кредитного ліміту?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться