Халатність працівника банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В зв«язку з усім відомою сумною ситуацією в Дельтабанку я вирішив перевести свою пенсію на Приватбанк. 24.11.2014 подав заявку на переведення пенсії до Приватбанку. Менеджер Глян Тамара Вікторовна успішно оформила всі картки, і кредитну теж, наполегливо порадила покласти кошти на неї, активувала послуги, про які ніхто не просив (скарбничку). А от заяву до ПФУ не подала… В результаті вже кінець січня 2015, а моя пенсія все також уходить до проблемного Дельта… З»ясувати у відділенні нічого не вийшло, Глян у декреті, на дзвінки не відповідає, інші менеджери начебто не можуть подивитись мою справу. І я досі не маю певності, що наступна пенсія прийде на Приват. Також не знаю, чи будуть знімати плату 20 грн за голд картку, я про неї не просив і навіть не знав, що така існує. Хотілось би почути чітку відповідь: коли я почну отримувати пенсію в Приватбанку? чи будуть знімати кошти за голд? чи є совість у Глян Тамари?
Написать комментарий
Комментарии - 4
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 26 января 2015, 11:07
- #
Шановний Клієнт!
Дякуємо Вам за Ваше звернення.
Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Направте, будь ласка, на help@pb.ua Вашi контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати більш детальну консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо Вам за Ваше звернення.
Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Направте, будь ласка, на help@pb.ua Вашi контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати більш детальну консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
«З»ясувати у відділенні нічого не вийшло, Глян у декреті, на дзвінки не відповідає, інші менеджери начебто не можуть подивитись мою справу.»
У такому випадку винесення сміття за поріг Приватбанку неминуче!
Треба повторно заповнити заяву щодо перерахування пенсії на відкритий у банку рахунок, вказавши всю необхідну інформацію, та самостійно віднести до УПФУ.
Раджу Вам закрити кредитну карту(рахунок) з витребуванням довідки про закриття рахунку і відсутність боргу (з мокрими підписами представників банку та печаткою), а також письмово відмовитися від непотрібних Вам послуг, в т.ч. від скарбнички.
У разі, якщо представники банку й надалі ігноруватимуть Вас, звертайтесь зі скаргами до Нацбанку, відділу з питань захисту прав споживачів та прокуратури.
У такому випадку винесення сміття за поріг Приватбанку неминуче!
Треба повторно заповнити заяву щодо перерахування пенсії на відкритий у банку рахунок, вказавши всю необхідну інформацію, та самостійно віднести до УПФУ.
Раджу Вам закрити кредитну карту(рахунок) з витребуванням довідки про закриття рахунку і відсутність боргу (з мокрими підписами представників банку та печаткою), а також письмово відмовитися від непотрібних Вам послуг, в т.ч. від скарбнички.
У разі, якщо представники банку й надалі ігноруватимуть Вас, звертайтесь зі скаргами до Нацбанку, відділу з питань захисту прав споживачів та прокуратури.
Lana86, дякую за докладну консультацію, бо від Приват тільки відписки без підпису та дати…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.25 | 46.25 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |