Приват заблокував карту та привласнив кошти

1
Як тільки співробітники Приват Банка побачили на картковому рахунку 10 000 грн., вони заблокували цей рахунок і заборонили переводити з нього кошти.

Звернувшись до так званої «підтримки» через чат в системі «Приват 24», власник картки дізнався, що не вправі дізнатися причину блокування його картки, але може залишити «заявку» на розблокування, яку «служба безпеки» банку розглядатиме протягом 24 годин.

Але зі спливом цього строку карта розблокована НЕ була.

Само собою, ніхто про це власника картки НЕ повідомив.

На питання, чому з карти не здійснюються платежі, — в так званій «підтримці» заявили, ніби служба безпеки відмовила в задоволенні заявки власника картки (і коштів на ній) ДОЗВОЛИТИ ЙОМУ КОРИСТУВАТИСЯ СВОЇМИ КОШТАМИ!

Натомість, власникові картки запропонували звернутися за допомогою на номер 3700 (мабуть, гадали, що власникові картки сумно на самоті, немає чого робити, і він воліє з кимось поспілкуватись).

Зателефонував.

Відповіли, що можна залишити заявку, яка відповідно до регламенту розглядатиметься 30 днів (в Китаї хмарочоси будують за 15 днів — а Приват Банк заявку на розблокування картки розглядатиме 30 днів… А потім ще й відмовить)!!!

На питання щодо того, чи є у власника картки (і грошей) можливість розпорядитися своїми власними коштами якимсь іншим чином, відповіли, що немає! На питання щодо підстави блокування картки, законності дій співробітників банку та щодо того, чи не підпадають вони під ознаки складу злочину, передбаченого ст. 191 КК України, відповіли, що вони Приват Банк і обірвали розмову…

Тож….

Комментарии (10)

+
0
Lana86
Lana86
14 января 2015, 21:35
Лана
#
Аплодирую Вам стоя за воинственное настроение! Желаю Вам удачи в борьбе с приватовским беспределом!!!
+
0
stromba
stromba
14 января 2015, 23:01
Алекс, Запад
#
Чуть ниже уже писали алгоритм действия клиентов в таких случаях.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
15 января 2015, 10:57
ПриватБанк
#
Дмитро Віталійович, добрий день.
Дозвольте нам докладніше розібратися в ситуації. Направте, будь ласка, Ваші контактні дані на нашу пошту help@pb.ua, із зазначенням посилання на цей пост.
Сподіваємося на зворотний зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Дмитро Віталійович Подвезько
Дмитро Віталійович Подвезько
20 января 2015, 1:38
Харків
#
Сьогодні розблокували картку.
Щоправда, для цього довелося прийти до відділення…
Але своїми грошима я вже користуюся
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
20 января 2015, 9:46
ПриватБанк
#
Дмитро Віталійович, раді, що Ваше питання вирішилося позитивно.
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за надані Вам незручності.
У разі виникнення додаткових питань, звертайтеся до нас, завжди будемо раді Вам допомогти у їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
barsykovax
barsykovax
4 августа 2015, 15:42
#
В мене теж виникла така проблема, мені заблокували картку, не повідомивши ні смс ні в телефонному режимі, хоча як дзвонити і пропонувати кридити чи депозити, копілки, то дзвонять чуть не через день.Коли я звернулася до спеціалістів то ніхто конкретно не може мені відповісти в причині заблокування, спочатку сказали, що на мою картку було надходження грошей шахрайським шляхом, хоча я знаю всі суми які надходили, і лишніх не було, потім сказали що хотіли мою картку зламати. Коли я виробила нову, то всі кошти мені не перекинули зі старої картки на нову, на 900 грн наклали заборону у звязку з тим що проводиться розслідування, яке триватиме 30 днів,і і нікого не хвилює для чого людина зберігала ці гроші на картці і ще невідомо сказали чи їх повернуть.Висновок один не довіряти банкам, і їхнім карткам, які обманюють людей і підводять їх.Прийдеться писати скарги, щоб адекватно ставилися до клієнтів банку свого!!!
+
0
tomlat
tomlat
22 февраля 2016, 18:55
#
Доброго дня.Прошу допомоги у розблокуван ні або закритті карточки. Мені її заблокували у звязку із невідомим шахрайством про яке ніхто нічого конкретного не сказав заблокувавши при цьому мої кошти в сумі 1167 грн.Я намагався якось розібратися але звісно нічого не вийшло. Я залишив дану ситуацію як є, бо надіявся що більше не буду мати справу з таким банком. Але на жаль влаштувавшись на роботу роботодавець надав мені зарплатну карточку ПриватБанку для активації. Як виявилося через вищезазначені умови активувати я її не можу.Питання — що мені робити, як мені отримувати зарплату????
Представників ПриватБанку прошу відповісти…
+
0
Klient777PB
Klient777PB
1 марта 2016, 17:26
#
«Доброго» дня. Ніколи б не подумав, що така проблема станеться і зі мною. Завжди був радий співпрацею з ПриватБанком, швидкості і зручності в користуванні. І тут коли черга дійшладо тісної співпраці, мені зробили «ведмежу послугу»!!!
Поясную детальніше, минулого тижня, ні про що не здогадуючись, я пішов зняти гроші з карти ПБ, намагаючись їх отримати, банкомат написав «ліміт на зняття готівки». Я не розуміючи що сталося, звертаюся за номером 3700. Мене автоматом «посилають» на чат ПБ24, бо всі оператори зайняті, так як не мав доступу до інтернету, прочекав з парочку годин, таки дозвонився на вільного оператора. Дівчина в спокійному тоні повідомила, що моя карта заблокована вже протягом декілька днів, та відновленню не підлягає, а коштами буде користуватися ПриватБанк (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Далі на мої запитання, що з грішми (сума на карті близько 3000) мені відповілили, ми нічого не знаємо, звертайтесь до суду… продовження нижче
+
0
Klient777PB
Klient777PB
1 марта 2016, 17:28
#
Відійшовши від шоку, я звернувся в чат Приват24, де мені сказали, що так, моя карта заблокована, буде розгляд, мені зателефонують. Пройшло ще пару днів мені перезвонив представник ПБ, та повідомив, шо на мене написана скарга за кошти, які поступили на мою карту, а товару не отримали. Я пред`явив накладні, товар людина отримала, в чому причина блокування??????? ніхто недає пояснення, тільки чекайте, або йдіть до суду.
Чому в Вашому банку таке робиться?? Мене ніхто не повідомив про блокування карти, хоча у Вас чітко написано, що має прийти смс повідомлення, або перезвонити, я ледве визвонив ваших конультатів, щоб мені пояснили чому так сталося, і надавши докази моєї роботи, мені далі продовжують тримати заблоковану карту з моїми грошима!!!
+
+3
Viktoriaa Moamar
Viktoriaa Moamar
10 декабря 2016, 11:01
#
Доброго дня, також дивна ситуація, схожа на аферу банку. Вже який рік являюсь клієнтом Привату і завжди була задоволена послугами і якістю. Сьогодні заходжу в Приват 24 і бачу, що моя картка заблокована. Звертаюсь до оператора і чую, що моя картка на перевірці (без попередження!!), оператор повідомла, що подала заявку на розблокування, тобто заблоковують без мене, а розблокувати то я вже потрібна. Далі, мені зателефонують протягом 2-х днів, щоб здійснити розблокування. На питання яка причина блокування картки відповіді не отримала. Надіюсь, що через 2 дні зможу отримати свої кошти. А далі скоріш за все буду вибирати інший банк. Шкода, Приват був дуже зручний

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться