Банк, який найкраще працює над помилками
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 19 декабря 2014, 17:41
- #
Добрий вечір, ihudak! Дякуємо Вам за залишений позитивний відгук! Ми раді, що Вас задовольняє якість наданих банком послуг. З повагою, ПриватБанк.
Не верю. С 14/07 банк так и не ответил на жалобу на невыплату денег согласно договора, с 01/07 банк так и не начислил денежную компенсацию положенную законом Украины и прописанную в публичной офферте на сайте банка! А у нас уже 20/12!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.1 | 46.1 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Кредитний ліміт повернули за годину.
А сьогодні зателефонували з банку, перепросили за помилку, і нарахували грошову компенсацію.
Чи є ще банк, де так ставльяться до клієнта?
Помилки трапляються завжди з тими, хто щось робить. Помилки в ІТ — річ взагалі звична. По інформаційних технологіях Приват лідирує з величезним відривом, тому і помилок трапляється більше, ніж в деяких інших банках.
Проте, такої роботи з клієнтами і над помилками я не зустрічав більше ніде серед українських банків.
Дякую вам за вашу працю!