На шахрайство з кредиткою ПРИВАТБАНК працівники сказали «не ви перша і не остання»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Свої дані я Вам залишила на електронну адресу. Вибачень на жаль за мало, оскільки ніхто не говорить про хід розгляду справи, хоча згідно квитанцій роздрукованих з приват24 видно кому пішли кошти… з моєї картки! Проте, працівник служби безпеки відповів, що не займаються розшуком шахраїм, а лише обставини за яких сталось шахрайство. Велика прикрість в тому, що кредитки добровільно в банку я не хотіла брати, але мені сказали, що не відкриють зарплатну картку доки не «впарять» кредитку… а на цю кредитну картку вже відкривають кучу послуг, про які клієнт і не здогадується. Я не проти прогресу послуг, я проти того, що програми відкриваються без попередньої згоди клієнтів… я особисто до останього не розуміла, як не маючи ні даних про мою картку, ніяких кодів з смс вивели всі гроші!
- +
- 0
- sergunya73
- 3 декабря 2014, 2:34
- #
Шахраїв потрібно шукати не в банку, а в першу чергу в своєму оточенні. Для того, щоб провести платіж по телефону, потрібно повідомити оператору певну конфіденційну інформацію. Якщо у вас ця інформація десь «протікла», то самі й винні. Далі, якщо вам так непотрібна була кредитка, то навіщо було утримувати на ній ліміт 3900??? Встановили б нульовий ліміт і не було б ніяких проблем. От так завжди — клієнти самі наламають дров, а потім намагаються перекласти результат таких дій з хворої голови на здорову.
Звичайно моя вина присутня! Якщо служба безпеки банку не може організувати захист для своїх клієнтів, не потрібно без моєї згоди відкривати різного роду послуги, а особливо коли мій номер не знаходиться на контракті. З своїм мобільни номером я розберусь сама, тим паче конфіденційну інформацію якщо я й надала то вона була про мобільний номер, а не про карточку банку, чи секретні коди, чи пінкоди і т.п. Звичайно не було б ніяких проблем як би картка була нульовою, але про те, що на ній вісить така сума вже дізналась по факту шахрайства, оскільки діла до тієї картки мені не було ніякого, а банк тим часом потихеньку збільшушвав там ліміт. І взагалі не було б ніяких проблем коли б ці картки не втуляли «примусово»
Ужас, надо срочно закрывать свои счета!
Спасибо за информацию!
Спасибо за информацию!
Я дивлюсь ПриватБанку взагалі начхати на своїх клієнтів, їм вигідно роздавати кредитки на ліво і на право, а потім якщо щось трапляється винен клієнт… Сьогодні на очі така картина потрапила: в нас в будинку не має поштових скриньок, тому всю пошту залишають на підвіконні… я йдучи на роботу помітила, що нова кореспонденція лежить, підійшла пошукати свої квитанції, а там, серед решти паперів розірваний конверт, адресований для мешканки нашого підїзду, і з конверту вивалилась кредитка ПриватБанку, тобто бери собі переводь грошики як завгодно, або можна просто переписати номер картки ну і інші дані потім цим користуйся і зусиль багато не треба. Виходить ПриватБанк володіючи базою даних своїх клієнтів, вже всіма способами зацікавлений розкидатись кредитками і власними коштами, аби по більше брали! Я розумію, що звичайно швидше за все власник цієї кредитки сам підписався на те, щоб її переслали по пошті, ну а банк, що тільки не зробить аби угодити! Тому нехтує всіма правилами безпеки!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.1 | 46.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
26 листопада 2014 року з кредитної картки шахраї вивели кошти, які банком надавались в межах кредитного ліміту 3900 грн.
Після спілкування з працівниками банку, було зрозуміло, що злодії скористались послугою «Платежі за телефоном» хоча зараз я розумію що вдалішою буде назва «Грабежі за телефоном» оскільки через «халатність» роботи таку послугу було мені активовано без моєї на те згоди. Працівники банку не поцікавились навіть чи захищений мій мобільний номер для того, щоб підключити таку послугу. Я завжди думала що «акції» на мій мобільний номер може підключати лише компанія, яка його обслуговує та особисто я, а не банк, в якому я проводжу практично всі свої фінансові операції. Тому будьте обережні ВСІ адже банк постійно відкриває нові продукти і навішує їх на вже навішені кредитні картки!
Окрім того прошу врахувати той факт, що кредитними коштами та кредитними картками Вашого банку я жодного разу в житті не користувалась, проте працівник банку з легкістю, як я розумію, провів по телефону всі кошти для оплати сумнівних операцій.
Чому керівник Бізнесу платежів і переказів не вдосконалює систему додаткового захисту для платежів по телефону, невже банк прагне, щоб такі ошукані люди як я розповідали та доносили іншим людям інформацію про всі можливості системи «Грабежів по телефону». На жаль, на даний момент дана ситуація залишається не вирішиною, і я не відчуваю зусиль працівників банку сприяти її залагодженню, адже сьогодні працівник служби безпеки ПриватБанк сказав «Не ви не перша і не ВИ ОСТАННЯ» як це розуміти взагалі НЕ ОСТАННЯ?.. Але на цьому я не зупинюсь і змушена буду шукати справедливих шляхів її вирішення у всіх уповноважених на це правових інстанціях.
Дякуємо Вам за звернення!
Перш за все дозвольте принести Вам свої вибачення за незручності, які були викликані описаної ситуацією. За вказаними при додаванні відкликання даними, на жаль, ми не можемо ідентифікувати Вас як клієнта. Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua опис ситуації і контакти для зв'язку, вказавши посилання на відкликання.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.