Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Kent3003 16 октября 2023, 19:57
Платив за комунальні послуги з карти іншого банку, а банк що прийняв платіж Приват. За вимогою приват банку мені заблокували рахунок, для звірки даних. Моєму обуренню немає меж (яке право має приват банк втручатись в роботу інших банків?
Приватбанк
Ответ банка
16 октября 2023, 20:22
Вітаємо.
В кожного банку своя система моніторингу операцій. Тому, на жаль, ми не володіємо інформацією щодо блокування ваших рахунків. Радимо звернутись до підтримки вашого банку для врегулювання питання.
Проблема решена
Valik88 16 октября 2023, 19:39
Отделение по адресу: Киев, бул. Евгения Чикаленко, 25
Заблокували рахунки без попередження і без будь яких пояснень. Ні в чат підтримки ні у відділені не змогли пояснити причину. Замість того щоб допомогти розібратись кажуть що рахунки заблоковані і мені надіслали лист по місцю прописки. А якщо прописка на окупованій території або хто зна де. Як мені лист прочитати.
Приватбанк
Ответ банка
16 октября 2023, 20:17
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
OlenaLV 15 октября 2023, 18:21
Отделение по адресу: Львов, ул. Русовых, 11
12.10.2023 намагалась поповнити інтернет карту Приватбанку через термінал самобслуговування для поповнення Приватбанку. Авторизувалась через телефон, отримала зворотній дзвінок, виконала вхід, обрала інтернет карту для поповнення серед запропонованих. І тут в мене запросили ввести пін код для інтернет карти. Раніше такої вимоги не було. Код (чи він існує для такої віртуальної карти?) не пам«ятала. Зайшла в додаток Приват24 (оновлений!!!) через телефон. І… в налаштуваннях інтернет карти такої опції НЕМА… Зайшла в додаток через комп — то саме. Для всіх інших пластиків є, а для цієї карти такої ОПЦІЇ НЕМА!!!
13.10.2023 знову спробувала поповнити через той самий термінал аналогічним шляхом. Але, коли обрала інтернет картку, з»явився напис на моніторі: «Не вдалось отримати інформацію по карті».
Повторила спробу 14.10.2023 вже через інший термінал — аналогічна ситуація. Телефоную на 3700. Довго і нудно спілкуюсь з голосовою помічницєю. Пояснюю ситуацію згідно вказівок. Мені розказують, щоб я перешла в додаток і в налаштуваннях картки змнила пін код. АЛЕ ТАКОЇ ОПЦІЇ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ КАРТКИ НЕМА!!! Прошу з«єднати з опратором. НІ!!! НІ!!! НІ!!! Робот впевнено розказує, що цю проблему вона допоможе вирішити. Я стратила ТРИ години. Нарешті мене з»єднали з оператором.
Оператор здивувалась, що дійсно такої опції нема. Я запитую: «А в чому проблема? Картка дійсна до 2025 року! Може ЇЇ перезапустити? «Отримую відповідь, що з карткою все гаразд, така проблема у багатьох!!!
Мені радять змінити пін код через голосового помічника. Мене з"єднають, він згенерує новий код і вишле в SMS. Погоджуюсь.
З"єднали, запросили назвати останні чотири цифри карти і ПОВІДОМИЛИ ПРО ПОМИЛКУ. КІНЕЦЬ ЗВ«ЯЗКУ.
Для чого я намагалась поповнити інтернет картку? Бо при поповнені через термінал не списує відсоток. Гроші були потрібні для хірургічної маніпуляції. Поповнювати іншу картку і платити добрячий відсоток за поповнення (бо сума велика) не хочу. Маніпуляція в понеділок. Буду платити кешем.
Зроблю все, щоб закрити максимум карток в приваті і піти геть з цього банку. Це не сервіс — знущання над людиною
Приватбанк
Ответ банка
16 октября 2023, 17:27
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема решена
Natok 15 октября 2023, 14:29
Приватбанк порушує Міжнародне право. І повинно бути покаране офіційно. Бо порушення прав людини, відноситься с саме до цієї категорії прав. Я забороняю свєю Волею людини і своїми правами блокування карток. Порушення волі людини, це порушення основного Кону всесвіту. На території України діють лише закони. Відповідно до Конституції України. Коли банк свавільно блокує, те що йому не належить він порушує конституцію. І СБУ повинно на це реагувати. На порушення Конституції. Відповідно до якого закону проходить блокування, тим паче із зарплатної картки. Це офігеть. В них нема таких повноважень і прав. Народ не надавав. Вимагаю втрутитись СБУ!
Приватбанк
Ответ банка
15 октября 2023, 16:33
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Vladyslav90 15 октября 2023, 2:09
Все почалось з придбання квитків на літак компанії WizzAir рік току. На сайті компанії сума відображалась в гривнях, тому я сплатив за квитки гривневою карткою Приватбанку. До мене на телефон прийшло підтвердження про оплату, що збігалось із сумою на моніторі. Я підтвердив, нічого не підозрюючи. Яке ж було здивування, коли наступного дня я побачив, що ПриватБанк зняв з моєї картки додатково понад 2000 грн. При спілкуванні з оператором вони посилались на свої правила подвійної конвертації та необхідності переведення грошей у валюту для оплати на сайті компанії. При аналогічних операціях на сайті WizzAir картою Хандельсбанку зі шведськими кронами (що за логікою також мають конвертуватися у такому випадку) сума збігалась з точністю до копійки. Напрошується висновок про шахрайство Приватбанку, покриваючи це власними приписами про можливість проведення конвертації.
Приватбанк
Ответ банка
15 октября 2023, 10:17
Вітаємо.
Подвійна конвертація відбувається тоді, коли сайт або сервіс на якому ви робите оплату на своїх сторінках відображає суму до оплати в гривнях, однак запит на оплату відправляє в банк в доларах. Щоб банк міг провести оплату з вашої гривневої картки ми вимушені конвертувати суму з доларів в гривню. Таким чином, щоб уникнути подвійної конвертації достатньо на сайті обирати валюту оплати долар США або платити з доларової картки. Більш детально про подвійну конвертацію на нашому сайті: https://privatbank.ua/conv
Ви можете звернутись в підтримку сервісу на якому здійснювали оплату для отримання інформації щодо того, чому запит на списання був створений саме таким чином у валюті USD.
Ви можете дозволяти чи блокувати платежі з подвійною конвертацією в своєму Приват24 в налаштуваннях картки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Allaelsi15 14 октября 2023, 21:28
12.10.23 года к сестре в WhatsApp написали предложение на заработок.
Ставим лайки и за это платим деньги.
Она говорит ок меня интересует.Добавляют ее в телеграмм канал Kyiv international VIP и 2 телеграмм канала администратор и по деньгам ник Kettering
@xs37963 и Bibiana Victoria
@ria666888
Она выполнила задания ей заплатили 100 грн.
Дальше 13.10.23 они говорят у нас есть другое задание на вклад, вы нам деньги, а мы вам % с деньгами.
Она скинула 1500 грн им на карту, а они ей с % вернули 1700 грн.
Далее они предлагают ну раз вы видите что мы реально возвращаем, делайте вклад покрупнее 30,000 грн и мы вам %.
Она скинула 30к и они говорят сделка прогорела, досвидание.
Писали в приват банк, аккаунты им не заблокировали, не помогли ничем.
Сами мошенники и размножают мошенников.
Прошу заблокировать аккаунты мошенников и вернуть деньги.
Аккаунты мошенников:
1) 13.10.23
Серебрякова Тетяна Морісівна
5168745130469817
2) 13.10.23
Ім'я: Олег
Банк: Sens
4028082011346259
3) 13.10.23
Щербина Анна Сергіївна час
5168755474557598
4) Щербина Анна Сергеевна
5168755474557598
5) 14.10.23
Пумб
Ярослав Микунський
5355 2802 1098 8141
6) 14.10.23
Олександр
Укр сиб банк
5354 3280 4213 4607
7) Щербина Анна Сергіївна
5168755474557598
Приват банк
13.10.23
Приватбанк
Ответ банка
15 октября 2023, 10:13
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
globas 14 октября 2023, 12:47
Тимчасово мешкаю зараз за кордоном в Польщі і змушена періодично знімати готівку з картки, щоб сплачувати за житло. Після чергового такого зняття прийшло мені повідомлення від банку, що «картка заблокована на зняття готівки за кордоном». Щоб її розблокувати треба пройти спеціальну процедуру: сфотографуватися з карткою на спеціальній інтернет-сторінці.
І ось вже тиждень (7!!! разів) я намагаюся задовольнити своїм фото банківських робітників. Кожен раз відповідь або «не видно номер картки», або «фото поганої якості». І ніякої альтернативної процедури мені не пропонують. Невже не зрозуміло, що я не можу покращити якість фото своєї камери на телефоні? Все, що залежало від мене (наприклад, підібрати освітлення) я зробила. Чи мені тепер потрібно купувати новий телефон спеціально під цю процедуру? :(
Сильно обурена, вже таке враження, що банк просто не хоче бачити мене своїм клієнтом :(Жахливо, що через негнучкі і проблемні внутрішні процедури можна раптом опинитися за кордоном в ситуації, коли не можеш користуватися своїми грошима :(((
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2023, 13:17
Вітаємо. Ми маємо бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки, тому просимо підтвердити операцію зробивши фото з цією карткою за спеціальним посиланням. Опрацювання фото займає всього кілька хвилин.
Після успішної перевірки фото, вам буде відправлено повідомлення від банку, щодо результату перевірки та можливості користуватись карткою. Дякуємо за розуміння.
Loginyzhesushes 14 октября 2023, 10:57
6.10.23.пришло в Приват24 уведомление что у меня есть возможность взять Кредит готовка в сумме 42000грн. Я подумала что очень вовремя, ведь у меня идёт ремонт в квартире. Активно пользовалась картой универсальной, почти полностью исчерпав лимит, ведь я была уверенна что смогу перекинуть в конце месяца с кредита готовочки на карту универсальную, а часть денег потрачу чтобы закончить ремонт.
13.10.23. иду в отделение банка чтобы оформить кредит готивочка, но у меня уже стоит лимит 0. На горячей линии мне ответили что «решение банк принимает индивидуально».
Что случилось с моей индивидуальностью за неделю?
Таким образом, являясь постоянный клиентом банка более 20 лет- почти всю мою взрослую жизнь и клиентом «Gold club», я недостаточно благонадежна чтобы выдать мне кредит готивочка в сумме 42000грн.
К сравнению- проживая в европейской стране менее года, и не являясь ее гражданкой, местный банк соглашался мне дать кредит на покупку дома! Вы представляете сколько стоит дом в европейской стране? Зато в родной стране, являясь гражданкой, и беспроблемным клиентом банка, я не могу получить кредит в сумме чуть более 1 тыс.у.е.
Лучше быть беженцем в Европе чем гражданином в Украине. Невозможно ничего планировать. Банк играется в игрушки- то даёт кредит, то нет.
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2023, 12:03
Вітаємо.
Ми збільшуємо або зменшуємо ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою, а також оновити наявну в банку інформацію про розмір Вашого доходу, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено. Дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
andreshko 13 октября 2023, 21:36
09.10.23 через касу відділення сплатив суму згідно судового рішення від 03.10.23 — до набуття рішенням сили. Рішення стосувалось тільки суми судового збору.
Напротязі розгляду справи (три місяці: ну так працює зараз суд, то повітряна тривога, то ще щось) ПриватБанк постійно з моїх карток тягнув дрібні в рахунок цього самого судового збору.
То решту зарахую на картку, то ще щось.
До речі про судовий збір і його стягнення До розгляду справи, тут були вже відгуки: навіть з інвалідів тягнуть. Але в кредитному договорі цей момент не вказують. Тільки в захованому місці на сайті. Коли я намагався знайти де, то їх юрисконсульт сказав мені: шукайте, десь було, я сам не знаю, сайту не бачу.
Тільки коли я поскаржився на цього юрисконсульта, то мені розказали в якому підпункті шукати про цей судовий збір. То може з цим не все чисто, що вони не пишуть в договорі.
Але до суті.
Отже рішення суду. Там вказується рахунок ПриватБанку для заборгованостей і судового збору.
Я сплачую.
Але в довідці про заборгованість у додатку цей судовий збір залишається.
Три рази звертався до кол-центру. Кажуть: три дні, ще день. На третій раз якийсь трохи переляканий оператор від мене відхрестився: пиши на тех.підтримку, бо суму зараховано, а чому в довідці заборгованість, не знаю.
До чого назва цього відгуку.
Я не буду строїти теорії змови.
Не буду писати, що мої гроші крутять десь в офшорах щоб назбирати на заставу Коломойському.
Я просто вважаю, що це елементарне безладдя і перед усім почуття Безкарності. Бо співробітники думають, що нічого їм не буде. Що холопи змовчать.
І що цікаво, коли людина на день прострочить оплату, то одразу хай. А російськопишучі боти тут на сайті ще й піддакують, що так тобі і треба. Ти спеціально не платиш, Ти злочинець. А коли тисячі тисячів випадків, що банк не виконує регламент, договір, коли оператори і співробітники дурять, грубіянять і просто халтурять, то так і треба. Банк краще знає закони.
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2023, 11:08
Вітаємо. Приносимо вибачення за очікування. Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу проінформуємо. Дякуємо за розуміння.
Ghuttre 13 октября 2023, 21:08
Скарга на дії Приват банку. В липні з мого рахунку були зняті гроші шахрайським шляхом, мої приватні данні були передані третім особам працівниками банку, завдяки чому вони безперешкодно зняли гроші з мого рахунку, з країни, в якій я ніколи не була, з Латвії. Гроші так і не були повернуті мені, згідно їхньої перевірки, лише підтверджено, що мої особисті данні були цілком вірні. Незадоволена і обурена роботою Приват банку!
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2023, 10:37
Вітаємо. Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Також було створено заявки на оскарження операцій, які на цей момент, на жаль, не можуть бути опрацьовані, адже оплата була здійснена на сайті, на якому були введені та збережені дані картки, а також від сервісу надійшла інформація, що були введені повні дані під час реєстрації власником картки. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по списаннях.
Борис Сват 13 октября 2023, 10:21
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Леси Украинки, 55
Нема в касах банка валюти — то повертайте кошти, овертрафтом.
А ні за тим, що обдираєте на 125 грн на кожній $100.
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2023, 11:39
Вітаємо.
На жаль, у публікації не вказано даних, щоб ідентифікувати вас, як клієнта банку, та вирішити питання. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та проаналізувати ситуацію.
Проблема решена
Вікторія Вікторівна 13 октября 2023, 9:33
Вже 6й раз бронюю валюту в Чернівецьких відділеннях Приват банку. На замовлену сумму пропонують купюри 96року, та не дають купюри від 2000р. Просила їх забронювати на наступний день вони відмовляються відкладати, кажуть що буде то видадуть, але вже 6й день не було купюр молодше 96р. Таке враження, що вони нові купюри скидують валютчикам.
Просто жах, ніколи не буду мати справу з цим жахливим банком, а тим більше там валюту тримати.
Це не нормально, коли самый більший бан країни спулює своїм клієнтам старі купюри, які через місяць чи пів року знову вийдуть з обігу, як зробили пару місяців назад.

Не РОЗМІЩУЙТЕ ВАЛЮТУ в цьому жахливому корупційному банку. Вони працюють тільки з валютчикам!

Ніколи у вас не поставлю більше валюту!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2023, 10:18
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ankrem 12 октября 2023, 18:27
Весь тиждень намагався отримати валютну готівку з карти.
Спробував 3 відділення в різних локація, кожен раз попередньо замовляючи готівку.
Кожного разу зі слів касирів валюта була зі штапами, мітками і плямами.
Пересвідчитись в цьому можливості не має.
Що робити далі не зрозуміло.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 19:40
Вітаємо. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Проблема решена
Svetlana58 12 октября 2023, 13:38
Добрий день! При отриманні картки для виплат в приват мене примусили брати і універсальну. Говорили, що я нічого не розумію і т.д., і т. п., і без універсальної я не зможу отримувати свою пенсію. Я говорила, що універсальна мені не потрібна, але на це ніхто не звертав уваги. В результаті такаго шантажу — у мене тепер 2 карти. Але ж універсальна мені не потрібна. Чи мають право консультанти банку відмовляти мені у закритті універсальної? Чи правда, що я тоді не зможу отримати пенсію по картці для виплат?
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 15:29
Вітаємо.
Ви можете закрити карту в будь-яку мить через Приват24. Це дуже просто, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — Закрити картку — Подати заявку.
Договір за карткою буде успішно розірвано після підписання документа.
Відеоінструкція — https://pb.ua/short?5YT3S
Проблема решена
eidechse 12 октября 2023, 4:24
Користуюся послугами Приватбанку 15 років. Вчора ввечері спокійно розрахувалася приватівською карткою в магазині, а через кілька годин вже не змогла зайти в Приват-24 ні в телефоні, ні у веб-браузері. Система перестала розпізнавати мене як клієнта і вимагає підтвердити номер телефону в банкоматі чи терміналі. Для підтвердження потрібна діюча картка, але (сюрприз!) моя картка вже не діюча. При спробі скористатися нею для розрахунку онлайн чи оффлайн отримую відмову або помилку. Дзвоню на 3700, там мій номер телефону також більше не знають. На дзвінки з неавторизованих номерів служба підтримки відповідати не хоче. Ставлять у чергу — немає вільних операторів, залишайтесь на лінії — витримують 20 хвилин і скидають дзвінок. Пробувала дзвонити вдень, пробувала дзвонити вночі, провела в режимі очікування загалом більше двох годин, вільних операторів так і не знайшлося. Онлайн допомога без авторизованого номеру телефону не працює. Поки ти клієнт, ти можеш звернутися по допомогу, а якщо ти не клієнт, навіть через збій системи, з тобою ніхто говорити не хоче. Такого скотського ставлення не бачила більше в жодному банку, ганьба! Цікаво, а інформація про мій валютний депозит теж зникла з системи?
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 9:52
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. Підтвердити номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Проблема решена
alexandros2022 11 октября 2023, 20:56
Цікава ситуація виникає коли замовити занятия usd з валютної карти, і звернутися безпосередньо в касу після повідомлення що кошти надійшли, то касир видає долар 1996 року або з певними печатками чи помітками чорнилом, запевняють що інших нема, а нових купюр і подавну.
На запитання переглянути всі можливі купюри, адже сумма не більше 1300 доларів, на відріз відмовляються.
Зрозуміло що такі «проблемні» купюри не користуються попитом в народу.
Питання де осідають «гарні» купюри, але це відомо лише працівникам банку та їх «колегам» в «чорних» обмінниках…
Уточню, дана ситуація виникає неодноразово.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 9:39
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
LikaTravel 11 октября 2023, 19:00
Банк блокирует перевод без какой-либо причины. Операторы отвечают, что это вообще не банк блокирует и не были никаких запросов на перевод.
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 20:49
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Проблема решена
angryman 11 октября 2023, 18:01
Вот просто хотел сказать что приват перестал вибрировать на смартфоне при списаниях, но реклама с приват24 продолжает вибрировать
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 20:49
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та проаналізувати ситуацію.
Александр Махортов 11 октября 2023, 14:47
Полтора года рассказывают, что лимиты пересматриваются каждый день. Причин не возврата частями не могут назвать. Ладно бы если не было дохода, так офицальный доход стабильный и во время войны. Ответ всегда под копипасту «багато факторів. Деталі надати не можем. Вручну перевірити не можемо». Банку желаю обанкротиться с таким отношением
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 16:42
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою «Оплата частинами» і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Проблема решена
Kotselk 11 октября 2023, 12:28
В лютом 2023 поповнював свою валютну картку в терміналі привату, при внесені останньої купюри термінал завис, в підсумку остання купюра в 100$ не була зарахована мені на рахунок. Звернувся на гарячу лінію з даним питанням, надав номер терміналу, час проведення операції, все що було необхідно. Через день-два відповіли що ніякої купюри, яка могла бути не зарахована, я не вносив, я запитав чи була інкасація даного терміналу-відповідь була, що ще не було, а як же Ви можете бути впевненні що даної купюри там немає, запитав я. Далі чекав поки буде інкасація- після її проведення виявилось що купюра лишня таки є, але тепер у банка виникли питання що до рівня іі пошкодження. Мене повідомили що вона буде передана на екпертизу в НБУ, і заключення з НБУ буде через 3 місяці. Пройшло три місяці, зателефонував на підтримку- відповіли що результату до цих пір немає, треба почекати ще три місяці. Пройшли наступні три місяці, моі дзвінки в підтримку як закінчувались словами Ваше звернення прийняте чекайте рішення, а через добу в додаток приходить повідомлення що Ваше звернення потребує більше часу для відповіді і статус звернення яке я подавав стоїть як «закрите», і рух по даній проблемі відсутній взагалі. Станом на сьогодні пройшло майже 11 місяців з моменту виникнення проблеми, а рішення як було відсутнє, так і є на сьогоднішній день + повна відсутність перспективи вирішення, маю тільки довжелезну історію звернень з даного питання.
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 14:44
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝