×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Обслуживание клиента
Комментарии (3)
жахливе відношення до клієнтів
! в дії також є дані, що воно закрите, у всіх державних структурах провадження теж закрите, лише приват банку виконавець начебто не надсилав про закриття провадження!
в сервісному цетнрі є ця інформація, в судах теж. лише приват банку потрібно доказувати те, що вже давно закрите!
всі інші банки чомусь не накладають арешт, тк провадження закрите! два роки тому!
жахливий банк!
жахливе відношення!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись у описаній вами ситуації.
Написать комментарий
Актуалізація даних
Застусунок видає помилку і пише що не співпадає прізвище в базі даних банку і в документах відправлених на підпис, цікаво нащо б я намагалась їх актуалізувати ти🤦♀️
Голосовий помічник нічого не розуміє, повторює одне й те саме, не зʼєднує з оператором і максимум що може це відправити інструкцію, яка взагалі нічим не допомогає
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук. Він допоможе нам покращити наш продукт. Якщо у вас залишились невирішені питання, ми поруч 24/7.
Написать комментарий
Комісії за платіж просто нереальні
У дружини є універсальна карта привату та чорна монобанку.
Перед тим як кидати їй кошти, вирішив поцікавитися про тарифи… І так тариф на оплату по IBAN юр.особі у якої рахунок відкритий в приваті складає 4%, або 2520 грн за платіж у 63 000 грн
А тепер питаємо у монобанку, а в них 190 грн…
Комісія за платіж в Приват24 з власних коштів складає від 1 до 3 грн.
З кредитних коштів:
— до 10 000 грн на календарний місяць – без додаткової комісії за наявності договору з отримувачем.
— понад ліміт 10 000 грн – 3% з картки «Універсальна».
https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Написать комментарий
Якась халепа, а не банк
Виконавчі провадження були вже закриті. (Чому у множині — бо окремо уявний борг, окремо судовий збір, окремо виконавчий збір (за що — незрозуміло, жодного документу мені виконавець не надсилав, ну то таке).
Після змін у законі, за ЗАКРИТИМИ виконавчими провадженнями Приват знов арештовує мої рахунки. При цьому виконавець ФІЗИЧНО не може нічого стягнути, бо в нього і рішення скасоване, і провадження закрите. Саппорт каже: нам пофігу ващє, йдіть до виконавця. Пішов, написав купу заяв, дав копію ухвали про скасування рішення.
За тиждень арешти зняли.
Сьогодні ВНЄЗАПНО арештовують дві інші картки (які не були арештовані раніше). Нових виконавчих проваджень немає. Тупий робот каже шо я сам дурак. Живої людини в саппорті нема (майже годину слухаю про немає вільних операторів, до цього не перетелефонували)
Ау, приват, якщо ви так вільно дозволяєте собі безпідставно арештовувати рахунки, мабуть доведеться з вами якось по-іншому розмовляти. В суді, наприклад.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Наші колеги в чаті Приват24 радо підкажуть вам, відповідно до якої постанови накладений арешт на поточний момент.
Комментарии (3)
приват банк не уважают клиентов банка!!!
чат это полный отстой тупит нереально решить проблемы невозможно отношение стало хамское нет уважения к клиентам банка
ставки по депозитам почти ноль крайне не рекомендую
нужно неуважение к Вам и хамство добро пожаловать в приват банк!!!
Нам дуже шкода, що звернення в підтримку залишило у вас неприємний осад. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та детальніше проаналізувати звернення.
Процентні ставки за вкладами: https://privatbank.ua/depozit
Комментарии (1)
Карта заблокирована «из за мошенничества», Банк на связь не выходит
Чат поддержки автоматом пишет, что со мной свяжется сотрудник банка, но никто на связь не выходит.
К счастью, это не последние мои деньги
Подскажите, можно ли будет через суд получить неустойку 1% в день, или банк имеет право по своему произволу на любой срок блокировать мои деньги?
Как заставить банк быстрее разблокировать карту?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (7)
ПриватБанк відхиляє військові документи
Ми взяли документи, а саме військовий квиток та форму 5, яку йому видав військомат після мобілізації. Спочатку їм не сподобалася форма 5. Нам спеціаліст привату сказав що не має звання, частини та дати мобілізації, що згодом виявилося дивним, адже все це там було це було у Дніпрі. Потім ми приїхали до Кривого Рогу де нам сказали що немає дати та напису що він саме мобілізований. Батько підійшов у військовій частині до людини, яка вирішує ці питання. Вона показала йому де його дата в квитку з приписом що він був мобілізований, одразу кажу що військовий квиток в нього старого образу. Так, саме в формі 5 немає припису мобілізований, але ж в квитку він є. Батько взяв нову форму 5 до банку, ми пішли знов у приват. Вони в 3 відхилили документи і знову через не таку форму 5, через начебто відсутність доказів про мобілізацію, бо побачивши дату і надпис мобілізований в квитку, їм тепер не подобається квиток. Тепер вони кажуть що там має бути така печатка рекомендована приватом.
Я хочу спитати чи ви дійсно банк України? Ваші працівники не знають які довідки видають у військоматах? Не знають що існують старі військові квитки? Які до біса рекомендовані печатки у документі від банку, які заповнюють у частині? Після цього мій батько перебуває у шоці, бо відчуває себе ошуканим. Ось так банк ставиться до своїх клієнтів.
Якщо банк захоче вирішити питання, то я можу вирішувати його від імені батька бо в мене є нотаріальна довіреність на приват.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти батька, та допомогти розібратись.
Комментарии (1)
Зняття валюти в касі банку
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Написать комментарий
Визначення рахунку для здійснення видатковий операцій
Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Комментарии (1)
Утеря денег в терминале пополнения
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Комментарии (5)
Видалений комунальний рахунок
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Розблокування 13400
Рахунок ви блокуєте протягом 10 хвилин після надходження постанови, а щоб розблокувати його, необхідно така купа часу. Що може ретельно вивчати фахівець (відповідь підтримки), якщо в постанові все чітко вказано???
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
ПриватБанк
Комментарии (1)
Збитки бізнесу, псування ділової репутації та беззаконня — ПриватБанк.
Приват-банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини — без попередження, без порушень з мого боку та без будь-яких пояснень. І це була б не велика проблема — є безліч інших банків — клієнтоорієнтованих. Якби не один нюанс — тепер коли будь-який клієнт Приватбанку хоче оплатити рахунок мого ФОП (відкритий в іншому банку) чи шляхом переказу чи навіть використовуючи еквайринг — приватбанк — блокує всі платежі всіх своїх клієнтів на мої рахунки видаючи наступний напис: «На жаль, здійснити прийом платеєів на адресу даної компанії у нашому банку неможливо. Змушені Вам відмовити у здійсненні даного платежу!»
Це тотальне беззаконня, псування ділової репутації та перешкоджання підприємницькій діяльності на рівні державного банку. Геноцид бізнесу. Більш-ніж впевнений на стандартну та бездумну відповідь від банку в дусі тих відповідей, які нижче. Продовжувати пробувати працювати в Україні пропало будь-яке бажання. Щасливо залишатися!
Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Комментарии (4)
Невиплата страхового відшкодування Захист на кожен день
07.07 2022 я пройшла МРТ і у мене було встановлено компресійно-уламковий перелам хребця. Моя донька донесла медичні довідки у банк і віддала менеджеру.
Але страхова виплатила мені лише 2200 грн відшкодування за перелам ноги і відмовила у виплаті за перелам хребця.
Я вже рік лікуюсь і проходжу реабілітаціїю. Зараз мене направили у стаціонар на встановлення групи інвалідності.
Коли я звернулася до банку з питаннями щодо страхового випадку, мені дали номер менеджера страхової, який відмовився давати мені будь-які роз’яснення.
Я збираюсь відстоювати свої інтереси в суді і мені необхідна наступна інформація:
1. Назва страхової компанії.
2. Номер мого страхового полісу Захист на кожен день.
3. Інформація по виплаті мені страхового відшкодування.
4. Письмова мотивована відмова у виплаті відшкодування втрати здоров’я через перелам хребця.
Менеджери банку і страхової компанії відмовляється надати мені таку інформацію.
У разі необхідності можу надати медичні довідки
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі описаної ситуації.
Написать комментарий
Приват не повертає і не зараховує SWIFT
Комментарии (21)
Подвійне списання грошей з карти
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
Комментарии (3)
Все для клиента
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Незаконне блокування переказів
Посилатися на фінансовий моніторинг не треба, бо цей переказ ніяк не підпадає під моніторинг за нормами ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів …».
Ок. Я зрозумів що вони хочуть позбутися клієнтів. І так — в ішхих більш-менш нормальних банках такої неповаги до клієнтів немає. Навіть в таких же державних Ощаді і Укргазі
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у приватні повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (3)