×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Вам відмовлено в проведенні фінансових операцій за всіма відкритими рахунками в Банку. Детальніше на сайті: pb.ua/2780
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Написать комментарий
Моему терпению конец!
30 августа я забирала товар с Новой почты, оплату проводила картой для выплат. На почте оплата не была проведена, вышел нулевой чек, кассир сделала отмену и мы попытались провести оплату ещё раз. В итоге, на карте не оказалось денег.
На почте мне порекомендовали взять документы и сделать возврат, но нужно будет ждать 14 дней. А товар мне нужен был срочно, прям сегодня. Я позвонила в приват и оператор сказал что оставил мою заявку и средства должны вернуться. Через 10 мин деньги были на карте. Я их сняла в терминале (чтобы не случилось ещё чего-либо) и забрала свою посылку.
И ЧТО????
На сл день у меня на карте МИНУС 1549 грн.
Банк сказал, что нужно фоткать чек, переписку с магазином и почтой и выслать им. Но как??? Товар я забирала за наличку.
Прошло время, мне приходили деньги, приват их снимал, я пришла на почту, написала ещё там заявление… Все ещё жду.
Но это ещё не пик моего «хорошего» настроения.
01.10 вижу по карте у меня снова минус 32 ГРН За ОВЕРДРАФТ.
ОБЪЯСНИЛИ ЧТО У МЕНЯ БЫЛ ЖЕ МИНУС ПО КАРТЕ И НАБЕЖАЛИ %%%
И СНОВА МИНУС 32 ГРН И ОПЯТЬ БУДУТ ПРОЦЕНТЫ (И ЭТО КАРТА ДЛЯ ВЫПЛАТ)
Хорошая, а главное стойкая у них система. Главное минус не по моей вине, а плачу я!!! И мне, понятное дело деньги за %%%никто не вернёт.
Закрывайте, по возможности карты приватбанка!!!
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що вказана Вами сума була списана торговою точкою. Нами була подана заявка і вона вже прийнята в роботу. Регламент її розгляду становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита в Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально ситуацію, що склалася і надамо рекомендації.
Стосовно балансу картки станом на 01.10 19. дозвольте відмітити, що наш спеціаліст Вам надав коректну консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Все добре
Раді, що Ваше питання успішно вирішено.
У разі виникнення запитань, Ви завжди можете звернутися в нашу службу підтримки. Будемо раді допомогти Вам.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Приватбанк лучший
Ми дуже раді, що Ви задоволені нашими продуктами та відчуваєте всі переваги при користуванні послугами. Дозвольте пояснити, що рішення про розмір кредитного ліміту та його надання приймає кредитний комітет на основі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього Ви можете не тільки продовжувати активно користуватися карткою, але й тримати кошти на депозитному рахунку. Це суттєво може вплинути на рішення стосовно надання Вам бажаної суми кредитних коштів.
Дякуємо Вам за те, що знайшли час та залишили відгук.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Заблокирована карта
Был приобретён товар у меня физическим лицом, вещь не подошла по размеру и была намеренно испорчена. При моей отказе возвращать средства за испорченный этой особой товар мне заблокировали карту по причине мошенничества.
Факт отправки товара и получения подтвердила приложив скрины отправки переписки и получения на Новой почте. Написала на help @pb.ua
Есть скрины переписки, чек об отправке новой почты и скрин получения этой особой моего товара.
Прошу разобраться в кратчайшие сроки и разблокировать мне карту для соц.выплат.
Заявка № 14433908
Так как это самопроизвол и беспредел!!!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (6)
Закрываю карты после 10 лет с Приватом
Пример (личный). В августе потрачено 6000 грн кредитных средств. В сентябре потрачено 8000.
Погашаю 24.09 — 5000 грн, не успеваю погасить 1000 грн, погашаю их на 3 дня позже, 28.09, заодно, прождав 1.5 часа в очереди, спрашиваю у «специалиста», кстати, г.Тернополь, отделение на Живова, 40: На какую сумму задолженности будут начислены 3.5%: только на 1000 грн, или на все 6000 грн потраченных в августе средств? Получаю четкий ответ: только на ту 1000, которую Вы не успели погасить до 25.09, и только за 3 дня условно платного пользования кредитными средствами (при мне считает на калькуляторе, отвечает — всего что-то вроде 35 грн процентов). Успокоенная, иду домой.
Наступает 1.10, день начисления процентов. С меня взыскивают и за недоплаченные 1000 (но не за 3 дня пользования, а за весь период), а также проценты за 8000, потраченные в сентябре, которыми, как заявляет банк, якобы можно пользоваться бесплатно до 25.10. Занавес.
Прискорбно, клиентам врут, а по факту обдирают, как липку. Что это: некомпетентность сотрудников или «мелкий шрифт» где-нибудь в подробных условиях кредитования, используемый с явной целью присвоить себе дополнительные %?
Разбирайтесь, друзья, и думайте, нужно ли Вам такое «сотрудничество». Приват, давай, до свидания. Моно, здравствуй.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що для користування пільговим періодом Вам потрібно внести всю суму використаних коштів за минулий місяць в будь-який день до 25 числа поточного місяця.
У разі, якщо Ви не погашаєте до 25 числа суму використаного кредитного ліміту минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю використану суму нараховуються відсотки від дати початку. На нові витрати пільговий період поширюватися не буде до моменту повного погашення всієї суми.
Умови та правила погашення заборгованості є у відкритому доступі на нашому сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Ми перевіримо інформацію стосовно наданої Вам консультації нашим співробітником та зв'яжемося з Вами по результату перевірки додатково.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Пропали деньги с карты
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Розвод
Якщо ми правильно розуміємо, мова йде про використання картки «Універсальна».
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо картою Універсальної;
— можете надати документи, які підтверджують доходи.
Згідно чинного договору, при використанні кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. При необхідності, Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальними платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.
Якщо були порушені умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі і надалі дотримуватися правил погашення. (http://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Найгірший із найгірших!
Коли звиртаєшся в підтримку — а да да, ми працюємо над цим.
Найгірший із нагірших!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Свифт перевод
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. За результатом ми звернемось до Вас у особистому повідомленні для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Зачем нужна страховка кредита если она не действует???
Згідно умови страхування кредитного ліміту, для отримання компенсації необхідно протягом 30 робочих днів з моменту настання страхової події подати заявку через Приват24 або звернутись в будь-яке відділення ПриватБанку та надати документ, що підтверджує факт настання страхового випадку. Якщо заявка про настання страхової події не подана своєчасно, то страхова компанія може відмовити у виплаті компенсації. Щодо питання реструктуризації ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Почему!?
На каком основании ваши менеджеры в этом отказывают?
Это не деньги? Для этого существуют какие то законодательные ограничения?
Слов, чтобы цензурно прокомментировать данный инцедент просто нет.
Барыжная контора, которой следует избегать при малейшей возможности.
Ми засмучені, що через одну ситуацію у Вас склалось таке враження про банк в цілому.
Деякі монети виходять з обігу, тому для їх обміну необхідно звернутись у спеціалізоване відділення. Якщо питання не стосується монет номіналом 1, 2, та 5 копійок, то в будь-якому зручному відділенні Ви можете провести поповнення рахунку на суму до 100 грн за одну операцію. Для проведення операцій з монетами на більші суми, рекомендуємо звернутись в спеціалізоване відділення, так як там є спеціальне обладнання для підрахунку монет, що дозволяє проводити такі операції.
Щоб перевірити інформацію по описаній Вами ситуації та розібратись, що до цього призвело, ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Списали в минус непонятній платеж и не вернули деньги...
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом перевірки інформації та розгляду питання Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Приват сливает клиентов
В связи с этим, я оформил «Золотую карту» и получил кредитный лимит на 9500 гривен. На карте в то время было 20 тысяч собственных денег. Прошло три дня и Приват самопроизвольно понизил кредитную линию до 2 тысяч. Мол, я не пользуюсь кредитными средствами. Я стерпел, хотя этот шаг меня сильно подвёл — в критический момент пришлось обратиться к другим банкам.
И вот, когда у меня на карте осталось кредитных средств около 57 гривен (а движение денег по карте шло постоянно) Приват, опять же в одностороннем порядке УМЕНЬШАЕТ его на, ВНИМАНИЕ, 90 (ДЕВЯНОСТО!!!) гривен! Тем самым загоняя меня в минус, портя мою безупречную кредитную историю, и фиг его знает какие ещё «ништяки» могут последовать за этим шагом Привата.
Невразумительные пояснения оператора, мол, ничего страшного, это банк принял такое решение, имеет право, предоставьте финансовую отчётность о Вашем обороте (с какого *** частное лицо должно сообщать ГОСУДАРСТВЕННОМУ банку о своих финансах?!) никак меня не удовлетворили. Особенно требование предоставить финансовую отчётность.
Решение о кредитной линии выдавалось БЕЗ требований о финансовой отчётности и БЕЗ моей просьбы, а прилагалась как дополнительная услуга банка обладателю «Золотой карты». От которой Приват самоотказался. Хотя это была часть рекламы для привлечения клиентов (недобросовестная реклама, где союз потребителей?!).
А уж снижение кредита на 90 (девяносто, Карл!!!) гривен — это либо верх маразма, либо планомерная работа по сливу клиентов перед обратной передачей банка Коломойскому.
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
2060 гривен кредита приват требует 341 000 гривен
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок.
З повагою, ПриватБанк
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (3)
Не могу получить свои же деньги. Порочный круг. Неделю проверяют один документ
Юридическое лицо оформлено на жену, я директор.
В банке ответили, предоставьте договор фин помощи, больше никакие документы не требуются.
Прикрепил документы в приват24 для бизнеса, ждал. В субботу сумму фин. помощь вернули на счет предприятия, списав неплохую комиссию.
В понедельник повторно обратился в поддержку и в отделение банка с вопросом, нужно ли предоставить дополнительно документы для проведения суммы?
В банке ответили, что договора о фин помощи достаточно, в пятницу не успели проверить документ, после чего я снова перечислил сумму на карту.
Ближе к вечеру оказалось (мои постоянные звонки в банк, не наоборот), что нужно предоставить форму1 и форму2 баланса и занести в отделение банка Устав предприятия.
Документы были добавлены в течение 10 минут и в течение 30 минут привезен Устав, а так же отправил его на почту начальнику отделения.
И снова сумму фин помощи вернули, списав очередную комиссию.
Во вторник 30 минутные ожидания при звонке на 3700, документы не проверяются, с сотрудниками, ответственными за проверку документов связаться невозможно, запрет.
На поддержке ближе к вечеру говорят, что нужно заехать в отделение, актуализировать данные… начальник отделения работает недавно, не понимает, как актуализировать данные и отправляет меня снова на Поддержку.
Среда 02.10.19 оказалось, что в уставе не прописан адрес организации, присылаю нотариально заверенный Протокол изменений, что исключили пункт с адресом из устава еще в 2018 году. Не достаточно! Нужно явится в отделение и прослушать презентацию!!! Только так актуализируют мои данные.
Ближе к вечеру набрали из банка, сказали, что все документы предоставлены, ждите обработки.
Четверг, 03.10.19 решил уточнить, точно ли все данные предоставлены. Поддержка проверила, НЕТ, заявка не обрабатывалась, актуализация не проводилась, делайте все заново…
У меня срывается с пятницы сделка по покупке квартиры и я теряю на курсовой разнице уже пару десятков тысяч грн.
Непосредственно с сотрудниками фин. мониторинга связаться невозможно. Начальник отделения разводит руками. На поддержке приват24 создают какие то заявки, но я до сих пор не могу получить свои же деньги.
И это, как они говорят, я вип-клиент с огромными оборотами.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та детальніше розібратись в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк
Написать комментарий
Приват банк уходит вникуда
Вы банально превратились в площадку по оказанию услуг через приложение, огромнейшие проценты за пополнение своей же карты, за пересылку и пополнение, и много чего другого, мало того, что вы пользуетесь чужими деньгами, так дерете за это… Например в монобанке нету такого беспредела как у вас.
Продолжу, значит как два месяца тому уменьшал сам свой кредитный лимит, то вы не смогли его уменьшить, а оставили 2500, а сегодня вы мудаки уменьшили его аж на целых 60 грн… Я попросил чтоб сняли еще 28 что там осталось, ато еще обанкротитесь… Хотя на то и показывает… Я разорвал ту страховку которую вы навяэзали, и добросовестно списывали по 20 грн в месяц… Вобщем, скажу резюме, при Коломойском вы были банком, а при петьке шоколадном стали говнюками, и это скоро закончится, все имеет свое начало и конец.
Я уведу еще 10 клинтов от вас, ведб то что вы творите, то не влащит ни в какие ворота…
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Требуют договор с компанией Google, я получаю выплаты Google Adsense, как разработчик
Дозвольте зауважити, що в своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Приват банк турбуе кредитними угодами
м. Харків, Україна, 61153 ).Спiвробiтники банку заяву не прийняли, керiвника вiддiлення на робочому мiсцi не мае.Дiвчата якi весь час тикають у планшети кажуть що вони нi защо не вiдповiдають та пропонують самому збирати якись довiдки.Чому я повинен щось сбирати? Я не вiддiл розcлiдування шахрайских дiй по кредитам.Що за постанова вопросу? Нi якоii вiдповiдальностi! Прошу вiдреагувати.Заяву я оставив у вiддiленнi.Прошу розiбратися та не турбувати листами на мою адресу.Якшо реакцii не буде я вимушен буду звернутись до правозахистних органiв
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Банк махінаторів
Тепер саме цікаве, у виписці по карті гроші знімались в інших містах а банкомати з яких знімались кошти мають коди БАНКОМАТ 8836, ТЕРМИНАЛ САМООБСЛУЖИВАНИЯ 200580 и тп. При звернені в той самий чат банку мені заявили що у банкоматах Прівєтбанку не такі номери))))))))))))))))))).
Також у виписці є рахунок людини З ПІБ яка неодноразово поповняє дану картку…
І саме цікаве що я не є клієнтом прівєт банку… також кредитна картка яка загнана в мінус має автоматичне списання з іншого рахунку, дана функція підключається якщо у вас є інший рахунок у банку… який як ви думаєте який??? правильно… видно тільки дві перші цифри… всі інші цифри сховано під #.
Так ось нешановний банк прошу прояснити ситуацію. я не є клієнтом вашого банку з 2006 року.
Кредитка була здана в касу банку з усіма чеками та закрити рахунок. І не забувайте що ЦК України росповсюджується і на вашу шарашкіну контору…
Повний відгук буде з годом…
Дозвольте нам розібратись в питанні більш детально. Для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк
Комментарии (7)