Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПРОШУ ПОВЕРНУТИ МЕНІ КОШТИ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
TERAINKOGNITO 9 ноября 2014, 9:03
Я пенсіонерка, 1950 р.н., проживаю в Шаргородському районі, до м. Вінниці близько 80 км. Мені потрібно було терміново зняти на лікування кошти з карткового рахунку, поскільки ні в моєму селі, ні в районному центрі м. Шаргород не має банкоматів ФІДОБАНКу, я вирішила зняти кошти в банкоматі Приватбанку.
16 вересня 2014р. в банкоматі Приватбанку (м. Шаргород, вул. Л.Українки, 5) при нажаті відповідних клавіш, я нажала кнопки зняття готівки в сумі 1100, 00 грн. (в 11-37 год). Мені видало чек, що кошти видано та прийшло СМС-повідомлення, що сума 1100,00 грн. списана з мого карткового рахунку. При цьому фактично кошти з банкомату не було видано. В той же день, 16.09.2014р., я звернулася у відділення Приватбанку м. Шаргород, а також на гарячу лінію Приватбанку з даною проблемою, де мені повідомили, що я повина звернутися в ПАТ «ФІДОБАНК».17 вересня 2014р. я звернулася з письмовою заявою у відділення ПАТ «ФІДОБАНК», де пояснила всю ситуацію: що я нажала кнопки зняття готівки, а фактично кошти з банкомату мені не було видано.Поскільки кошти мені не було повернуто, 16 жовтня 2014р. я знову звернулася до ПАТ «ФІДОБАНК» з проханням пояснити мені ситуацію, але станом на 09.11.2014р. мені пояснили, що ФІДОБАНК звернувся до Приватбанку, але поки з Приватбанку відповіді не має.
Приватбанк
Ответ банка
9 ноября 2014, 10:38
Шановний Клієнт!

Дякуємо Вам за Ваше звернення.
Ваш лист на пошті взято в роботу. Також нам необхідні уточнюючі деталі для детального розгляду.
Напишіть, будь ласка, у відповідному листі Ваш контактний номер телефону.
Заздалегідь дякуємо Вас за зворотній зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 2

+
0
TERAINKOGNITO
TERAINKOGNITO
9 ноября 2014, 21:35
#
Контактний номер телефону направила на електронну адресу.
Дякую, буду чекати на відповідь.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
10 ноября 2014, 8:51
#
Шановний клієнте, дякуємо за зворотній зв'язок!
Наші фахівці займаються Вашим питанням, але точних термінів його рішення, на жаль, назвати на поточний момент не можуть. Ми обов'язково сповістимо Вас, як тільки отримаємо відповідь. Питання залишається на контролі і як тільки проблема буде вирішена, з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.35 39.95
Все курсы банка