ПРОШУ ПОВЕРНУТИ МЕНІ КОШТИ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- TERAINKOGNITO
- 9 ноября 2014, 21:35
- #
Контактний номер телефону направила на електронну адресу.
Дякую, буду чекати на відповідь.
Дякую, буду чекати на відповідь.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 10 ноября 2014, 8:51
- #
Шановний клієнте, дякуємо за зворотній зв'язок!
Наші фахівці займаються Вашим питанням, але точних термінів його рішення, на жаль, назвати на поточний момент не можуть. Ми обов'язково сповістимо Вас, як тільки отримаємо відповідь. Питання залишається на контролі і як тільки проблема буде вирішена, з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк
Наші фахівці займаються Вашим питанням, але точних термінів його рішення, на жаль, назвати на поточний момент не можуть. Ми обов'язково сповістимо Вас, як тільки отримаємо відповідь. Питання залишається на контролі і як тільки проблема буде вирішена, з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.1 | 46.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
16 вересня 2014р. в банкоматі Приватбанку (м. Шаргород, вул. Л.Українки, 5) при нажаті відповідних клавіш, я нажала кнопки зняття готівки в сумі 1100, 00 грн. (в 11-37 год). Мені видало чек, що кошти видано та прийшло СМС-повідомлення, що сума 1100,00 грн. списана з мого карткового рахунку. При цьому фактично кошти з банкомату не було видано. В той же день, 16.09.2014р., я звернулася у відділення Приватбанку м. Шаргород, а також на гарячу лінію Приватбанку з даною проблемою, де мені повідомили, що я повина звернутися в ПАТ «ФІДОБАНК».17 вересня 2014р. я звернулася з письмовою заявою у відділення ПАТ «ФІДОБАНК», де пояснила всю ситуацію: що я нажала кнопки зняття готівки, а фактично кошти з банкомату мені не було видано.Поскільки кошти мені не було повернуто, 16 жовтня 2014р. я знову звернулася до ПАТ «ФІДОБАНК» з проханням пояснити мені ситуацію, але станом на 09.11.2014р. мені пояснили, що ФІДОБАНК звернувся до Приватбанку, але поки з Приватбанку відповіді не має.
Дякуємо Вам за Ваше звернення.
Ваш лист на пошті взято в роботу. Також нам необхідні уточнюючі деталі для детального розгляду.
Напишіть, будь ласка, у відповідному листі Ваш контактний номер телефону.
Заздалегідь дякуємо Вас за зворотній зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.