Минфин - Курсы валют Украины

Установить

НЕЛОЯЛЬНІСТЬ ДО КЛІЄНТІВ ГОЛД (част.1)

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Alexey63 19 октября 2014, 22:07
Хочу звернутись з проханням до керівництва ПРИВАТу проявити на ділі лояльність до власників золотих карток, які мають діючі депозити на своїх рахунках.
На даний момент абсолютно не відчувається жодної лояльності до власників голд карток.
Читаючи таблички, розставлені скрізь по відділеннях (ДЕПОЗИТИ ТА ГОЛД КАРТКИ ОБСЛУГОВУЮТЬСЯ ПОЗАЧЕРГОВО) пригадується старий анекдот… а за забором дрова. В дійсності, в відділеннях ПРИВАТу, це правило не працює. Більше того: щоб потрапити до персонального мененджера потрібно чекати в загальній черзі навіть з питанням відкриття чергового валютного депозиту, в касу-така ж сама ситуація.
ПРОШУ ДАТИ ОФІЦІЙНЕ РОЗ'ЯСНЕННЯ ЩОДО ПОЗАЧЕРГОВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГОЛД КЛІЄНТІВ.
Маючи депозит в ПРИВАТі в кілька тисяч доларів, я не можу купити всьго 200дол. в касі банку, тому що ці 200 вже продані особам по пред'явленню паспорта, які не є клієнтами банку або студентам, котрі мають карточку та отримують по ній стипендію.(продовження в част2)
Приватбанк
Ответ банка
20 октября 2014, 10:37
Добрий день, шановний клієнте!
На поточний момент, обслуговування клієнтів рівня Gold проводиться без черги у операціоністів, обслуговування в касі проводиться на загальних підставах. Також, в частині продажу валюти, ПриватБанк не може встановлювати пріоритети в обслуговуванні тих чи інших клієнтів, так як це буде суперечити чинним інструкціям НБУ. Приносимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою, ПриватБанк

Комментарии - 1

+
0
Zhenia1991
Zhenia1991
28 января 2019, 22:01
#
Доброго дня. Шановний Приватбанк, Вам не здається що: «(ДЕПОЗИТИ ТА ГОЛД КАРТКИ ОБСЛУГОВУЮТЬСЯ ПОЗАЧЕРГОВО)» робить дискримінацію між клієнтами + напряму порушує Конституцію України (право гідності). Сьогодні бачив як пенсіонери сиділи чекали черги більше години, а «Голд леді»(власниці даної золотої картки) пройшла вперед (м. Мукачево). Я вважаю що державний банк неповинен так ображати та зневажати своїх же клієнтів. Особисто я, як постійний клієнт, який попадає під «цю вивіску» завжди чекаю черги. Проявіть лояльність та повагу до своїх менш заможних клієнтів. )
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.85 42.85
USD 39.25 39.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.85 42.85
USD 39.25 39.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / НЕЛОЯЛЬНІСТЬ ДО КЛІЄНТІВ ГОЛД (част.1)