×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.64 | 42.24 |
| Все курсы банка | ||
Продали некачественный ноут, и не взяли назад
Продавец сообщил, что ноут отправлен в сервисный центр для замены жёсткого диска. Из сервисного центра ноут вернулся через почти 1,5 месяца. Муж попросил «проверьте жёсткий диск, чтобы я не отправлял вам ноут бук раз». Магазин сказал «ок, проверим».
Когда ноут вернулся к нам, оказалось, что диск в нём тот же самый, бракованный (проверяется программами).
Обратились в Приват маркет с просьбой расторгнуть сделку и вернуть деньги. На что получили ответ «Уже прошло больше 14 дней со дня продажи». Итог истории: деньги сняты, ноут не работает.
Категорически не советую покупать какую-либо технику через Приват маркет. Деньги будут уплочены, а техники у вас по факту не будет.
Комментарии (1)
Один из лучших, если не самый
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Список міст та відділень банку, у яких можна отримати кольорові картки, постійно розширюємо.
Комментарии (2)
Закриття карткового рахунку
У мене склалась така ситуація, що мені відмовляють у закриті карткового рахунку по карті голод.
Банку я нічого не вина, та зверталась у відділення для закриття карти
Карта вже закрита півтора року, а закрити рахунки я не можу.
Вони залишаються активними. Договір на відкриття був підписаний в 2011 році. А при закриті рахунків мені постійно відмовляють. Також відмовляють у закриті договору.
Допоможіть розібратись з цим.
Я вже давно клієнт інших банків, та мати рахунки чи договір у Приватбанку не хочу
Та ніяк не можу цього позбавитись.
Мій чоловік також вже рік намагається закрити рахунки по карті універсальній. Йому також відмовляють.
Дуже жахливий банк.
Через те що мені не дають закрити рахунки, банк постійно виставляє комісію за обслуговування рахунку.
Я вже за нього рік платила не взявши у банка коштів у кредит.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Недільний сюрприз від привата
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, що безпека Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб убезпечити наших Клієнтів. В сьогодення дана процедура є необхідним атрибутом. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
На жаль, Вами була вказана не точна інформація, і в цілях фінансової безпеки Ваші картки тимчасово заблоковані. Розблокувати їх можливо в нашому відділенні. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що є відділення, які працюють у вихідні дні. Дізнатися адресу Ви можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/ скориставшись фільтром.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Без вашого відома відкрили кредит
Описана Вами ситуація не являється нормою та потребує ретельної перевірки. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення ми повідомимо відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
вымышленые комисии
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
Комментарии (8)
Отличная работа специалистов ПриватБанкабанка
Ми цінуємо наших клієнтів та прикладаємо всіх зусиль, щоб надавати максимально якісний та зручний сервіс. Дякуємо Вам за відгук!
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
арестовали счет компании
«Под елочку» в декабре неожиданно арестовывают счет компании. Оказывается было еще одно письмо (о предоставлении дополнительных документов), которое, очевидно, «сьел» гугловский фильтр. Как только получили дубликат сразу все предоставили (еще перед новогодними праздниками), со слов менеджера была направлена заявка на разблокировку… и на этом все до настоящего момента. Оба менеджера, которые были в курсе ушли в отпуск. Поддержка заверяет, что все в порядке, но счет не разблокируется. Деятельность компании парализована. Абсолютно шокирующая для нас ситуация — мы не понимаем, как таким образом может вести себя банк.
В своїй діяльності банк керується виключно діючим законодавством та вимогами НБУ. Ми розуміємо Вашу незадоволеність ситуацією та хочемо зазначити, що в даному випадку не маємо змоги надати інформацію за Вашим зверненням, так як бачимо, що звертається не власник компанії, про яку йде мова. За зверненням клієнта в особистому повідомленні або в підтримку на нашому сайті pb.ua ми зможемо надати інформацію по даному питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Обслуживание в ПриватБанке!!!!!!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди. Ми завжди раді допомогти та надати відповідь незалежно від каналу звернення.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Приватбанк втихую, без предупреждений или каких бы то ни было уведомлений списывает обязательный ежемесячный платеж по кредитке за долго до срока уплаты этого платежа(25 числа), наперед
Нам прикро, що Вам довелося зтикнутись з такою ситуацією. Згідно умов договору, що розміщений на сайті pb.ua у випадку несплати обов'язкового платежу по картці, виникає прострочена заборгованість. Щоб уникнути подальшого нарахування відсотків за прострочку, банк може перерахувати кошти з іншої Вашої картки на її погашення.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію по описаній Вами ситуації, а також проаналізувати коректність консультації наданої в підтримці.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Не открывают карту
На жаль, відкриття картки на поточний момент не є можливим. На момент блокування картки з Вами зв'язувався співробітник банку та надавав інформацію, щодо причини блокування та способів його зняття. Ми додатково зателефонуємо Вам для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Мошенники
Перезваниваю через два часа с рабочего телефона. Была ужасная слышимость.
Я: — вы мне сегодня звонили
Ответ: ваши карты заблокированы блабла,. Далее пошли вопросы, какие карты у вас имеются, а когда последний раз совершали покупки, а сколько денег у вас на карте было, а сколько есть, а точнее, а приблизительно, ну а какая сумма, которую в посл раз помните
УРКИ, вы там совсем ***?)))
( на все вопросы отвечала « не знаю»)
Далее: для того, что бы мы смогли активировать систему и разблокировать вашу карту, зайдите на приват24 и скажите код.
А еще шо сказать надо ???)))
Короче, спасибо ПБ, что сливаете базу данных своих клиентов.
И второе- дозвониться на горячую линию почему-то не получилось.
Интересно, с каких это пор уркам можно пользоваться телефонами??? Это уже вопрос к нашим « правозащитникам»
И звонят же, ***, в раб время, в самый сок, когда голова забита работой и совсем не думаешь о том, что у тебя спрашивают и отвечаешь на автомате. Я в шоке.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
Банк завжди дбає про збереження коштів та персональних данних клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Вказаний Вами номер зафіксовано для подальшої протидії шахрайству.
Якщо питання з'єднання з лінією підтримки актуальне або виникли інші питання, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Обслуговування
Дякуємо за Ваш відгук! Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Для перевипуску картки Ви можете звернутись до будь-якого зручного відділення ПриватБанку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
у вас проблема? станьте нашим клиентом. а проблема исчезнет? нет, их добавится
Есть ещё мысли, что Приват уверен, что всё само-собой рассосётся, я побузю и забуду, но как сказал один мой знакомый — я за копійку на колінках у полі горобця загоняю. Тем более, что спицлисты уже ногами сучат — им тоже, как и банку денег хочется.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Информация о возврате денежных средств
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливо, щоб клієнт отримав якісну консультацію та вичерпну відповідь на питання. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено якомога скоріше та на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Проблема
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
перерахував завдаток на OLX
Трохліб Євген (карта приватбанку 5168 7554 1964 7835) пропонував також картку Ощадбанку.
після отримання завдатку вимкнув телефон. усі інші оголошення на OLX зникли.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Руководство службы финансового мониторинга банка - дикий произвол.
В декабре 2019 г., благодаря некомпетентно предоставленной информации от служащих колл-цетра банка, я вынуждена была многократно бегать в отделения банка, чтобы предоставить необходимые документы подтверждающие платежи со счета моего предприятия на счет моей кредитной карты.
Деньги срочно нужны были для оплаты операции отца в онкологической клинике Лисод.
В итоге я предоставила все необходимые документы, которые требовал банк по списку, который выслала менеджер банка на мою электронную почту.
Все копии документов были оставлены в 50 отделении Приватбанка (г.Киев), все они прошли проверку и были приняты банком.
По договору в декабре даже прошли два платежа.
Но… в январе платежи на мою карту опять были отклонены службой финансового мониторинга.
Видимо в этой службе сидят абсолютно некомпетентные, ленивые и тупые служащие, которые не считают необходимым проверить есть ли у них в банке подтверждающие платежи документы или нет. Просто заворачивают платежи, неглядя и плевать им на то, какие это вызовет проблемы у клиентов.
Сегодня в колл-центре мне опять посоветовали предоставить все те документы, которые я уже отдала банку в декабре 2019 г.
Я каждый платеж на свою карту по одному и тому же договору должна подтверждать всеми копиями документов?
Что за бредовый подход к финансовым операциям?!
Вызывает чудовищное раздражение действия банка.
Речь идет о моих деньгах, мной заработанных, о зачислении на карту, а не о снятии со счета.
Все подтверждающие документы на платежные операции предоставлены банку, но из-за какого-то тупого «охранника» в службе финмониторинга, который не дает себе труда проверить есть или нет нужные документы, я вынуждена бегать по городу, одалживая наличные деньги на лечение отца.
Без всякого уважения, с пожеланиями тому бездельнику, который не соответствует занимаемой должности в службе финмониторинга вашего банка, оказаться когда-нибудь на моем месте, оставляю этот отзыв. Ильинская С.Н.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Марнотрати
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (3)
Не працюючий чіп
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)