Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Kristina9630 27 августа 2023, 19:15
Приватбанк підступний шахрайський елемент, який обдурює своїх клієнтів. Я вже сто років користувалась його послугами і він непогано на мені заробляв. Коли я була в скруті і постійно брала кошти з кредитки і кредити. Коли я попросила надати мені оплату частинами, вони мені чомусь відмовили, хоча я знаю що ті навіть хто не користується цим банком-дном вони надають таку послугу. Але банк вирішив, що він і так непогано на мені заробляє. І тут мені приходить сповіщення, що вони мені надали ліміт оплата частинами 33 500. Я така собі рада йду в епіцентр і хочу скористатись цією послугою. Два рази оформлюється оплата частинами, але чомусь відхиляється банком. Коли я дзвоню оператору, автовідповідач мені каже, що ви не можете оформити оплату частинами, бо у вас її немає. До оператора я додзвонитись не можу, поки не сказала що хочу в них відкрити депозит, тільки тоді вони вийшли на зв‘язок. На моє питання, чому відхилена оплата частинами, оператор довго перевіряв і сказав, що так, дійсно, оплата у вас є і ліміт, але ви не можете його використовувати, тому що мабуть у вас недавно оформлена картка. Так ці шахраї пояснили цей жах. приватбанк- це страшне дно і коли всі мої знайомі звідти уходили, я думала чому. Але тепер я розумію. Прощай дно.
Приватбанк
Ответ банка
28 августа 2023, 9:58
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
evgenij40 27 августа 2023, 12:00
Я в тяжкій життевій ситуації три рокі тому намагався заробити трейдінгом на своє помешкання але натрапив на мошенніків і перевів через рахункі приватбанка 5000 долларів які втратив, з яких по процедурі чарджбек повернули одну транзакцію розміром 100 долларів, а чотирі так і не повернув, це взявши кредит близько 55000 гривень в приватбанку.Виплачував відсоткі докі міг, віддаючи всю пенсію, нараховували теж кодний раз різні суми і надіявся на повернення моїх коштів але намарно.Сам коли звертався в центральне відділення міста навіть як казали система непринімала заявленіе.Прийняли це коли адвокати почали допомагати і зрозуміли що не отримають коштів, тай то доводилось розмовляти зі зтягувачами заборгованості, хоч як казали що я ж боржник і платив деякий час, погрожували в різний спосіб, як один із впливів це наліпка на двері по адресі проживаня що живе боржник у якого відберуть житло (на той момент проживав в батьковій квартирі).Хоч я інвалід 2 групи і недіездатний і зі мною взагалі ніякі угоди не мали заключати.Тепер чекаю суд за 2.5 місяці де опікун спробує нікчемність угоди довести.Надіюсь і вірю в справедливість.Навіть якщо не в мою користь буде рішення буду виплачувати як зможу.Отака невесела історія у мене з приватбанком.Як я спілкувався з потерпілими як я то казали що як через ПУМБ переводили кошти то повертали через чарджбек, а приват неповертав.Так краще подумати кілька разів ніж тримати на рахунках і переводити кошти через їхні разунки, в разі якшо потрапите на мошенніков то мало шансів поаернути в повному обсязі.
Приватбанк
Ответ банка
27 августа 2023, 14:26
Вітаємо. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація, однак у випадку, коли були введені всі необхідні дані для оплати, за правилами платіжної системи оскарження через шахрайство не є можливим.
Ми готові надати вам всі документи, щоб ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номера заявок.
Також окремо зауважимо, що в такій ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином після офіційного запиту поліції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
German1964 27 августа 2023, 7:44
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 158
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВРОРА» в особі директора звертається до Вас згідно шахрайства менеджера кабінету № 6 Запорізького відділу АТ КБ «Приватбанк» проспект Соборний, 158.
Цей менеджер запропонував мені, як директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Аврора» підписати ЗАЯВУ до банку про надання ПРОПОЗИЦІЇ щодо реструктуризації кредиту, яиій підпрємство не в змозі виконувати, бо знаходиться в зоні бойових дій під постійними обстрілами. В моїй присутності 18.04.2023р. менеджер сам зробив електронний підпис, яким підписав нібито ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ від банку. Роздрукувати заяву відмовився, сказав, що пропозиція щойно надійде на електронну адресу. Але відповіді не надійшло. На мою вимогу він прислав СКРІН ЕКРАНУ пропозиції!!! На ньому не було вихідного номеру, дати та підписів банку. Звичайно, я в телефонній розмові відмовився від цієї пропозиції, та направив в центральний офіс банку, який знаходиться в місті Київ свою вимогу № 34 від 02.05.2023р. на яку отримав відповідь № 20.1.0.0.0./7−230504/13284, з якої з подивом дізнався, що угода № 23042MRYS75X05 підписана 24.04.2023р. Тоб то менеджер вкрав мій цифровий підпис 18 квітня, коли я був в банку, та підписав угоду 24 квітня коли мене в банку не було, імовірно зайшовши в Приват 24 без мого відома.
Також цей менеджер, без згоди директора підприемства, вказав в цій УГОДІ що директор виступае поручителем, на що згоди він не отримував.
На мою скаргу служба безпеки Приватбанку провела перевірку, та підтвердила, що дійсно, по камерам спостерження я був 18.04.2023р. А 24.04.2023р мене в банку не було, що угоду я не підписував, мое прохання надати письмову відповідь вашим банком проігнороване.

Заявляю, що УГОДУ № 23042MRYS75X05 я не підписував. Мені взагалі не пропонували її підписати. Текст Угоди я не бачив, менеджер з кабінету № 6 ввів мене в оману, сказавши, що я підписую ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ, та підписав УГОДУ про реструктуризацію самостійно, без мого відома, скориставшись моїм електронним підписом, чим порушив Закон України «Про захист персональних даних» № 2297 від 01.06.2010р. та моє Конституційне право на життя, ст. 27 Конституції України, бо тепер я мушу працювати в зоні боїв під обстрілами російських окупантів, щоб мати змогу виконати цю Угоду.
Приватбанк
Ответ банка
28 августа 2023, 11:39
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Минфин
Ответ администратора
30 августа 2023, 17:58
Відгук не зарахований (на 30.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Helene2017 26 августа 2023, 16:16
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 128
25.08.23
1 приход — спрашиваю в отделении нужно ли для оформления карточки junior присутствие ребенка. Сообщаю, что ребенку 14 лет. Отвечают нет.
2 приход — прихожу со всеми документами и попадаю к той же сотруднице которой до этого задавала вопрос про присутствие ребенка. Оформляют (фотки, подписи, вопросы). Почти оформили и Тут звонок этой сотруднице, она отвечает по моей анкете и выясняется, что нужно присутствие ребенка. Зря потраченное время.
3 приход — Попадаю ко 2й их сотруднице. Оказалось, что всё что до этого оформляла прежняя сотрудница банка, она удалила. На вопросы второй сотрудницы (к которой мы в этот раз попали) где все данные прежняя сотрудница грубо отвечает на уровне «тебе надо сама и ищи». Видно, что отношения между ними не очень. Ей говорят что данных нет. Она отвечает «ну нет, значит нет». Её спрашивают «ты удалила?» — отвечает «ну значит удалила». Заново оформляют уже 2-я сотрудница в присутствии моей дочери. И снова окажется зря потраченное время.
Дома я проверяю приложение приват 24, но данной карточки нет. Пробую пополнить эту карточку по номеру карточки и система выдаёт об ошибке данных.
На следующий день звоню на горячую линию. 20 минут зря потраченного времени с перерывами, музычками, вопросами. Мне обещают перезвонить когда точно узнают ответ. Но, тут вдруг решили идентифицировать мою личность. Спросили дату рождения, имя покойного мужа, место рождения…и тут выясняется, что я — это не я. Ответ не совпал. Не там я родилась. Товарищи, у вас фото паспорта, но почему в ваших анкетах другие данные?! Зачем вам паспорт?! Мне говорят, чтобы скакала в банк обновить свои данные (при том что паспорт у меня не менялся!).
26.08.23
4 приход — Сижу в очереди. Подходит моя очередь, попадаю к новой их сотруднице (суббота) и выясняется, что в базе данных отсутствует ни только сама карточка junior, но и вся предыдущая анкета моей дочери заблокирована и закрыта. То есть до этого все эти приходы и оформления — просто зря потраченное время. Сказали заново приводить ребенка и с нуля оформлять со всеми документами карточку junior.
Вы там издеваетесь?! Зачем вы занимаете столько времени у людей впустую? Сколько раз к вам надо приходить чтобы оформить одну карточку?
Приватбанк
Ответ банка
26 августа 2023, 16:50
Добрий день.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Передали інформацію відповідальним фахівцям для того, аби вони проаналізували дії співробітників під час ваших візитів до відділення Банку. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
jasha23 25 августа 2023, 16:36
Отделение по адресу: Киев, ул. А. Ахматовой, 22
Являюсь віп клієнтом даного банка, який є основним моїм банком з яким я більше 15 років, і 90% операцій здійснюю через нього. В мене там також відкритий ФОП який є єдиним джерелом мого доходу. За роки роботи накопив на квартиру, потрібно було провести оплату. Я подав декларації за 6 років для підтвердження доходів які мають бути більші ніж вартість квартири. І мені фінмоніторинг відмовив. Сказали що не більше ніж за крайні три роки рахується дохід. І стає питання який недолугий придумав такі правила, і інше питання, як в реаліях України, тим паче під час війни звичайному смертному ФОП заробити за три роки на квартиру, та ще й в умовах війни. Персональний менеджер нічим не допомогла як і консєрж сервіс, повний непрофесіоналізм, просто потратив кучу часу і нервів, культурних слів для опису цієї ситуації важко підібрати.
Питання до представників банку. Як за три роки заробити на квартиру в Києві?
Приватбанк
Ответ банка
25 августа 2023, 17:20
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема решена
Руслана Чернявська 25 августа 2023, 13:50
Сьогодні хотіла зняти кошти, стався збій.Сказали когти повернуться протягом 45−120 діб.І це вже неодноразово в приваті збої
Приватбанк
Ответ банка
25 августа 2023, 14:27
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
eteranspirit 25 августа 2023, 13:37
Хотів зняти гроші зі свого рахунку прийшов до банкомату ввів суму і банкомат їх не видав. На екрані напис сталася помилка гроші будуть повернуті через 30хв. (цього не сталося) Позвонив в тех підтримку, а там сказали що часу треба від 1 до 3 днів, а на самий худий кінець через 14 днів. Скажіть мені будь-ласка чому через те що Ваші банкомати глючать я повинен жити без грошей?
Приватбанк
Ответ банка
25 августа 2023, 14:18
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Feh12 25 августа 2023, 13:08
Сегодня в отделении банка было отказано в выдаче карточки незрячему человеку, на основании того что он ге сможет ей пользоваться.
Хотя у человека есть карта Ощада, то есть принципиальной невозможности в пользовании картой нет.
Законен ли такой отказ?
Приватбанк
Ответ банка
25 августа 2023, 14:13
Вітаємо.
Якщо клієнт не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.
Orlik 23 августа 2023, 9:37
На картці померлої людини залишилось 2тис.грн. Мені, як спадкоємцю, немає сенсу їх отримувати в банку, оскільки свідоцтво від нотаріуса про право на спадщину на ці гроші коштує тих самих 2тис.грн. Тому звернувся до свого менеджера в Приваті, щоб банк розглянув можливість перерахування цих коштів на потреби ЗСУ. Надав всі документи, які маю — копію заповіту, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, яке вже отримав від померлого. На жаль, зі сторони банку надійшла стандартна відписка-надайте свідоцтво про право власності на ці кошти і ми перерахуємо їх туди, куди ви скажете. Тому, звертаюся до відповідного керівника банку, який може прийняти не шаблонне рішення в даній ситуації, а дійсно допомогти в переказі цих коштів на потреби наших ЗСУ! Давайте це зробимо разом, вірю, що це можливо!
Приватбанк
Ответ банка
23 августа 2023, 10:19
Вітаємо. Передали інформацію відповідальним спеціалістам для того, аби повторно ретельно розглянути таку можливість. За результатами розгляду з вами додатково зв'яжуться.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
irina161282 23 августа 2023, 9:08
Продавец взял предоплату в размере 100% за товар и скрылся. Товар не был отправлен, номера телефонов заблокированы.
Приватбанк
Ответ банка
23 августа 2023, 10:17
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Олександра Онасенко 22 августа 2023, 17:02
Получаю каждый месяц деньги за погибшего мужа я могу деньги одалживать или кому-то помогать если нужна помощь
Банк решил заблокировать счет только потому что решил что я мошенница
Почему в договоре не прописано что я не имею права пользоваться картой как сама этого хочу почему я должна отчитываться кому и для чего я перевела деньги почему я должна отчитываться кто и что мне переслал или скинул почему этим заниматься банк, а не полиция или банк?
Почему я имея свои деньги на счету я должна отчитываться как я их тратила и кому и что я пересылала!!!
На каких основаниях банк себе позволяет такое поведение!!!
Это самый худший банк с которым я сотрудничала
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2023, 18:51
Вітаємо. На жаль, даних, вказаних у відгуку недостатньо, аби ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
SvetkaSvetka 22 августа 2023, 16:23
Оформила в этом банке валютную карту для снятия долларов. Заказывает доллары в отделении выдают доллары только старого образца дело в том что не каждый обменник берет эти деньги если их принимают то их меняют совершенно по другому курсу -10% от курса на вопрос о наличии нового образца долларов ответ всегда один и тот же, нету в наличии. Узнать хоть как-то дистанционно о наличии новые купюры в отделениях банка города возможности нет. Для того чтобы мне получить мои деньги нового образца мне нужно самой ежедневно ходить по всем отделением данного банка подходить в каждую кассу и спрашивать есть у них доллар нового образца или нету. Сегодня мне в отделение банка сказали что доллары нового образца в отделение не поступали и не поступают в целом никогда. Даже на рынке люди которые стоят и меняют деньги не захотели принимать доллары который выдает данный банк или же они готовы их поменять, но совершенно по-другому курсу звонить в банк писать нет никакого смысла у них нету услуги выбора купюры денег я не знаю как банк обслуживает валютных клиентов с таким отношением. Девушка в телефонном режиме мне предложила с годовалым ребёнком ежедневно ходить по нескольким отделением банка с этим вопросом о наличии купюры это просто издевательство какое-то над людьми.я просто в шоке! я хочу сменить банк с таким отношением и я вижу что я не одна банком скоро никто не будет пользоваться! Среди моих знакомых все в шоке когда узнают что я связалась с Приват банком у всех только негативные отзывы! Жаль что банк не делает выводов…
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2023, 17:04
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. На жаль, окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kray 22 августа 2023, 10:26
На рахунок кошти не повернулися, банківські шахраї не покарані
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2023, 13:16
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Банк проводить повернення коштів за запитами клієнтів відповідно до умова та правил, що регламентуються Міжнародною Платіжною Системою, відповідно до котрих і було надано відповідь про результат обробки заявок, що були подані вами.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
Julia17055 22 августа 2023, 9:46
Обидно, что самый любимый банк стал просто никаким! По ошибке закрыла кредитную карту ((закончился срок действия), пришла в отделение — открыла новую. Консультант с умным видом заявил, что через пару дней будет установлен кредитный лимит и оплата частями. Прошел месяц…Куда не обращаюсь — заученный текст.банк берет в учет много факторов…Назовите, конкретно почему МНЕ отказано? Я знаю почему. Доход хороший! Не выгодно впаривать кредитики???
Мне просто, как постоянному клиенту нужна была ОПЛАТА ЧАСТЯМИ для выгодных и дорогих покупок. Всегда ею пользовалась, а теперь что? У моей сотрудницы доход 5300 и лимит оплаты частями 25000, у меня доход 20000 и лимит частями 0.Объясните мне, какие привелегии как постоянному клиенту вы мне можете предложить? Что я могу получить в вашем банке кроме зарплатной карты, которую я могу открыть в любом другом банке??? Мне КАК КЛИЕНТУ банка нужен конкретный ответ, почему именно МНЕ!!! отказанно? Какие факторы касающиеся именно МЕНЯ ваш мега банк не устраивает?
Заученный текст можете мне не писать!
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2023, 10:29
Добрий день! Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Передали інформацію стосовно цієї ситуації відповідальним фахівцям для перевірки. За результатами з вами зв'яжуться додатково.
Ann99999 22 августа 2023, 1:19
При оформленні «Універсальної» картки заявляють, що оплата товарів та послуг через банківські термінали проводиться без комісії. Однак при оплаті товару на Новій Пошті, окрім вартості доставки та комісії в 417 грн за переказ платежу через Нову пошту, банк додатково списав 101.43грн комісії. На мої запитання, як таке могло статися, відповіли, що такі налаштування терміналу у пошти, тому комісія. Про те, що в теорії можлива така ситуація, що оплачуючи щось карткою через термінал, власними (не кредитними) коштами, з мене знімуть якусь комісію, ні банк, ні пошта не поперджали. Замість оплати товару, банк провів цю операцію як переказ грошей на картку і списав комісію як з переказу на картку. Тобто комісію за переказ грошей з мене списали і пошта, і банк. За ту саму послугу. При цьому, при справжньому переказі на картку через Приват24, комісію хочаб показують перед підтвердженням платежу. В даному ж випадку, про комісію я дізналась випадково через 2 дні після операції. Я рідко користуюсь цією картою і тримала на ній суму тільки на цю конкретну оплату. Тому зняття комісії без попередження чи згоди призвело до виникнення боргу, про який я могла би ще довго не дізнатись, мені би ще й % на комісію нарахували…
На моє запитання, як же мені дізнаватись, коли комісія при оплаті є, а коли немає —
представники банку мені порадили при кожній оплаті питати касира, як налаштований їх термінал, потім шукати актуальний файл з тарифами картки і роздивлятись, чи є комісія при цих налаштуваннях. А якщо касир в цьому питанні не розбирається, то викликати директорів закладів. Бо банк жодної відповідальності щодо інформування своїх клієнтів про наявність комісій не несе. Уявляю такий квест на всіх касах АТБ, Сільпо, Ашанів… і довжину черг в результаті нього…
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2023, 10:15
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
«Нова Пошта» в POS-терміналах іншого банку ввела новий тип платежу, який не відноситься до торгівельного еквайрингу, а є переказом коштів між картками фізичних осіб (тобто за фактом відбувається операція зняття готівки і переказу на картку відправника посилки), тому у випадку таких операцій у ПриватБанку діють стандартні тарифи ( https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku ). Якщо у вас виникли питання, чому був такий тип платежу — з даного питання необхідно звернутися за консультацією до «Нової пошти».
Щоб уникнути подібних ситуацій рекомендуємо оплачувати послуги за допомогою POS-терміналів ПриватБанку.
В такому випадку комісія утримуватися не буде.
Олена Біловол 21 августа 2023, 18:31
14.08.23 на телефон прийшло оповіщення про оплату товару в магазині «Сільпо» в м.Київ в сумі 10300 грн. Фізично знаходжусь в іншій країні. Картку відразу заблокували з залишком коштів. Відновити можливо лише за власної присутності. Залишились з дитиною без коштів. Подала заявку на шахрайство. Відповіли, що цю операцію здійснено в мережі іншого банку, суму списано з картки. Розгляд до 120 днів. Але почитавши відгуки на будь яких сайтах щодо шахрайства, кошти не повертають.
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2023, 18:54
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що з вами сталася подібна ситуація. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Дійсно, він буде розглядатися в термін до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
DemiDimaro 21 августа 2023, 18:09
Вчера на протяжении 3 часов сделал примерно 15 переводов на другие карты. Первый перевод прошел как положено, а потом все остальные 14 переводов нужно было каждый раз звонить 3700 и подтверждать что это я. Ну что за тупорылый банк? Закройтесь уже нафиг лучше. Или Вы специально таким способом хотите чтобы клиент ушел. У Вас голос мой записан. Я уже подтвердил что делаю платежи, какого хрена я должен это делать через каждые 3−5 минут, на каждой транзакции? Вообще там без ума!
Мало того на последней транзакции мне задали вопрос кем выдан паспорт и после моего ответа заблокировали. Вот Е-б-ла-ны слов других нету.
И свои отмазки себе в одно место засуньте «что мошенничеству мешаете», когда в действительности мошенники обманут и по факту обманывают каждый день от Вас помощи 0. Так что это не предотвращение мошенничеству, а добро пожаловать в приват банк — геморой для клиентов! Мы всегда рядом!) Я высказался, ответы Ваши заученные никчемные мне не нужны. Вопросы и проблемы вы решать не умеете.
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2023, 18:58
Вітаємо.
Ми розуміємо, що блокування картки для вас стало несподіванкою. При аналізі операції було виявлено, що вона може бути створена без вашої згоди. Погодьтеся, попередити можливе шахрайство та зберегти кошти краще, ніж після намагатись повернути кошти, якими вже заволоділи та можливо використали.
Банк хоче максимально забезпечити збереження ваших коштів. Саме тому перевірка недоступна для відключення.
id13 21 августа 2023, 10:31
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Сергея Нигояна, 3-Д
Открыто наследственное дело. приватбанк на запрос нотариуса прислал ответ об ОТСУТСТВИИ депозита. В отделении предоставить какую либо информацию НАСЛЕДИКУ отказываются, ОРИГИНАЛ договора на руках.
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2023, 11:33
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlexPavlovich7 19 августа 2023, 22:12
Отправляю деньги с своей карты на свою же внутри банка, мне нужно было срочно это сделать, пришло сообщение подтвердите личность, звоню в банк, ждите на линии, ждал 10 минут закончились деньги, пополняю снова телефон и та же ***, в итоге 100 грн на звонки, и куча стресса, обслуживанием, которые не помогают, а создают проблемы, хуже похожу уже нету, просто вывожу деньги и ухожу, нафиг оно мне надо, лучше пользоваться моно где норм поддержка.

Не компетентные сотрудники, низкий уровень обслуживания, дноо, а не банк
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2023, 11:36
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але іноді обставини грають проти нас. Дякуємо за ваше терпіння. Ми обов'язково станемо краще.
У разі виникнення питань, ви також завжди можете звернутись в наш чат в мобільному застосунку, або на сайті банку.
Вадим Шавырин 18 августа 2023, 20:41
Эти *** создали кучу проблем. У меня мама очень старая и больная, без ноги, почти слепая. Неходячая естественно. Так вот, мы решили оформить у натариуса доверенность на всё, всё существующие счета, на создание от её имени, полное управление.
И вот мне в очередной раз понадобилось сделать перевод, Я посмотрел, что почти вся сумма есть на карте у мамы, Я перевел ещё недастающие пару тысяч и вот перевожу с её карты 12500гр. Приходит звонок к маме на телефон, забыл уточнить, что она ещё и плохо слышит, вообщем куча вопросов бредовых,. А зачем, а кто, а почему, и куча других, вообщем не понравилось той тёте и она заблокировала всё и карты и телефон, что нельзя позвонить в банк и наши общие карты с одним счётом.И ей всё равно, что счётом может распоряжаться доверитель, взяли одним нажатием мышки вычеркнули труд людей платили деньги за вызов натариуса, за доверенность, а банк Наср.ать на людей. Так я ещё потом со своей карты делаю перевод и опять звонок с банка, так я им высказал всё, говорю, вы сколько будете издеваться заблокировали маме карты, мне, что я пол дня провел в отделении и что теперь вам не нравиться, что вы от меня хотите…немного излил душу.
Так хочется матюков написать, через слово, для связи.Это единственное что уважаю в русском языке, что с помощью одних матов можно рассказать состояние души.
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2023, 9:46
Вітаємо. Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї можуть отримати доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння щодо необхідності проведення верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження власник рахунку може звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що під час звернення знадобиться веб-камера.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝