Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Nazarii22 14 ноября 2023, 21:10
Не банк, а комедія. Не користувався банком 10 років. Учора вирішив зайти. Мені кажуть пройдіть відео верифікацію. Добре. Дочекався. Пройшов. Заходу в приват 24 а мені кажуть введіть пін карти. Ви серйозно думаєте що я знаю пін карти якою не користувався 10 років? І все далі заблоковано без піна. Ок, проходжу далі верифікацію відправте фото селфі, дивно же якщо я проходив відео верифікацію. Но я проходжу. І мені далі введіть пін і все. Я не пам’ятаю пін. В службі підтримки ввожу всі дані, мене кидає на всіх в приват24 де я знову зіштовхуюсь з введіть пін і все. Мені здається служба безпеки трохи перебільшує. Що служба підтримки що додаток мене наштовхує на думку що не зря я не користувався цим банком.
Приватбанк
Ответ банка
15 ноября 2023, 9:54
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Відділення в Коростені працює НЕ для людей!!! В той час, коли інші відділення по Україні відкрились після закінчення тривоги, тільки в Коростені «плюють» на людей! Те, що люди мерзли під відділенням, поки працівники банку перебували в укритті, їх не турбує взагалі! Вже другий раз перезамовляю готівку і неможливо отримати! Якщо тривога буде щоденно, то як отримати свої гроші!? Невже не можна відкрити хоч на пів години після тривоги, як по всій Україні і обслужити клієнтів? Тим паче, що черги не було взагалі. Відкрили двері і сказали, що не працюють! 😡
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 20:27
Вітаємо. Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги — необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога.
Ми стараємось, щоб всі клієнти могли скористатись послугами банку та отримували якісне обслуговування, в тому числі в цей непростий час.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Обов'язково перевіримо дії співробітників після завершення сигналу тривоги.
Бережіть себе і своїх близьких.
Dormidont17 14 ноября 2023, 18:01
Це банк обманщиків, оминайте його стороною. Зробив покупку в інтернет-магазині, через кілька днів продавець скасував угоду і повернув мені гроші. Але на мій подив сума була меншою, коли я почав розбиратися в чому справа, виявилося, що вони прив’язують суму переведення до курсу долара. Тобто ви заплатили за товар 100 доларів, а при поверненні отримаєте 90 доларів. І найдивовижніше, що ви ніколи не отримаєте більше тієї суми, що відправили, а тільки менше. Чомусь в інших банках яку суму ви відправили і таку ж вам і повернуть незважаючи на курс валют.
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 19:54
Вітаємо.
При здійсненні оплати в інтернеті на закордонних сайтах запит на оплату надходить у валюті. У разі оплати з гривневої картки здійснюється автоматична конвертація по картковому курсу продажу дійсному на момент проведення операції. Даний курс можна переглянути на нашому сайті pb.ua. Коли за такою операцією відбувається повернення коштів, сума надходить у валюті і конвертується по курсу банку для купівлі валюти. Курс купівлі менший ніж курс продажу, тому виникає ситуація, при якій в гривні сума повертається менше. Це не забаганка банку, таким чином працює оплата і повернення коштів на закордонних сайтах. Банк дотримується правил міжнародної платіжної системи.
Повна сума могла повернутись в тому випадку, якщо б сайт не запитав суму до списання, а лише зарезервував її на картці. Таким чином, якщо на момент повернення гроші ще знаходяться в резерві, а не списані за запитом сайту, сума платежу в повному обсязі знов стала б доступна на картці.
Проблема решена
Nnaattaaliiaa 14 ноября 2023, 14:13
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 67
Найгірший досвід. Мої картки було заблоковано, я звернулась до служби підтримки та за їх рекомендаціями відкрила нову картку, на яку гроші із заблокованих рахунків мали зарахуватись на протязі 48 годин. Далі — жах. З боєм та чисельними телефонуваннями до служби підтримки банк таки визнав, що мої кошти — мої, але випадково відправив більше 200 000 грн на благодійність. З тих пір я подала скаргу, ще заявку, ще кожно дня поспілкувалась з підтримкою. Результат нульовий. І найгірше, що підтримка повідомляє кожного разу різну інформацію. від не можемо допомогти — подайте скаргу — почекайте 1 день — почекайте 5 днів — подайте ще одну заявку. І знову таки, з нульовим результатом. В банку відсутня альтернатива, вони просто не перемикають на компетентних співробітників, здатних вирішити проблему, яку вони самі створили. В такі моменти, коли довго працюєш, щоб заробити ці гроші, сплачуєш податки, готуєш гроші для операції родича і вони зникають, без розуміння як повернути, відчуваєш себе насправді незахищеною.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2023, 10:42
Вітаємо.
Вашу заявку на повернення коштів опрацьовано. Перевірити стан рахунку ви можете в Приват24.
Проблема решена
obilous 14 ноября 2023, 12:05
100% не рекомендую туристичну страхівку від Приватбанку.
Ситуація наступна. Вчора, 13 листопада, я, через мобільний застосунок приват24, оформила туристичну страхівку на свою неповнолітню доньку. Вказавши повні дані дитини, як застрахованої особи, і свої, як страхувальника і повністю оплативши послугу, отримала на електронну скриньку страховий поліс. Але! В графі страхувальник не було вказано ні моє ПІБ, ні паспорт. Ці графи були повністю порожні. З моїх даних було вказано лише дату народження і ідентифікаційний код. Я почала дзвонити і писати операторам банку і отримала відповідь, що поліс заповнено вірно і щоб я не відволікала їх від обслуговування інших клієнтів. Велике прохання до керівництва банку розібратися у неправомірності видачі таких страхових полісів і компетентності своїх працівників. Зокрема операторів Анни і Євгена, з якими я спілкувалася
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 15:00
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності.
Наразі ви можете повторно роздрукувати поліс у Приват24.
Наші фахівці також проаналізують дії операторів під час ваших звернень та при необхідності проведуть роботу, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому.
Дякуємо за розуміння!
alex6765 14 ноября 2023, 11:10
Отделение по адресу: Днепр, Запорожское шоссе, 60
ПриватБанк покрывает своих сотрудниц-мошенниц Граб и Николаенко (Днепр), которые в 2008 году сами пришли ко мне на работу, подключили к системе Приватбанка, чтобы я принимал заявки на кредитование.
Я по своей глупости решил взять кредит под залог единственного жилья (КД №DNUAGA0000000001). Для чего сам изготовил неактуальные справки о доходах для себя и поручителя. Николаенко пришла ко мне домой, видела что в квартире находится мебель из офиса (то есть источника дохода — работы — не было) и содействовала получению кредита с целевым назначением «ремонт».

Сегодня пришел ответ, что кредит погашен без комментариев об указанных фактах.

Я так понимаю, что Приватбанк это секта, которая ломает судьбы людей.

Требую от руководства Приватбанка расследования этих событий и пересмотра договорных отношений.
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 13:09
Вітаємо.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Про результати вас обов'язково повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Минфин
Ответ администратора
14 ноября 2023, 12:11
Відгук зарахований (на 14.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
RussellUA 14 ноября 2023, 9:14
Привіт. Являюся клієнтом банку вже 13 років. Колишній військовий за контрактом. Боронив країну на Донбасі. Зараз за кордоном, тому розраховуюся карткою від Приватбанку в гривні. Вчора проводився розрахунок гривневою карткою з конвертацією в євро за курсом 40.65грн., який встановлено Приватбанком станом на 13.11.2023 року. Сьогодні я вирішив подивитися картковий курс євро в інших банках і вибрав своє місто. Дивився та порівнював курс на сайті мінфіну станом на 13 листопада 2023 року. Чесно, я коли побачив різницю, то був неприємно здивований. Курс Приватбанку самий найвищий між усіма іншими банками України. ПриватБанк — 40.65. Ощадбанк — 40.10. Монобанк — 39.90. Самий найнижчий курс євро у УкрСиббанк — 38.55. Якщо цікаво, можна подивитися та порівняти самими курс і побачити суттєву різницю. Звернувся у підтримку і вони передали мою скаргу. Після цього подумайте декілька разів чи варто бути клієнтом цього банку. До речі, касовий курс в них нижчий ніж картковий і складає 40.40грн., за одне євро, як таке взагалі можливо? Я вважав Ощадбанк найгіршим банком, але після цього, я вже так не вважаю, тому подумайте чи варто взагалі бути клієнтом Приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 11:39
Вітаємо. В безготівкових валютно-обмінних операціях за картками, відсутні будь-які вимоги законодавства, які зобов´язують банки встановлювати курс за такими операціями фіксованому курсу валют.
Відповідно курси для безготівкових операцій визначаються банками виходячи з поточної ринкової ситуації.
Проблема решена
Alona1234 13 ноября 2023, 16:50
Цей банк не цінує своїх клієнтів, кидає напризволяще, нічого не зʼясувавши безпідставно блокує, нікому не рекомендую даний банк!!! Досить довгий час була клієнтом Приват Банку і все мене влаштовувало, мала задоволення від співпраці, допоки одного дня він не вирішив припинити моє обслуговування і розірвати угоду без будь-якої спроби щось зʼясувати! Ніяк не повідомивши, ніяк не запросивши в мене якихось незрозумілих для нього речей просто взяв заблокував, надіславши лист, в якому повідомляє про прийняте 10.11.2023 р. рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк. Я просто у шоці від подібного ставлення до своїх клієнтів, звертаю увагу, що банк НЕ ПРОСИВ мене надати необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей, а ПРОСТО УЗЯВ І ЗАБЛОКУВАВ БЕЗ НАЙМЕНШОЇ СПРОБИ ЩОСЬ ЗʼЯСУВАТИ!!! НЕПРИЄМНИЙ БАНК
ЗВЕРТАЮ ТАКОЖ УВАГУ, що їхній колл-центр не достатньо кваліфікований, та надає не достовірну інформацію. Напередодні я дзвонила на гарячу лінію з метою вияснення ліміту операцій та суми переказів, так як перед продажом квартири, я розпродаю свої речі, але так як я находжусь на даний момент не за місцем реєстрації, то цим займається знайома людина, і щоб запобігти якихось проблем, я зателефонувала до гарячої лінії щодо лімітів, нащо працівник надав недійсну інформацію і через невелику кількість днів мене заблокували без єдиного питання. ЖАХ, А НЕ БАНК!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 17:46
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Евген Попов 13 ноября 2023, 16:17
Отделение по адресу: Киев, пл. Соломенская, 2
Первый перевод
получатель ЕДРПОУ 37441872, сделан 29 Вересня на сумму 1859 грн
Второй перевод
получатель ЕДРПОУ 3043817263, сделан 18 Жовтняна сумму 2800 грн

Данные по платежам от Монобанка:
Надаємо вам номера платіжних доручень та UETR за яким банк-отримувач може знайти перекази:
— по платежу Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 Технолоджі Груп» 2023−09−29 06:56:36 -1859.25 UAH: номер доручення 495102361.1, UETR 16015cfd-0782−441d-96a7−17aecc8672a4;
— по платежу Крочак Олена Євгеніївна 2023−10−18 10:33:41 -2800 UAH: номер доручення 502365540.1, UETR b05333be-4015−449d-8945-e140a860de50

Рекомендуємо одержувачам надати дану інформацію та попросити перевірити платіж у банку-отримувачу.
Також, можемо припустити, що платежі знаходяться на перевірці у банку-одержувачу. Тому рекомендуємо одержувачу наголосити про те, щоб перевірили платіж на рахунках фінансового моніторингу, які займаються перевірками. Якщо ж банк-отримувач так же буде говорити, що коштів немає, рекомендуємо отримувачу запросити меморіальний ордер з повернення кожного платежа

Оба получателя не могут получить деньги, так как по словам ПриватБанка, отсылающая сторона (Я) «не идентифицирована». При этом отказываются предоставить письменный запрос со списком данных, которые им нужны. Со стороны Монобанка перепроверили все много раз, платеж не вернулся и не поступало ни одного запроса со стороны Привата. Полный беспредел. Меня по факту приват банк обокрал на 4700 гривен, заморовив 2 перевода, при этом добиться хоть каких запросов, обьяснений или возврата перевода — невозможно. Меморіальний ордер з повернення кожного платежа — не дают, так как платеж не возвращен, а висит на каком то из счетов привата. Сегодня предложили стать клиентом Приват банка, чтобы было легче лично разобраться с этой проблемой (!!!). Интересный способ завлекания клиентов. Если в ближайшие дни не будет решения проблемы, буду вынужден обратиться с юристам для решения проблемы.
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 17:45
Вітаємо.
Для уточнення інформації щодо зарахувань отримувач може звернутись з квитанцією до підтримки банку.
Alex212112 13 ноября 2023, 12:12
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
Хотів здійснити платіж за реквізитами на 150 грн., і як думаєте вдалося??? Звісно ні. З якої причини??? Теж не відомо. У відділенні допомогти не змогли, з операторам зв’язатися неможливо, тільки робот, онлайн оператор в чаті теж нічим не допоміг, бо не знає причину непроведення платежу Отже здійснювати платіж це лотерея. Також мав необережність купить долари через застосунок тепер ходжу до відділення як на роботу бо не можу отримати нормальну валюту відразу, стан валюти жахливий, а нормальну завозять по декілька купюр, от і забираю кожень день по 200−300 доларів. Так як це все в Запоріжжі, де тривоги постійно, а банк як відомо навідміну від інших не працює в тривогу, все це нагадує мелодраму коли ти думав що ось вже твоє черга дійшла і муки скінчилися, але ж тривога і знову драма. Банк перетворюється на ощад. Короче жах. Не раджу нікому і сам переходжу на інший. Жодних плюсів, суцільний мінус.
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 13:49
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
olga2023 13 ноября 2023, 10:56
Приватбанк пробиває чергове дно, Банк шахрай. Банк разом з виконавчою службою, зняли всі кошти з рахунків під 0, і навіть в мінус, а тепер і відсотки на цей мінус нараховують. На питання як можна зняти коштів більше ніж є на рахунку, вони розповідають, що вимоги виконавця виконували 2 різних виконавця, що система відображає не коректно залишки і т.п. і я маю за це платити. Мало того що справа з виконавчою розглядається в суді, тому що виконавець проводить протиправні дії, і не дочекавшись рішення, знімають кошти під нуль, залишаючи без коштів взагалі. Чому клієнт має платити за помилки Приватбанку? У мене немає кредитів в Приватбанку, я про кредит Вас не просила! Банк зробив помилку от і випраляйте, я за це платити не буду! Люди тікайте з цього Банку!!! Шахраї!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 11:36
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
DDRRDDD 12 ноября 2023, 23:33
11.11 було вчинено шахрайськi дiї, номер карти шахрая: 4966 8046 0075 1282 Шевченко (Укргазбанк).
На моє прохання допомогти повернути гроші, на горячій лінії 3700, отримав відмову.
Банк бездіє, преступник далі обманює громадян, надії на повернення коштів немає
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 9:43
Вітаємо.
Якщо переказ проведено на картку, відкриту в іншому банку, на жаль, інформації про одержувача в ПриватБанку немає, тому ми не можемо з ним зв'язатись і попросити повернути переказ.
Згідно чинного законодавства, повернути кошти без згоди отримувача можливості немає.
Для вирішення питання рекомендуємо вам звернутись до отримувача (якщо ви знайомі), в банк-отримувач або до правоохоронних органів.
Проблема решена
fedasvit 12 ноября 2023, 16:32
Я зареєструвався у акції Приватбанку 3% кешбеку за оплату в категорії кафе та ресторани. Mcc- код моєї транзакції підпадає під умови.
Спочатку банк паяв мені мізки, що я зареєструвався після того, як здійснив транзакцію, я довів банку скриншотами, що я зареєструвався на 2 дні раніше. Потім банк мені обіцяв нарахувати кешбек найближчого четверга, — наїбав, ніяких виплат кешбеку не було, потім обіцяно було 09.11.2023 — втретє банк збрехав, поскільки нарахування кешбеку не відбулось, а працівники банку тупо брешуть. Вже пройшло майже місяць.
В кого такі ж проблеми з цим банком, поставте лайк. Чомусь інші банки ПУМБ, МОНО, СЕНС, А-БАНК та інші без проблем і одразу нараховують кешбеки. От тому й немає бажання витрачати гроші з картки привату, бо обман і розвод. Зі свого досвіду — раджу знімати готівку з привату і класти на рахунок в тому банку, де банки дорожать своєю репутацією і відповідають за свої слова.
Можливо хіба що приват тут публічно визнає свою помилку, вибачиться за брехню і публічно мені покладе на рахунок 1000гривень компенсації моральної шкоди, тоді я публічно перепрошу у приватбанку. А поки що в моїх очах це банк — піздабол!
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 19:58
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
makedon73 12 ноября 2023, 14:09
Протягом напевне 10 років є клієнтом Банку і до недавнього часу вважав його найліпшим, але декілька днів назад маю ситуацію надходить лист на електронну пошту з вимогою надати пояснення, документи щодо зарахувань/ списань на картки майже за рік часу. Скоріш за все ситуація сталась оскільки за останній місяць дійсно були зарахування від колег де ми збирали кошти (допомогу) для сімей загиблих, поранених військовослужбовців і далі зібрану суму переказував відповідальному за конкретний збір. У Банка є ж інформація, що за люди скидали кошти де вони отримують зарплату де я отримую зарплату що ми є колегами і тд, але простіше вимагати пояснення ко кожній операції за весь рік. Зв’яжіться з людьми, які переказували кошти всі відправники клієнти Банку і уточніть за конкретну операцію. Або скажіть які саме операції пояснити, а не всі за рік і крапка. Розумію всі вимоги моніторингу, але це ж не тисячі операції по картці з дрібними сумами незрозумілими зняттями по всім території країни, криптогаманці, казино, а банальні 20 може 30 переказів в рамках збору допомоги 100, 200грн хто скільки зміг.
Надав довідку про доходи звідки маю основне зарахування, зарплатний проект з Приваті, але він не підійшов + до всього маю розміщений депозит, але Банк вважає мене не благонадійним, що ще більше засмучує. Таке відношення звичайно демотивує щось пояснювати і доводити не зрозуміло що
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 18:09
Вітаємо.
Пунктами 4 та 5 частини другої статті 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-ІХ від 06.12.2019 та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 зобов’язано Банк на постійній основі здійснювати заходи належної перевірки, зокрема, шляхом моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у Банка інформації про клієнта, його діяльність.
Відповідно до частини шостої статті 11 цього ж Закону Банк наділений правом
витребовувати та вивчати документи (інформацію) щодо фінансових операцій клієнтів та відомостей про їх учасників, про джерела коштів, пов’язаних з фінансовими операціями та інше.
Банк дуже вдячний вам за довіру та готовий до подальшої співпраці та взаємодії за умови, що вами буде надано запитану інформацію та документи, на підставі яких здійснювались операції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
t70000s 12 ноября 2023, 12:19
Суть проблемы: Я не клиент банка и заводить карточку, приобщаться к приват24 не собираюсь. Мне удобно платить за интернет в терминалах быстрой оплаты приватбанка. Их легко найти в любое время суток, комиссия меня устраивает. Раньше можно было спокойно оплачивать интернет через эти самые терминалы, но в один прекрасный момент они начали выдавать ошибку: «Відмовлено у проведенні операції відповідно до Умов і Правил. Рекомендовано здійснити платіж у Приват24». Никто в поддержке банка (тут, в телефонном режиме, в какой-то углублённой с затрагиванием службы безопасности банка, когда они перезванивают) что это за загадочные условия и правила не знает, ничего вразумительного сказать не может. Хрен его знает почему возникает данный отказ. Банк же явно не собирается отключать этот сервис, не собирается исключать оттуда моего провайдера, не планирует закрывать возможность оплаты интернета не клиентам банка со своих терминалов, по номеру договора при попытке оплатить, как и раньше, исправно подтягиваются реквизиты счёта, терминал показывает сколько там не хватает. То есть декорация такая как будто это простая, банальная программная ошибка. Отсюда и этот дурацкий текст ни о чём про условия и правила, в стиле: «ой, что-то сломалось, читайте 100500 страниц справки».
Если это программная ошибка, то в нормальной организации её записывают, ставят в список на исправление и исправляют. Но приватбанк не такой. *** они хотели всей службой поддержки, всем программистским отделом на такие ошибки, на проблемы со своими сервисами. Получав за 8 месяцев 4 или 5 отзыв, они по-прежнему не могут сказать, что же это за загадочные условия и правила, почему банк не даёт пользоваться своими сервисами и когда их, чёрт подери, наконец починят. *** они хотели на все эти отзывы, оценки и т. п., вся эта организация сродни российскому МИДу, которому хоть сцы в глаза, всё божия роса. Так и эти, плевать на всё, важно только что-то гавкнуть в ответ, мы мол молодцы, заявку приняли и обработали, а теперь проваливай, пёс!
Отдельно хочется сказать о крайне низком качестве поддержки на данном сайте. Задача работающего здесь сотрудника приватбанка видимо просто что-то копипастнуть невпопад, создать видимость работы, видимость ответственного сбора отзывов для дальнейшего исправления проблем. Как следствие имеем ответы на аналогичный отзыв в стиле: «сказал, как в лужу п…». Так, не разбираясь в сути проблемы, сотрудник приватбанка вначале обвинил НБУ в запрете платить за интернет через терминалы приватбанка, потом скопировал в диалог какую-то муть про идентификацию особы для предотвращения финансирования терроризма и предотвращение продажи наркотиков. Вот, понимаешь, приватбанк не уверен, добавив моего провайдера в свои сервисы, а не финансирует ли он случайно терроризм, не продаёт ли так наркотики из-под полы. Приватбанковский сервис подтягивает мои ФИО, просит указать и подтвердить номер телефона для начала работы, но всё равно Бог его знает, что это за особа раз в 2 месяца передаёт какие-то одинаковые суммы, вот просто вам, дорогой клиент, нужно идентификацию пройти… Короче сотрудники приватбанка отвечающие на здесь на отзывы даже не знают, как работают сервисы своего банка. А через приват24, кстати, можно «финансировать терроризм» и творить всякое по описанной выше схеме, там ограничений нет, всё хорошо, проблема только в терминалах. В общем качество поддержки данного банка крайне низкое. Всем на всё плевать. Создаётся просто видимость.
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 13:37
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу, радимо скористатись альтернативними способами.
Антон Ткач 11 ноября 2023, 23:56
Являюсь клиентом банка более 20 лет!
Я сообщу более, в прошлом был сотрудником банка, заместитель отделения, к сожалению. На сегодняшний день у меня зп в этом банке, пенсионная карта в этом банке и я имею много недвижимости о которой знает банк. По не понятным причинам мою карту ГОЛД, так называемую для ВИП класса блокируют и не разрешают пользоваться кредитными деньгами. Обращаю внимание, что не уменьшают кредитный лимит со ста тысяч до трех, а просто запрещают ей пользоваться. Ужасно неприятно. Позвонил на шарящую линию, записал разговор с непрофессионалом Дмитрием и остался очень огорченным этой ужасной бандой коррупционных сотрудников. Пока в стране война и многие помогают друг-другу, я не могу даже оплатить со своей карты коммунальные услуги ((
Позор этому банку… Как они могут так себя вести. Я с идеальной кредитной историей. Но при этом всяким бомжам раздают и навязывают кредитные карты. Мне кстате тоже навязали карту, а теперь заблокировали))
Позор этому банку…
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 11:01
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. При прийнятті банком рішення про відновлення кредитування, ви будете додатково повідомлені.
Прийшли гроші з пай впала на похорон, але тут приват банк, а це п’ятниця спочатку тривога неможливо додзвонитися після дзвонить і запитує прізвище адреса ким виданий мій паспорт індефікаційний номер це все для моїх грошей на моїй карті і я в приват 24 і блокує гроші і вхід. П’ятниця блокування, а у мене помер чоловік і ці гроші мені надіслали на похорон
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 11:01
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Проблема решена
Олена Глумакова 11 ноября 2023, 18:11
З Приватбанком я вже давно, крім карток саме цього банку в мене не було до сьогодні інших карт. Але події останнього тижня просто ввели в ступор. Так склалось, що мій чоловік 21 жовтня загинув на лінії фронту. Його побратими, що служили з ним з початку повномасштабної війни, дякувати Богу, не залишили мене в біді і хто скільки міг скинув на мою кредитну карту різні суми. Щось мені вдалося зняти на 9 днів його пам’яті, але потім — заблокована карта, заблокований Приват24, постійний робот на лінії 3700. Я не робила нічого шахрайського з картою, не отримувала незаконні прибутки, я не знаю що воно таке та криптовалюта, за яку тут пишуть, а просто від військових побратимів чоловіка отримала ДОПОМОГУ, але залишились без неї як ітог. Перша заява написана в понеділок, друга заява на повернення цих коштів написана в четвер. Оператори не називають навіть точних термінів розгляду заяви. А мені вже треба починати підготовку всього необхідного на 40 днів чоловікові.
Такі як я для вас це просто мурахи, яких можна давити, для мене навіть ця сума в 20 тисяч грн це дуже великі кошти, за що воював мій чоловік і поклав своє життя, щоб я ще кожний день вималювала повернути кошти мої ж? Що вам стоїть перевірити, що надходження були з зарплатних карток військових? Або що свідоцтво про смерть мого чоловіка вже підтягнуто в його банківську справу і що його зарплатна карта заблокована? Або що вам стоїть просто подзвонити і спитати як людина людину, чому у вас за день так багато транзакцій, а до цього такого не було? Ви ж дзвоните, якщо невчасно кредит заплатиш, то одразу на телефоні від вас жива людина з питаннями у чому проблема? Відношення як до скотини.
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 11:01
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
podobovo 11 ноября 2023, 17:29
Здравствуйте!
Получала пенсию через банк больше 10 лет. В этом месяце пришло сообщение от банка что мне блокируют счет и отказывают в обслуживании. Причина отказа из-за большого количества сомнительных операций по счету. Но я их не совершала, их совершал мой сын, обменивал криптовалюту на бирже по П2П системе. Уверял что проблем не будет, но проблемы как оказалось появились.

Я пенсионерка, на данный момент живу в селе, мне тяжело заниматься переоформлением документов. Ходить в Пенсионный фонд у меня нет возможности для переоформления на другой банк (болят ноги и нет денег на такси). У меня большая просьба к работникам банка, сжалиться надо мной и разблокировать счет. Со своей стороны обещаю больше никогда и никому не давать свой доступ к счету в Приват24 и не давать никому свою карточку!
Надеюсь на ваше снисхождение.
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2023, 19:36
Вітаємо. Згідно з Умовами та Правилами надання банківських послуг, клієнт банку зобов’язаний вжити заходів щодо збереження інформації з обмеженим доступом, запобіганню доступу до носіїв інформації з обмеженим доступом, як зі сторони третіх осіб, так і працівників та/або членів сім'ї.
Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку.
Drap . 11 ноября 2023, 10:28
Вчера 4 раза подавал заявку на заказ виртуальной премиальной карты, из 4 заявок перезвонили всего 1 раз (на третью заявку), сказали, что через пол часа мне перезвонят уже с отделения и мне оформят карту. В итоге никакого звонка не поступило, в поддержке посоветовали еще раз подать заявку, уже 4-ю, но мне так же не перезвонили.
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2023, 12:48
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝