×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Шахраї
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Комментарии (3)
Бездіяльність і некомпетентність працівників
Ми готові надати вам всі документи, щоб ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номера заявок.
Також окремо зауважимо, що в такій ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином після офіційного запиту поліції.
Комментарии (9)
Мошенничество сотрудников банка
Цей менеджер запропонував мені, як директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Аврора» підписати ЗАЯВУ до банку про надання ПРОПОЗИЦІЇ щодо реструктуризації кредиту, яиій підпрємство не в змозі виконувати, бо знаходиться в зоні бойових дій під постійними обстрілами. В моїй присутності 18.04.2023р. менеджер сам зробив електронний підпис, яким підписав нібито ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ від банку. Роздрукувати заяву відмовився, сказав, що пропозиція щойно надійде на електронну адресу. Але відповіді не надійшло. На мою вимогу він прислав СКРІН ЕКРАНУ пропозиції!!! На ньому не було вихідного номеру, дати та підписів банку. Звичайно, я в телефонній розмові відмовився від цієї пропозиції, та направив в центральний офіс банку, який знаходиться в місті Київ свою вимогу № 34 від 02.05.2023р. на яку отримав відповідь № 20.1.0.0.0./7−230504/13284, з якої з подивом дізнався, що угода № 23042MRYS75X05 підписана 24.04.2023р. Тоб то менеджер вкрав мій цифровий підпис 18 квітня, коли я був в банку, та підписав угоду 24 квітня коли мене в банку не було, імовірно зайшовши в Приват 24 без мого відома.
Також цей менеджер, без згоди директора підприемства, вказав в цій УГОДІ що директор виступае поручителем, на що згоди він не отримував.
На мою скаргу служба безпеки Приватбанку провела перевірку, та підтвердила, що дійсно, по камерам спостерження я був 18.04.2023р. А 24.04.2023р мене в банку не було, що угоду я не підписував, мое прохання надати письмову відповідь вашим банком проігнороване.
Заявляю, що УГОДУ № 23042MRYS75X05 я не підписував. Мені взагалі не пропонували її підписати. Текст Угоди я не бачив, менеджер з кабінету № 6 ввів мене в оману, сказавши, що я підписую ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ, та підписав УГОДУ про реструктуризацію самостійно, без мого відома, скориставшись моїм електронним підписом, чим порушив Закон України «Про захист персональних даних» № 2297 від 01.06.2010р. та моє Конституційне право на життя, ст. 27 Конституції України, бо тепер я мушу працювати в зоні боїв під обстрілами російських окупантів, щоб мати змогу виконати цю Угоду.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
С нескольких раз не могут оформить карточку
1 приход — спрашиваю в отделении нужно ли для оформления карточки junior присутствие ребенка. Сообщаю, что ребенку 14 лет. Отвечают нет.
2 приход — прихожу со всеми документами и попадаю к той же сотруднице которой до этого задавала вопрос про присутствие ребенка. Оформляют (фотки, подписи, вопросы). Почти оформили и Тут звонок этой сотруднице, она отвечает по моей анкете и выясняется, что нужно присутствие ребенка. Зря потраченное время.
3 приход — Попадаю ко 2й их сотруднице. Оказалось, что всё что до этого оформляла прежняя сотрудница банка, она удалила. На вопросы второй сотрудницы (к которой мы в этот раз попали) где все данные прежняя сотрудница грубо отвечает на уровне «тебе надо сама и ищи». Видно, что отношения между ними не очень. Ей говорят что данных нет. Она отвечает «ну нет, значит нет». Её спрашивают «ты удалила?» — отвечает «ну значит удалила». Заново оформляют уже 2-я сотрудница в присутствии моей дочери. И снова окажется зря потраченное время.
Дома я проверяю приложение приват 24, но данной карточки нет. Пробую пополнить эту карточку по номеру карточки и система выдаёт об ошибке данных.
На следующий день звоню на горячую линию. 20 минут зря потраченного времени с перерывами, музычками, вопросами. Мне обещают перезвонить когда точно узнают ответ. Но, тут вдруг решили идентифицировать мою личность. Спросили дату рождения, имя покойного мужа, место рождения…и тут выясняется, что я — это не я. Ответ не совпал. Не там я родилась. Товарищи, у вас фото паспорта, но почему в ваших анкетах другие данные?! Зачем вам паспорт?! Мне говорят, чтобы скакала в банк обновить свои данные (при том что паспорт у меня не менялся!).
26.08.23
4 приход — Сижу в очереди. Подходит моя очередь, попадаю к новой их сотруднице (суббота) и выясняется, что в базе данных отсутствует ни только сама карточка junior, но и вся предыдущая анкета моей дочери заблокирована и закрыта. То есть до этого все эти приходы и оформления — просто зря потраченное время. Сказали заново приводить ребенка и с нуля оформлять со всеми документами карточку junior.
Вы там издеваетесь?! Зачем вы занимаете столько времени у людей впустую? Сколько раз к вам надо приходить чтобы оформить одну карточку?
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Передали інформацію відповідальним фахівцям для того, аби вони проаналізували дії співробітників під час ваших візитів до відділення Банку. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Неможливо підтвердити походження доходів.
Питання до представників банку. Як за три роки заробити на квартиру в Києві?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Комментарии (25)
Постійні проблеми
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
Написать комментарий
Приватовський банкомат
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Написать комментарий
Отказ в выдаче карточки незрячему.
Хотя у человека есть карта Ощада, то есть принципиальной невозможности в пользовании картой нет.
Законен ли такой отказ?
Якщо клієнт не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.
Комментарии (8)
Переказ коштів для ЗСУ
Комментарии (12)
5169 3351 0136 8120 карта мошенника
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Комментарии (1)
Почему Приват банк позволяет безпричино блокировать карту
Банк решил заблокировать счет только потому что решил что я мошенница
Почему в договоре не прописано что я не имею права пользоваться картой как сама этого хочу почему я должна отчитываться кому и для чего я перевела деньги почему я должна отчитываться кто и что мне переслал или скинул почему этим заниматься банк, а не полиция или банк?
Почему я имея свои деньги на счету я должна отчитываться как я их тратила и кому и что я пересылала!!!
На каких основаниях банк себе позволяет такое поведение!!!
Это самый худший банк с которым я сотрудничала
Комментарии (7)
Выдают доллары только старого образца
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. На жаль, окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (5)
Шахраї
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (1)
Разочарована !!!
Мне просто, как постоянному клиенту нужна была ОПЛАТА ЧАСТЯМИ для выгодных и дорогих покупок. Всегда ею пользовалась, а теперь что? У моей сотрудницы доход 5300 и лимит оплаты частями 25000, у меня доход 20000 и лимит частями 0.Объясните мне, какие привелегии как постоянному клиенту вы мне можете предложить? Что я могу получить в вашем банке кроме зарплатной карты, которую я могу открыть в любом другом банке??? Мне КАК КЛИЕНТУ банка нужен конкретный ответ, почему именно МНЕ!!! отказанно? Какие факторы касающиеся именно МЕНЯ ваш мега банк не устраивает?
Заученный текст можете мне не писать!
Передали інформацію стосовно цієї ситуації відповідальним фахівцям для перевірки. За результатами з вами зв'яжуться додатково.
Комментарии (2)
Шахрайство: проведення платних операцій під виглядом безкоштовних
На моє запитання, як же мені дізнаватись, коли комісія при оплаті є, а коли немає —
представники банку мені порадили при кожній оплаті питати касира, як налаштований їх термінал, потім шукати актуальний файл з тарифами картки і роздивлятись, чи є комісія при цих налаштуваннях. А якщо касир в цьому питанні не розбирається, то викликати директорів закладів. Бо банк жодної відповідальності щодо інформування своїх клієнтів про наявність комісій не несе. Уявляю такий квест на всіх касах АТБ, Сільпо, Ашанів… і довжину черг в результаті нього…
«Нова Пошта» в POS-терміналах іншого банку ввела новий тип платежу, який не відноситься до торгівельного еквайрингу, а є переказом коштів між картками фізичних осіб (тобто за фактом відбувається операція зняття готівки і переказу на картку відправника посилки), тому у випадку таких операцій у ПриватБанку діють стандартні тарифи ( https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku ). Якщо у вас виникли питання, чому був такий тип платежу — з даного питання необхідно звернутися за консультацією до «Нової пошти».
Щоб уникнути подібних ситуацій рекомендуємо оплачувати послуги за допомогою POS-терміналів ПриватБанку.
В такому випадку комісія утримуватися не буде.
Комментарии (12)
Шахрайство
Нам дуже прикро, що з вами сталася подібна ситуація. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Дійсно, він буде розглядатися в термін до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Комментарии (3)
Банк — рахит! Реально ощущение что усложняют жизнь, но никак не улучшают.
Мало того на последней транзакции мне задали вопрос кем выдан паспорт и после моего ответа заблокировали. Вот Е-б-ла-ны слов других нету.
И свои отмазки себе в одно место засуньте «что мошенничеству мешаете», когда в действительности мошенники обманут и по факту обманывают каждый день от Вас помощи 0. Так что это не предотвращение мошенничеству, а добро пожаловать в приват банк — геморой для клиентов! Мы всегда рядом!) Я высказался, ответы Ваши заученные никчемные мне не нужны. Вопросы и проблемы вы решать не умеете.
Ми розуміємо, що блокування картки для вас стало несподіванкою. При аналізі операції було виявлено, що вона може бути створена без вашої згоди. Погодьтеся, попередити можливе шахрайство та зберегти кошти краще, ніж після намагатись повернути кошти, якими вже заволоділи та можливо використали.
Банк хоче максимально забезпечити збереження ваших коштів. Саме тому перевірка недоступна для відключення.
Комментарии (1)
приватбанк НЕ ВОЗВРАЩАЕТ депозит покойного!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (4)
Самый *** банк в стране
Не компетентные сотрудники, низкий уровень обслуживания, дноо, а не банк
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але іноді обставини грають проти нас. Дякуємо за ваше терпіння. Ми обов'язково станемо краще.
У разі виникнення питань, ви також завжди можете звернутись в наш чат в мобільному застосунку, або на сайті банку.
Комментарии (4)
Блокируют сразу карты инвалидам
И вот мне в очередной раз понадобилось сделать перевод, Я посмотрел, что почти вся сумма есть на карте у мамы, Я перевел ещё недастающие пару тысяч и вот перевожу с её карты 12500гр. Приходит звонок к маме на телефон, забыл уточнить, что она ещё и плохо слышит, вообщем куча вопросов бредовых,. А зачем, а кто, а почему, и куча других, вообщем не понравилось той тёте и она заблокировала всё и карты и телефон, что нельзя позвонить в банк и наши общие карты с одним счётом.И ей всё равно, что счётом может распоряжаться доверитель, взяли одним нажатием мышки вычеркнули труд людей платили деньги за вызов натариуса, за доверенность, а банк Наср.ать на людей. Так я ещё потом со своей карты делаю перевод и опять звонок с банка, так я им высказал всё, говорю, вы сколько будете издеваться заблокировали маме карты, мне, что я пол дня провел в отделении и что теперь вам не нравиться, что вы от меня хотите…немного излил душу.
Так хочется матюков написать, через слово, для связи.Это единственное что уважаю в русском языке, что с помощью одних матов можно рассказать состояние души.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї можуть отримати доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння щодо необхідності проведення верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження власник рахунку може звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що під час звернення знадобиться веб-камера.
Комментарии (5)