×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Прикольно продлили льготный период по кредиту, Приват банк как всегда ужасен
Консьерж не меняется и также отвратительный, ужасный, не компетентный, хамский
Комментарии (2)
Що за дві гривні?
Інформація про тарифи карт є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
З картки для виплат:
-зняття готівки без присутності картки — 2 грн (окрім зняття через QR-код);
-зняття готівки з присутністю картки — без комісії.
З картки Універсальної:
-комісія за зняття власних грошових коштів — 1%;
-комісія за зняття кредитних коштів:
• 1–100 грн – 7 грн;
• 100,01–200 грн – 12 грн;
• 200,01–300 грн – 18 грн;
• 300,01–400 грн – 24 грн;
• 400,01–500 грн – 30 грн;
• 500,01 — 1 000 грн – 47 грн;
• бiльше 1000 грн – 4% вiд суми операцiї.
При знятті готівки без присутності картки також додатково утримується комісія 2 грн (окрім зняття через QR-код).
У разі, якщо Ви не згодні з утриманою комісією, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, ми допоможемо розібратися та вирішити питання.
Комментарии (5)
Відгуки на мінфіні
Тому. Приват, ДЯКУЮ що ти є, твої зручні послуги… з Наступаючим вас всіх!)
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Комментарии (4)
Год крысы
С наступающим форумчан…счастья для всех, даром, и пусть никто не уйдёт обиженный!
Комментарии (1)
Змінили інтерфейс і дурять людей
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. На жаль, відмінити дану операцію немає можливості. Дозвольте відмітити, що інформація стосовно валюти картки відображається у Вашому персональному акаунті Приват24. Перед здійсненням платежу рекомендуємо уважно звертати увагу на деталі проведення операції та при необхідності встановити валюту за замовчуванням.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Некомпетентность сто стороны сотрудников приват банка
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (16)
Банк превратился в «чёрти что»
Следующее. Почему я не могу с карты-ключа для ФОПа снимать за 1 транзакцию в банкомате 20 тыс грн!?!?! (раньше можно было, теперь ограничили до 3 тыс грн за 3 часа) Вы что, реально такой убыточный банк, что вам дорого возить наличку в ваши банкоматы?
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
Що стосується ліміту на зняття готівки з картки «Ключ до рахунку», на даний час встановлено такі стандартні ліміти: 80 тис. грн на добу, але не більше ніж 20 тис. грн за 3 години. Описана Вами ситуація могла виникнути через відсутність необхідної суми саме у цьому банкоматі.
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Комментарии (8)
Черговий обман від ПриватБанку!!!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що згідно з умовами сервісу, перший платіж за послугою «Оплата частинами» стягується без комісії. Наступні платежі списуються без комісії у разі наявності необхідної суми власних коштів для здійснення платежу. У разі ж списання платежу в рахунок кредитних коштів, згідно тарифів картки «Універсальна», комісія складає 4%.
Ознайомитись з тарифами за карткою «Універсальна» Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Комментарии (34)
Шокирована отношением банка к рядовым клиентам
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що банком передбачено окремі відділення з VIP-обслуговуванням для того, щоб уникати подібних ситуацій.
Ознайомитись з місцеположенням відділень, де зазначено їх тип, Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
Комментарии (8)
Приват банк это худший банк с которыми мне приходилось работать
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Важливо розуміти, що кошти списуються на рахунок торгівельної точки де проводилась оплата, а не на рахунок банку.
Дозвольте зауважити, що банк діє в першу чергу згідно діючого законодавства, інструкцій НБУ та правил міжнародних платіжних систем.
Що ж стосується кредитування, ознайомитись з умовами картки «Універсальна» та дізнатись, як можна скористатись пільговим періодом та не переплачувати комісії, Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Написать комментарий
Консультация специалиста
С уверенностью на 100% хочу сказать, что это был самый быстрый, просвещённый, высокобразованый и энциклопедический оператор.
После данного разговора я начал вспоминать про онлайн консультации в других банках, это как говориться « небо и земля». В других банках приходилось ждать ответа на один вопрос по 5-10 минут и как правило после ихних ответов появлялись новые вопросы, на который также приходилось ждать долгих ответов.
Да, конечно в плане консультации онлайн в ПриватБанк самая качественная и оперативная помощь. Видно что сотрудники делают свою работу качественно и относятся очень
ответственно.
Вообще хотел написать отзыв про конкретного специалиста, но решил похвалить всю команду ПриваБанк, МОЛОДЦЫ хорошо работаете!!!
Отдельно хочу поблагодарить оператора в онлайн чате по имени «СТАНИСЛАВ», может быть ты это прочитаешь: после разговора с тобой остался очень доволен твоими знаниями и скоростью работы(ответов на вопросы), СПАСИБО ЗА КОНСУЛЬТАЦИЮ. Побольше бы таких специалистов.!!!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Написать комментарий
Получение золотой карты
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написать комментарий
Порушення прав клієнтів, розкриття банківської таємниці
Категорично не рекомендую користуватися послугами цього відділення. Будьте обережні!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написать комментарий
Просто не связывайтесь с ними
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
У разі виникнення питань щодо обслуговування у банку, Ви завжди можете звернутись до нас в приватні повідомлення.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (1)
Коммуникация ужасна
Кредитные эксперты перезвонили утром в понедельник и передали заявку дальше на регионального менеджера, который должен заниматься полным сопровождением сделки. Менеджер перезвонил вечером в понедельник, пообещал оставить телефон, по которому я могу с ним связаться и передать всю необходимую информацию о выбранном автомобиле и автосалоне. Сказал, что после того, как я передам всю информацию, им понадобиться день-два для того чтобы провести всю сделку. Тем не менее, контактный телефон мне так и не передали. Еще сутки я звонил на телефоны кредитных экспертов, чтобы они дали мне контактный телефон менеджера.
Спустя сутки менеджер перезвонил, и недовольным тоном сообщил, что он передавал мне телефон через Приват24. Я умею пользоваться Приват24 и могу подтвердить, что никаких сообщений мне не приходило. На этот раз менеджер сказал, что вероятность проведения сделки до конца года низкая, но «они будут стараться».
Я сразу же передал всю требуемую от меня информацию. Менеджер сказал, что ожидает информацию от автосалона на четверг и после этого можно будет говорить о сроках и условиях сделки. Спустя двое суток, вечером в четверг менеджер сообщил, что информации от автосалона нет. Я самостоятельно перезвонил в автосалон и узнал, что никаких обращений от Приватбанка не поступало. Более того, по их словам, они не удивлены таким поведением менеджеров Привата, и это стандартная практика обвинять в задержках автосалоны.
По состоянию на субботу, через НЕДЕЛЮ после подачи заявки, дело не сдвинулось с мертвой точки, «Приватбанк ждет информацию от автосалона», никаких прогнозов и вообще у них 100% загрузка и много сделок. Менеджер отвечает на вопросы в течение нескольких часов, информацию «приходится доставать клещами», сделка зависла на неизвестный срок.
Я много слышал о проблемах в Привате, но сам лично впервые столкнулся с таким похабным отношением к клиенту.
Написать комментарий
Обслуживание
перерыва, как и на таблице которая находится на входе, а на деле люди туда приходят и им говорят, что обед, когда и так короткий день, как это имело место сегодня. Это плохо. Очень плохо. Как этого избежать? Путём предупреждения об обеде заранее! Это позволит вашим клиентам, не ждать и уходить от вас с хорошим настроением, с желанием вернутся снова!
Пожалуйста, не примете это за жалобу. Мой отзыв вызван исключительно желанием обслуживания своих клиентов более эффективно!
Як працюватимуть відділення ПриватБанку у святкові дні:
28 грудня — режим роботи усіх відділень скорочений на 1 годину;
29 грудня — працюють відділення з графіком роботи щонеділі;
30 грудня — працюють відділення з графіком роботи щосуботи;
31 грудня — працюють відділення з графіком роботи щонеділі, режим роботи скорочено на 1 годину;
1 січня — відділення не працюють;
2-3 січня — стандартний режим роботи;
6 січня — працюють відділення з графіком роботи щонеділі;
7 січня — відділення не працюють.
Графік роботи відділень: https://privatbank.ua/map
Термінали, банкомати та мобільний банкінг працюють цілодобово. Веселих свят!
Комментарии (3)
Оплата частями
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (4)
Сервис.
Написать комментарий
Мене сьогодні обманули
При здійсненні касових операцій у відділеннях банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Комментарии (2)
Банкомат не зачислил средства на счёт
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Комментарии (10)