×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Мошенничество по блокировке счетов набирает катастрофических оборотов и банки этому способствуют в том числе и Приват банк.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Комментарии (27)
Не правомірно обмежили мої дії.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу системою безпеки, радимо скористатись альтернативними способами.
Комментарии (3)
Як я відвідав відділення
Нам дуже шкода, що при зверненні до відділення ви отримали неприємний досвід. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Написать комментарий
Приватбанк не відповідає
24 жовтня 2023 року я відвідала відділення Приватбанку і написала заяву про переведення коштів на рахунок в іншому банку.
20 листопада і 24 листопада 2023 року я направила електроні листи до Приватбанку із проханням надати виписку або платіжне доручення про факт переведення моїх коштів.
Сьогодні вже 29 листопада 2023 року, ані відповіді, ані коштів я так і не отримала!!!
Допоможіть мені повернуи кошти
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Возврат средств
Тут же обратилась на горячую линию, оставила заявку. Результат — отказ в возврате средств. Без пояснения причины, без каких-либо доводов!!!
Работники банка или инкассаторы просто разводят на деньги!
Оператор колл-центра посоветовала обращаться в полицию…только есть ли смысл
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
Шановний Приват! Дякую за ваш час в розгляді моєї заявки 15832314
Повірте в наш нелегкий час кожен дотик з фінансами важливий, а ви робите його доступним
Приємно мати справу з професіоналами свого діла
Щиро ваш клієнт вже не перший десяток років)
Комментарии (1)
Шахрайство
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по транзакції.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (2)
Дуже важко стати клієнтом приватбанку
Прийшли до того, що сказали зачекати 2 тижнi i пробувати знову — ок. Зачекав. Нiчого не змiнилось.
Але що найгiрше так це пiдтримка. Якщо ти не клієнт є лише бот. Тобто гуляй лiсом) Переписка з ботом виглядає так:
— Щоб з'єднатись з оператором авторизуйтесь.
Авторизуюсь.
— Дякуємо за авторизацiю.
— Щоб з'єднатись з оператором — авторизуйтесь.
I так по колу.
Загалом просто жах
Написать комментарий
жадность или глупость?
Заявки купівлі-продажу безготівкової валюти клієнтів банку проводяться за курсом встановленим банком на день операції та курс валют може оновлюватися у різний час доби згідно з постановою НБУ «Положення про здійснення операцій з валютними цінностями».
Також згідно постанови НБУ №121 банку дозволено самостійно встановлювати курс купівлі/продажу безготівкової валюти.
З відпусканням НБУ курсу на міжбанкіському ринку наявна достатньо висока волатильність зокрема по євро, через коливання пари EUR/USD.
Комментарии (11)
Приватбанк МОШЕННИКИ! Не рекомендую!
Комментарии (13)
Приватбанк не возвращает деньги с отменённой транзакции
Сотрудники обеих компаний не компетентные, каждый оператор как Приватбанка, так и «UPG» называл разные даты, разное время и разные причины, по которой возник этот сбой. Подождите 5 минут, 15 минут, 45 минут, 3 часа, 3 дня, до 11 дней, а в итоге сказали, что возврат моих же денег может длиться более 120 дней, и это в период войны, когда каждая гривна на счету! Топливо не получил, деньги забрали, а возвращать не хотят, сервис.
Повторюсь, пришло уведомление в Приват24 со ссылкой на заявку в которой сказано, что средства должны вернуть в течении 11 дней с момента подачи заявки.
Данные о заявке поданной в Приватбанк
ID заявки: 2762403
Дата и время подачи заявки: 15.11.2023 22:46
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Комментарии (2)
Банк заблокав мої картки з усіма коштами на рахунку та доступ до системи Приват24
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Комментарии (1)
Приват банк угрожает мне испортить кредитную историю
Банк може переглянути нараховані відсотки у разі позитивного рішення за заявкою на оскарження операції. До цього рахунок обслуговується на стандартних умовах.
Комментарии (2)
Проблеми із виведенням коштів. БЕЗПІДСТАВНЕ блокування карти
Ваше питання було детально розглянуто банком, та надані рекомендації для врегулювання питання.
Комментарии (1)
ПриватБанк блокує мою карту за зняття готівки за кордоном
Після успішної перевірки фото, вам буде відправлено повідомлення від банку, щодо результату перевірки та можливості користуватись карткою. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (4)
Дозволяють заробляти шархрям
Хоча банк повинен затребувати у посередника не тільки пітвердження, що кошти переведені, але й у отримувача, що послуга була надана. Коли і пояснила оператору Приватбанку, що вони порушують правила системами Mastercard, вона мене відверто послала, запропнувавши судитися з АТБ.
Коли в мене були аналогічни проблеми при оплаті картками інших банків (не надавалися послуги), гроші повертали без проблем, навіть у випадку, коли я платила через систему easypay.
По даних транзакціях, мерчантом було повідомлено, що послуга надана. В цьому разі у банку відсутні підстави для оскарження платежів через ненадання послуги.
Раніше за вашим запитом, інформацію по заявках було додатково надано на електронну пошту.
Комментарии (3)
Недекватная забота
Была покупка в интернет магазине Розетка, в назначеное время поехали забирать в точке выдачи. На месте оказалось, что забрать товар невозможно, так как деньги банк Розетки не получил. Мы пропарились в точке выдачи около часа — дозваниваясь в приват, узнаем, что деньги заблокированны ПриватБанком!!!, но зачем и почему… вразумительного ответа не получил, причем это не единственная покупка картой привата, да и с момента оплаты прошло 6 дней!
Так вот оператор предложил оформить заявку на разблокировку денег. После этого в точке выдачи предложили отменить заказ и оплатить товар отдельно на месте.
Но история на этом не закончилась.
Из--за неадекватного поведения ПриватБанка, система продолжила сбоить и банк Розекти все-таки списал деньги с моего счета, и ПриватБанк в место того, чтобы меня проинформировать про это — решил запустить процедуру чарж-бека! Срок возврара денег 45−120 дней!!! Спасибо ПриваБанку за заботу о моих деньгах! И неадекватному сервису, блокировки денег и поддержке!
После жесткого общения с поддержкой ПриватБанка, мол какого лешего вы мало того меня подставили с покупкой — потратили больше часа моего времени, так еще решили заблокировать мои деньги на срок процедуры чаржбека? Ведь заявка была только на разблокировку денег!
Процедура чарж-бека была отменена, потом просто связались со службой поддержки Розетка, и вот сегодня деньги вернули на счет (в течении недели!)
Не ведитесь на поводке неадекватной поддержки приват-банка. В таких ситуациях нужно слать поддержку банка куда подальше, и решать вопросы по поводу возрата денег напрямую с продавцем — так быстрее, и тем более сам продавец заинтересован в возврате денег добровольно, а не принудительно — через платежную систему.
При оплаті через термінали/сайти, що обслуговуються іншими банками, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки). У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів. В більшості випадків блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою.
Дякуємо за розуміння!
Комментарии (3)
получение вклада по наследству в приватбанке
Комментарии (9)
Приватбанк ворует деньги клиентов
Я не уполномочивал Приватбанк проводить трансакцию на расчетный счет физлица. Приватбанк не уведомил что проведение данной трансакции связано со списанием комиссии.
Таким образом Приватбанк фактически залез ко мне в карман и украл мои деньги.
Во время войны такие действия Приватбанка являются МАРОДЁРСТВОМ!
Комментарии (21)
Не можу зняти гроші з доларової картки
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (5)