Блокування переказів на особистий рахунок і іншому банку + обслуговування чат підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
1. Регулярно проводжу платежі кожного місяця на один й той самий рахунок в іншому банку який належить мені там вказано мій ПІБ та ІПН, вже другий раз в підряд за 2−3 тижні при переведенні операція фіксується як ризикова і потрібно проводити відеопідтвердження, це не є логічним тим паче скриптові питання чи хтось просив мене зробити платіж і тд, коли я кажу на пряму що рахунок належить мені і це регулярний платіж.
2. Звернувся до чату щоб залишити скаргу, описав ситуацію і отримати зворотній зв’язок на скаргу
Мені видав чат бот ось це «Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження.»
Пишу на співробітникіа Дмитра
Друже чи хотів би уточнити чи буде зворотній зв’язок по моєму питанню?
Очікую 8 хвилин і пан Дмитро мені скидає тей самий текст що і бот…
Пишу оператору Дмитру що друже в мене пряме питання чи буде в мене зворотній зв’язок по скарзі, пишу що ви мені скопіювали відповідь з скріншоту який я надав і на це витратили 8 хвилин?
У відповідь отрмую текст «по скарзі зворотній зв’язок у вигляді відповіді на скаргу яку додали в чат» знову через 8 хвилин…
Пишу йому «Через скільки буде розглянуто скаргу і в якому форматі очікувати відповідь
Я хочу отримати нормальний зворотній зв’язок, а не повідомлення від чат боту»
У відповідь отрмую" скаргу розглянуто
відповідь по скарзі:
Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження."
Це що за обслуговування? Навіщо ви тоді тримаєте контакт центр банк якщо у вас немає різниці між чат ботом і співробітником, грубо кажучи я витратив пів години часу і питання не вирішив.
Ніякого нормального відношення до клієнта немає, ні проміжної відповідь ні «Дякую за очікування» ні «Приношу вибачення за затримку» просто банальний скрипт який може писати і чат бот
Сервісу у вас 0
Вирішення питання теж 0