Приємний фльор обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
6 жовтня я завітала у відділення в місті Суми по вул Троїцька 26 з запитом надати мені пластик до рахунку, який я відкрила онлайн. Менеджер дала мені голд картку Універсальну до рахунку і навіть не сказала, що по цій картці знімаються кошти за обслуговування. Пропозиції по вибору картки до рахунку не було. просто впарили голд картку паралельно з купою інших пропозицій, на які в мене запиту не було. Я казала, що мені треба просто пластик до рахунку, але надходжень я в найближчий період не очікую. Також в мене є рахунок ФОП. ФОП я закрила і хотіла дізнатись, чи мені закривати рахунок онлайн чи у відділенні. Співробітниця відправила мене до керівника відділення. я підійшла, та подивилась на мене з під лоба з виразом обличчя «шо ви з мене хочете». І без доброго дня з питанням «шо ви хочете» сказала, що я можу закрити рахунок і сама. Обслуговування на вищому рівні. Зараз я за кордоном і замінити картку з Голд на звичайну я не можу. Шановний Приватбанку, що порадите робити в таких випадках роботи ваших співробітників?
Написать комментарий
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||