А-Банк затримує повернення коштів та відмовляється видати готівкою
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- Arvid Kusnir
- 11 сентября 2025, 13:24
- #
А як можно с заблокованого рахунку перерахувати на інший банк, є якись закон? Просто в мене такаж ситауція, приват банк заблокував рахунки і навіть після того як я предоставив їм документи вони не розблокували.
«готівкою гроші не видадуть принципово, і це робиться як „покарання“ за те, що я не можу підтвердити походження коштів» — це пояснення для зе-лохів.
Справжню причину, свою вигоду суркісята не кажуть:
«Комісія за перерахування коштів при припиненні ділових відносин за ініціативи Банку: 30 % від доступного залишку на балансі після
погашення усіх кредитних зобов’язань» (див. останню позицію у «Тарифи по картці …»).
Тому Абанк дуже цінує неляканих клієнтів, які додумуються перевести непідтверджені кошти у цей токсичний банк та ще й заявляють «Надати такий документ я не міг, оскільки працюю неофіційно.». Бо на них можна майже миттєво отримати супердохідність — 30% без жодних витрат з боку банку. Це краще аніж виграш у лотерею. Плюс можна користуватися 30 днів рештою заблокованих коштів клієнта. Мрія, а не клієнт
Справжню причину, свою вигоду суркісята не кажуть:
«Комісія за перерахування коштів при припиненні ділових відносин за ініціативи Банку: 30 % від доступного залишку на балансі після
погашення усіх кредитних зобов’язань» (див. останню позицію у «Тарифи по картці …»).
Тому Абанк дуже цінує неляканих клієнтів, які додумуються перевести непідтверджені кошти у цей токсичний банк та ще й заявляють «Надати такий документ я не міг, оскільки працюю неофіційно.». Бо на них можна майже миттєво отримати супердохідність — 30% без жодних витрат з боку банку. Це краще аніж виграш у лотерею. Плюс можна користуватися 30 днів рештою заблокованих коштів клієнта. Мрія, а не клієнт
Автор попав трохи не за адресою, потрібно було цей відгук написати в гілці А-Банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
У результаті мені заявили, що банк припиняє зі мною ділові відносини та закриває рахунок. Я попросив, щоб залишок суми видали готівкою у відділенні протягом 7 днів, адже кошти були потрібні терміново. На що співробітниця банку прямо відповіла, що готівкою гроші не видадуть принципово, і це робиться як «покарання» за те, що я не можу підтвердити походження коштів.
Єдиним варіантом мені залишили переказ на інший банк. Під тиском я погодився і вказав ПУМБ як банк-отримувач, заповнив усі необхідні документи. Через 7 днів, коли гроші так і не надійшли, я повернувся у відділення, де мені повідомили, що мою першу заявку навіть не прийняли в обробку — начебто через те, що я не написав «UA» на початку IBAN. Хоча документ було прийнято без жодних зауважень, і мене ніхто не попередив про помилку.
Мені довелося оформити заявку повторно, після чого мені сказали, що тепер переказ буде здійснюватися протягом 30 днів. Вважаю це абсолютно неприпустимою затримкою та навмисним обмеженням доступу до моїх власних коштів.
Додатково зазначаю: під час обслуговування я спілкувався українською мовою, однак оператор банку відповідав мені виключно російською, попри мої звернення українською. Це ще більше погіршило якість обслуговування.
Оцінка дій банку:
•Відмова видати кошти готівкою була пояснена як «покарання» для клієнта, що є абсолютно неприйнятним.
•Банком створюються штучні перепони, які обмежують доступ до моїх грошей.
•Встановлений строк у 30 днів для переказу виглядає безпідставним та надмірним.
•Співробітники проявили халатність, не повідомивши про помилку у заяві одразу.
•Ігнорування державної мови при обслуговуванні є додатковим негативним фактором.