Банкомат Приватбанку, не видав кошти картки Монобанк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
18 липня, я знімала кошти в банкоматі Приватбанку з картки Монобанку. Це була сума 4500 грн. Банкомат рахував довго, але поітм написав: «Помилка, гроші повернуться на Ваш рахунок, протягом 30 хвилин». Я одразу зателефонувала в Монобанк. там зафіксували звернення. Подзвонила до Приватбанку, почала дівчина з мене сміятись. Я просто плакала, для мене це великі кошти. Я не знала, чи мені відходити від цього банкомату, чи що робити. А вона сміялась і казала, що якби я розуміла систему, то не задавала глупих питань, а чекала на кошти. Що ніякої інформаціїї я не отримаю, бо картка не їхнього банку, і всі питання вирішуються через представників. Чекати спочатку 12 днів, потім 60. Я не розумію, якщо банкомат видав помилку, невже не видно в системі зайві кошти, помилку банкомата. Це все елементарно робиться за декілка хвилин чи годин. А не 60 днів! Потім двічина з привату передзвонила, та сказала, що її так вчили розмовляти з посмішкою. Але в тій ситуції мені її посмішка м’яко кажучи була не потрібна. І це була не посмішка, а глузування з мене, як з особистості. Нащо оператор не має права. Кожен день я б’юсь у глухі двері, питання не вирішується ніяк. Ніколи не знімайте кошти в банкоматі Приватбанку!
Написать комментарий
Комментарии - 6
«Подзвонила до Приватбанку, почала дівчина з мене сміятись.»
офігенне відношення до користувачів їх приматівськими банкоматами…капець, після такого якось не особливо хочеться мати рахунки в приват банку чи користуватися банкоматом примат банку…
офігенне відношення до користувачів їх приматівськими банкоматами…капець, після такого якось не особливо хочеться мати рахунки в приват банку чи користуватися банкоматом примат банку…
Я вже маю там багато років рахунки. Я просто передзвонила, адже це їх банкомат. Але цей сміх навіть мені зараз в голові. Що я нічого не розумію, нащо я їм дзвоню, нікуди мої кошти не подінуться, чтого я кіпішую. Я чесно поклала слухавку, та сказала, що не маю бажання вислохувавати образи, я її не ображала. Потім передзвонила меня одразу, вибачатись, що вона не хотіла сміятись, це був такий голос з посмішкою. В глобальному маштабі це не велика сумма коштів, тут писали 20 т. не видав, то не можна знімати. але це 4500. Я завжди знімала гроші в АТБ, а тут що мене повело до того банкомату, не знаю…
- +
- +15
-
- SergeyNina
- 24 июля 2025, 14:11
- #
ПриватБанк просто нужно уведомить об инциденте.
Вы делаете заявление в монобанк.
Банк который выпустил карту.
Монобанк используя международную платежную систему будет делать запрос в Приватбанк.
Далее сверка, логи, инкассация и хоть бы не украли и сказали что сбоев не выявлено.
По регламенту это 45−120 дней.
Если бы вы снимали с карты ПриватБанка и банкомат ПриватБанка это максимум две недели.
Заявление в поддержку монобанка нужно делать сразу после инцидента.
Сотрудники банка общаются по инструкции и в инструкции прописан смех.
Вам должны были сказать что нужно обращаться в монобанк и просто зафиксировать инцидент с банкоматом для техников Приватбанка
Вина, скорее всего, в потере связи.
Вы делаете заявление в монобанк.
Банк который выпустил карту.
Монобанк используя международную платежную систему будет делать запрос в Приватбанк.
Далее сверка, логи, инкассация и хоть бы не украли и сказали что сбоев не выявлено.
По регламенту это 45−120 дней.
Если бы вы снимали с карты ПриватБанка и банкомат ПриватБанка это максимум две недели.
Заявление в поддержку монобанка нужно делать сразу после инцидента.
Сотрудники банка общаются по инструкции и в инструкции прописан смех.
Вам должны были сказать что нужно обращаться в монобанк и просто зафиксировать инцидент с банкоматом для техников Приватбанка
Вина, скорее всего, в потере связи.
Ніякого зв’язку ніхто не втрачав. Я одразу звернулась на проятзі 2 хвилин в два банки в один, чи я картка це Моно, і в приват, повідомити про інцидент. Моно зафіксував звернення, а в приваті почала з мене глузувати. Ні в якій інстуркції сміх не прописан — це не повага. Ввічливе спілкування — так, а ле не сміх зверхній і зухввалий. Зі мною зв’язався приватбанк, з приводу своєї працівниці, сказали що прослухали розмову, та дійсно виявили що вона творила. Але мені на це вже байджуе, гроші все одно ніхто не повертає. Приватбанк каже чекати 60 днів, якщо виялвять помилку, повернуть, якщо ні, то ні. Я так розумію, ніякої помилки ніхто не виявить
- +
- 0
-
- jovanipablo11
- 22 августа 2025, 22:51
- #
Чи повернули Вам кошти? Скажіть будь ласка, бо в мене схожа ситуація.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.55 | 49.55 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||