Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Жахливе обслуговування клієнтів банку, постійне вимагання додаткових грошей за обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Валентина Бойко 30 июня 2025, 18:10
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 67
30.06.2025 р. звернулась за телефоном 3700 з приводу аренди сейфу. Годину нікчемні роботи-антипомічники футболили мене, з оператором так і не з'єднали. Далі в чаті орператор нарешті вказав адресу відділень, де є сейфи. На сайті цієї інформації немає. Залишила заявку, зі мною так ніхто і не зв’язався. Поїхала у відділення, де з мене стали вимагати, щоб я відкрила преміум картку і витрачала 10 тисяч гривень на місяць (який нормативно-правовий документ дозволяє встановлювати мені вимоги скільки я маю витрачати). На моє зауваження, що оператор мене направив сюди, відповідь співробітниці банку була «Так, бо вони не в курсі, що тут преміум підділення для vip-персон. Нешановний, огидний приватбанк, всі vip пресони — це ті, що зараз на фронті. І інших немає. По факту я витратила час на дорогу, я витратила час на спілкування з роботами 3700, які по суті настільки примітивні, що навіть елементарних питань вирішити не можуть. Я вислухала, що якщо я не витрачаю 25 тисяч в місяць, то я не можу обслуговуватись у відділеннях такого класу. Якого класу? Де б ваш клас був сьогодні, якби не віськові, яки захищають ціною свого життя таких наглих, навихованих істот? Яке право має банк вимагати постійно з мене гроші, я і так плачу за обслуговування картки ФОП. Я почитала скарги, всі пишуть одне і те саме, жахлива підтримка, скотське відношення, абсолютно не здатні вирішити жодне питання, тільки клянчуть гроші. Але мінфін не поспішає реагувати.

Комментарии - 2

+
0
Новий Новий Ізраїль вже тут
Новий Новий Ізраїль вже тут
30 июня 2025, 22:16
#
Чат бот и голосовые помощники во всех банках ужасные толку от них 0
+
0
am1
am1
3 июля 2025, 21:32
#
Єдине не зрозуміло якої реакції Ви очікуєте від мінфіна.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Жахливе обслуговування клієнтів банку, постійне вимагання додаткових грошей за обслуговування