Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Сервіс LiqPay — оператори/модератори вимагають те, що не прописано і не передбачено в системі

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ulechkapedyash 6 мая 2025, 10:12
Вітаю, вже місяць намагаюсь зареєструвати магазин в сервісі LiqPay. В електронному кабінеті є чітка інструкція по завантаженню формата документів «Файли мають бути в форматі jpeg, jpg, png, bmp, pdf, csv, xls, xlsx, p7s. Розмір файлів — до 20 МБ.
Договори мають бути підписані обома сторонами та завірені печатками.» але, після завантаження документів, модератор відхиляє їх з вимогою завантажити документи архівом, в форматі, який навіть не можна завантажити в кабінет (формати прописані вище). Відхилення реєстрації модератором «Прохання надати документи Архівом (має бути 2 документи: один з підписом, а інший — на який накладено підпис) «. Після того як я запросила надати інструкції, як мені завантажити архів, коли це не передбачено кабінетом, мене почали відправляти на пошту, потім стали відхиляти модерацію, типу не підписані документи (хоча це не правда). В результаті, оператор Володимир сказав мені, що я не можу активувати магазин через кабінет оналйн. Інформацію можете перевірити, як і чат, ключ (sandbox_i20190041445) магазину, який ми активували. Жахливий сервіс. Вимагається для активації те, що навіть не передбачено самим сервісом LiqPay, щоб активувати кабінет, потрібно окрім подачі через кабінет писати листи поштою, перепідписувати електронні документи паперовими (як мені повідомив оператор) ітд. Скріни переписки можу надати додатково в разі потреби. Сподіваюсь, що Ви покращите свій сервіс, тому що зараз він викликає тільки розчарування.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Сервіс LiqPay — оператори/модератори вимагають те, що не прописано і не передбачено в системі