Відгук про Єоселю в Приватбанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Нажаль, звернення по суті вирішено так і не було. Після цього відгуку декілька разів телефонували з Приватбанку, однак інформації чому документи розглянуті не були так і не надали. Те, що кажуть, що за заявкою на кредитування попередньо прийнято позитивне рішення, я і так бачу в Дії. А от відповіді де документи, які мною подавались тричі та чому вони за півроку не були розглянуті добитися не можливо. Дають телефон менеджера, якому я і так телефоную через день і який або не відповідає на дзвінки, або нічого по суті повідомити не може.
Напишу продовження історії. Після негативного відгуку на цьому сайті та офіційного письмового звернення до головного відділення Приватбанку почався деякий рух, телефонні дзвінки. Начебто кредит погоджено, але треба додатково подати деякі документи. Які документи чітко сказати не могли.
З великими зусиллями, після численних скарг на гарячу лінію, змогли дозвонитися до менеджера банку з Кременчука, куди ми тричі подавали пакет документів. І яка нам місяць назад казала, що очікуємо останнього підпису на погодженні, а потім просто припинила відповідати на телефонні дзвінки та повідомлення. Менеджерка повідомила, що передала документи іншому менеджеру в місті Київ.
Зв’язавшись з цим менеджером, з’ясувалось, що потрібно збирати документи по новій, робити нову оцінку. Де ділись документи, які ми подавали тричі до менеджера в місті Кременчуці — новий менеджер відповісти не зміг, сказав дізнаватись в попереднього менеджера.
Отак з жовтня місяця 2024 року нас просто водили за ніс. Тричі подавались документи і жодного разу ці докумени не пішли на погодження до головного відділеня в Приватбаку.
Чи буде проведена перевірка чому так сталось — підозрюю, що ні. Чи буде надана відповідь де ділись документи — також підозрюю, що ні. І також дуже цікаво за яким принципом обирались заявки, які відправлялись на погодження… Багато запитань та нажаль відповідей на них не отримаю.
Пробувши клієнтом привату 20 років — одне бажання припинити будь-які відносини і перейти до іншого банку.
З великими зусиллями, після численних скарг на гарячу лінію, змогли дозвонитися до менеджера банку з Кременчука, куди ми тричі подавали пакет документів. І яка нам місяць назад казала, що очікуємо останнього підпису на погодженні, а потім просто припинила відповідати на телефонні дзвінки та повідомлення. Менеджерка повідомила, що передала документи іншому менеджеру в місті Київ.
Зв’язавшись з цим менеджером, з’ясувалось, що потрібно збирати документи по новій, робити нову оцінку. Де ділись документи, які ми подавали тричі до менеджера в місті Кременчуці — новий менеджер відповісти не зміг, сказав дізнаватись в попереднього менеджера.
Отак з жовтня місяця 2024 року нас просто водили за ніс. Тричі подавались документи і жодного разу ці докумени не пішли на погодження до головного відділеня в Приватбаку.
Чи буде проведена перевірка чому так сталось — підозрюю, що ні. Чи буде надана відповідь де ділись документи — також підозрюю, що ні. І також дуже цікаво за яким принципом обирались заявки, які відправлялись на погодження… Багато запитань та нажаль відповідей на них не отримаю.
Пробувши клієнтом привату 20 років — одне бажання припинити будь-які відносини і перейти до іншого банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
В листопаді ми провели оцінку квартири та на початку грудня подали повний пакет документів для погодження кредиту. Інформації щодо погодження довго не було. Потім була атака на державні реєстри, чекали поки все відновиться. Коли відновилося виявилось, що термін документів сплив. Ми зібрали повний пакет документів по новій та 10 березня подали їх знову до Приватбанку. Станом на 28 квітня (півтора місяці з моменту подачі) жодної інформації щодо стану погодження немає. Двічі на тиждень телефонуємо до банку, але внятної відповіді чому немає погодження так і не отримуємо.
З першого нашого звернення з документами до банку пройшло майже півроку. Витрачені кошти на оцінку квартири, тричі збирався пакет документів, а це також час і кошти, витрачено купу нервів і жодної комунікації, жодної інформації добитися не можемо.
Повне розчарування в послугах банку, дуже жалкуємо, що не обрали інший банк. Продавець чекав півроку і логічно, що вже не хоче тримати квартиру, оскільки ніякого просвіту в цій ситуації не видно.
Після такої неповаги і халатності тільки одне бажання назавжди відмовитися від будь-яких послуг Приватбанку.