Блокують рахунки за фейковими скаргами не розбираючись по суті
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 22 апреля 2025, 23:19
- #
Скриншот в приват 24 для виртуальной карты.
Вообще что-то не так здесь.
Какой товар или услугу указал человек в заявлении? Сотрудники банка вообще ничего не проверяли принимая заявление от клиента что ли?
Вообще что-то не так здесь.
Какой товар или услугу указал человек в заявлении? Сотрудники банка вообще ничего не проверяли принимая заявление от клиента что ли?
Не знаю який товар чи услугу, приват не повідомляє про це. я так зрозуміла, що це для них формальна процедура — є будь яка скарга і не важливо, яке призначення платежу визначив до цього скаржник у квитанції - вони блокують повністю весь аккаунт і з карткою на яку заши кошти і з усіма іншими картами, у т.ч. кредитними особливо не розбираючись у ситуації. при цьому не дають фактичної можливості та часу надати інші докази.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Після платежу пройшло 2 дні і ця 'людина' написала скаргу до привата, про те, що платіж помилковий та вона не отримала послуги/товар та хоче повернути кошти.
Я писала у підтримку привата, надала квитанцію та пояснення про те, що це повернення боргу, про що зазначено у квитанції. Оскільки сума невелика борг ніяк документально не оформлювався. Натомість підтримка попросила надати фото картки відправника. Співробітниця банку надзвонювала у робочий час, я була зайнята на роботі і не могла відволіктися, щоб надати додаткові документи. Після роботи я з’ясувала, що ПриватБанк заблокував усі рахунки та вхід у додаток з приміткою: 'ваші рахунки не можуть бути розблоковані'.
Як я дізналася пізніше, гроші позчальниця відправляла з віртуальної інтернет картки, отже нема в принципі ніякої можливості покласти картку на стіл та сфотографувати для банку. Банк про це знав, але все одно вимагав від мене фото карти, якої не існує, бо вона віртуальна. Відповідно заблокував по бєспрєдєлу без можливості розблокування.
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.