Дії банку та його співробітників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Согласно того же ДКБО у банка есть срок рассмотрения 14 дней.
- +
- 0
-
- Денис Вітер
- 16 марта 2025, 14:50
- #
Зараз згідно регламенту банку розгляд до 5 днів. А ось порушення зі сторони банку щьдо незарохування коштів (бай дуже яка внесена мною сумма) на мій рахунок в строк до 3х робочих днів є
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 17 марта 2025, 6:33
- #
Вам нужно было идти в другое отделение и делать через кассу это, не через терминал.
Банк не обработал вашу заявку или отклонил её? Учитывая сумму скорее всего им нужно больше время (5 банковских дней) и заявка на возврат не отклонена.
Открытие депозита в долларах или евро.
Обязательно нужно открыть в приват 24 интернет карту для выплат в долларах.
Потом создаётся депозит в приват 24.
Пополнение наличными.
Способ пополнения —
Наличными через кассу или терминал самообслуживания.
Работники отделения конечно «молодцы» что направили вас в терминал.
Банк не обработал вашу заявку или отклонил её? Учитывая сумму скорее всего им нужно больше время (5 банковских дней) и заявка на возврат не отклонена.
Открытие депозита в долларах или евро.
Обязательно нужно открыть в приват 24 интернет карту для выплат в долларах.
Потом создаётся депозит в приват 24.
Пополнение наличными.
Способ пополнения —
Наличными через кассу или терминал самообслуживания.
Работники отделения конечно «молодцы» что направили вас в терминал.
- +
- 0
-
- Ярослав Калінін
- 22 марта 2025, 21:15
- #
Вітаю. Чим закінчилась ситуація?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.2 | 46.2 |
USD | 40.96 | 41.56 |
Все курсы банка |
Доброго дня. Хочу попросити Національний банк України у допомозі у вирішенні питання з можливими *** діями банку або його співробітників та можливою крадіжку (кражу) грошей банком або його співробітниками.
11.03.2025 р. Я звернувся до відділення ПАТ КБ «Приватбанк», Яке розташовано за абресою м. Дніпро Вул Робоча 154 з питанням оформленням депозиту на сумму 2200$ США. Про те під час оформлення депозиту на кассі відділення банку в мені з невідомих причин було відмовлено у прийняті вищезазначенної сумми та було запропоновано провести відповідну оплату через термінал поповнення. Платіжні термінали ПАТ КБ «Приватбанк» налаштовані таким чином, щьо при проведені операції з поповнення депозиту можливо внести тілки лише завчасно зазначену сумму, а саме 2200$ Про те в мені вдалося внести до терміналу лише 1900$. Все це відбувалося в присутності співробітників банку, яким для вирішення питання з поверння грошей було запропоновано відкрити карту у долларах США та оформити заявку на повернення коштів на цю картку. Зі слів співробітників банку кошти повінні бути повернені протягом 24 годин. А в офіційному додатку банку «приват24» прийшло повідомлення щьо заявку на повернення 1900USD прийнято, регламент опрацювання 1 день, якщьо потрібна інкасація то до 5 днів (скрін додається). Станом на поточну дату банк відмовляється повертати кошти. Співробітники банку (звертався на гарячу лінію) рекомендують тільки чекати та відмовляються повідомяти коли буде повернення грошей та чи буде в загалі.
Прошу Національний банк України, як регулятор ринку вжити всіх необхідних законних засобів та зобовязат ПАТ К Б Приватбанк повернути мені гроші в суммі 1900$