Немає квитанції
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Звернувся в онлайн-чат підтримки з проханням надати квитанцію або хоча б підтвердження платежу та пояснити, куди поділися гроші. У відповідь — нуль реакції. Просто створили звернення з терміном розгляду 2 дні. Чому я маю чекати два дні, щоб отримати квитанцію або хоча б номер транзакції для перевірки?
Якщо Приват24 позиціонується як платіжний сервіс, чому немає квитанції одразу після операції? Чому через інші сервіси квитанція формується миттєво, а тут — чекати невідомо скільки? чому посередники можуть надати одразу квитанцію, а тут не знаєш, що з коштами.
Станом на 12 ночі в мобільному додатку мій платіж на 7 тисяч гривень зник з історії — ніби його й не було! Повторно звернувся в онлайн-чат — відповіли стандартним «Ми вас розуміємо». Серйозно? Мені потрібні не співчуття, а рішення проблеми! і це при тому, що ще потрібно платити комісію.
Переказ із картки на картку має бути миттєвим, а не «йти» три дні невідомо куди. Складається враження, що простіше було б відправити гроші Укрпоштою…