Затримка по виплаті
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Голдклуб это старый развод клиентов в надежде что еще кто-то за это платит
- +
- +44
-
- Fantomas2020
- 28 января 2025, 17:47
- #
ПриватБанк, видимо «обиделся» на клиента за то, что тот регулярно выводил свои деньги на монобанк после уплаты налогов. И решил через финшмон избавиться от ненужного клиента, даже не попросив документов, подтверждающих источник происхождения денег.
- +
- +15
-
- Shurik Linnik
- 28 января 2025, 20:20
- #
Банки підтримали 50 тисячне обмеження, зате дропери працюють як працювали та й горя не знають. Зате зоконослуяну людину водять по колу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
В Приват Банку є фоп майже рік.
Кожен місяць надходить заробітня плата з США в валюті USD.
Після чого бухгалтер виводить на гривню, сплачує податки і виводить за реквізитами на карту.
В кінці грудня поставили на виведення 103 000грн. Досі кошти так і не прийшли за реквызитами на монобанк.
Телефонував в приват банк, відповили, що кошти підпали під моніторинг без деталізації причини (при цьому ніякого оповіщення щодо цього від банку не було, через 4 дні сам через техпідтримку вияснив, чому не зараховуються кошти). Попросили зачекати 5 робочих днів, зачекав тиждень, знову телефонував, без результату. Питав, з ким можна поспілкуватися з цього приводу, казав, що готовий надати будь-які документи, так як у мене все офіційно, казали, що передадуть звернення і все, на цьому повна тиша. Потім був на відділенні декілька разів, намагався вирішити проблему, але там відповідали теж саме, мовляв, очікуйте і так далі, але невідомо скільки чекати, вже пройшов місяць, всі податки сплачені і я не розумію в чому причина, чому я залишаюся без коштів. Ніхто ніяких термінів не надає, причин не каже, з відповідальним відділом зв’язку ні у кого немає.
А вчора ще телефонував в приват по іншому питанню, на що мені дали не професійну відповідь, було помітно, що консультант придумує інформацію на ходу. Я попередив, що буду закривати у цьому банку ФОП і рахунки та переходити на інший, на що мені відповіли:
— Добре, закривайте. Дякуємо за звернення і гарного вечора. І прости скинули дзвінок.
P. S.
Клієнтоорієнтованість на найвищому рівні, і це я Gold-клієнт. Загалом, буду подавати скаргу до Національного банку та Мінфіну.