Відгук щодо роботи терміналів самообслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Аліса Боєвець
- 30 декабря 2024, 9:59
- #
Можливо, варто розглянути можливість встановлення камер у терміналах, які б фіксували процес внесення купюр. Це могло б допомогти в подібних ситуаціях, коли необхідно перевірити точну суму внесених коштів. Думаю, це підвищило б довіру клієнтів і дозволило вирішувати такі питання більш оперативно.
- +
- 0
- Shurik Linnik
- 30 декабря 2024, 10:53
- #
Є кілька технічних способів перевірити купюри в терміналі, чи спробував це зробити приват невідомо. Наступного разу коли будете вносити кошти, фотографуйте або зробіть нотатки номерів купюр. Бо на жаль збій в роботі приват терміналів це вже норма життя.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.95 | 42.55 |
Все курсы банка |
Добрий день!
Хочу поділитися неприємним досвідом користування вашим терміналом. У четвер, 26 січня, я поповнювала термінал на суму 800 гривень. Однак пристрій завис, і було зараховано лише 700 гривень.
Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було (код звернення 436).
Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій.
Цей випадок змусив мене зробити висновки щодо подальшого користування вашими терміналами.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.