Банк котиться в прірву
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +48
- Shurik Linnik
- 29 декабря 2024, 18:27
- #
Приват почуває себе вище Констітуції. Якесь відокремлене від держави потворне утворювання, яке плювало на всі закони держави Україна.
Однозначно. В мене вже зібралося більше 20 звернень від військових про те що їм порізали кредити без причини і головне ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ПОВІДОМЛЯТИ ПРИЧИНУ, ссилаються на якісь алгоритми які вважають військових ЛЮДЬМИ ТРЕТЬОГО СОРТУ які всеодно сьогодні завтра здохнуть, А ХТО ПРИВАТУ БУДЕ ГРОЩІ ВІДДАВАТИ???
- +
- +3
- Shurik Linnik
- 29 декабря 2024, 19:20
- #
Зараз війна, здохнути можна де завгодно. На нули, чи на роботі, чи перепливаючи Тісу, чи стоячи у відділені привату.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.95 | 42.55 |
Все курсы банка |
1.Нехтування потребами клієнтів;
2.Постійні «сірі» побори і комісії про які ти можеш дізнатись тільки перечитавши достобіса папірців договору малим шрифтом з боку із зірочкою;
3.Тлумачення на власний розсуд законів України;
4.Дискримінація військових ЗСУ, за ознакою приналежності до касти НЕБЛАГОНАДІЙНИХ!!!
5.Не прозорі правила видачи кредитів, які банк тримає в таємниці і не розкриває клієнтам;
6.Блюзнірське відношення колл центрів до потреб клієнта;
7.Низький рівень мотивації співробітників, через що спостерігаються постійні черги у відділеннях з трьох бабусь яких обслуговують 3 години;
8.Постійні зміни правил в обслуговуванні клієнтів в односторонньому порядку;
9.Не виконання банком взятих на себе обов’язків;
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.