Година очікування в контакт центрі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- Yaroslav09
- 17 декабря 2024, 10:10
- #
Навіть тут Ви відповідаєте стандартно. ГАНЬБА. Моє питання не було вирішено!!! IVR не вирішіть те питання. Тобто для вас година очікування на лінії це вважається нормою?
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 17 декабря 2024, 17:20
- #
Це вже не той банк початку 2000х, зараз там кризіс фахівців. Тому приват відповідає шаблонно, бо скотився за рівнем обсуговування до аутсайдерів.
- +
- 0
-
- Yaroslav09
- 30 декабря 2024, 20:19
- #
Нажаль, Ви праві, навіть не можливо добитися офіційної відповіді на скаргу, бо політика банку не передбачає відповідь, а ось закон чомусь передбачає
- +
- 0
-
- Новий Новий Ізраїль вже тут
- 22 декабря 2024, 17:21
- #
Примат бак одна из тех помоек в которой еще хоть как-то работает калл центр уровень сотрудников калл центра примитивен, зато в других помойках уже давно работают одни боты роботы от которых можно сойти с ума, толку от них 0 гемора на 1000%
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Жахливий банк, жахливий сервіс
Питання не вирішено, осадочок залишився,
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
У випадку необхідності блокування голосовий помічник пропонує натиснути 3, без підключення оператора.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.