Банк і його гаряча лінія не реагує на звернення ,щодо
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 15 декабря 2024, 14:22
- #
У привата вже давно брак спеціалістів та обладнання. У готовому до роботи терміналі стойть блок бесперобойного живленння і при вимиканні єлектрики він недає обладнанню виключатись аварійно. Зараз такі блоки переробляють під акомуляторну станцію долглтривалого живлення. Мабуть приватівські специ розпродали все, бо попит на них великий.До тогож частина інфи про операції має купюроприймач. Тобто инкасація та купюропримач не потрибують пів року на розслідування.
- +
- +1
-
- SergeyNina
- 15 декабря 2024, 22:51
- #
Очень многие акб очень плохого качества и через год полтора умирают или их хватит на минуту работы. Или их нет вообще
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 16 декабря 2024, 12:48
- #
Зараз на ринку повно акб гарної якості. До тогож можлива заміна на літій. Я штатний акб замінив на збірку 3S5C. Як що я це зробив, то що у банку не вистачаеє коштів? Не смішіть людей.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 16 декабря 2024, 22:35
- #
Там проблема предполагаю в другом.
Банк купил батареи у которых прописан срок службы условно три года или два.
Батарея в части устройств пришла в негодность, а другие работают и банк будет ждать два или три года пока не заменит их все.
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 17 декабря 2024, 11:23
- #
Интернетпровайдерів зобовязали забезпечити безперебойним доступом до интернету, наприклад у мого провайдера можливость користування під час вимкнинь хватало батареї на 1 час 1:30, то зараз хвата на 3 черги відключення. Тк абонплата зросла на 60 гривень, але хотяб є можливість дивитись новини. Наскільки я памятаю то банкам теж був даний наказ на безперебойне обслуговування під час стабілізаційних відключень.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 15 декабря 2024, 22:50
- #
Банк который выдал вам карту с которой вы снимали наличные делает запрос в приватбанк. Это такой порядок. Вы должны обратиться в свой банк который выдал вашу карту и он все делает. По срокам до одного месяца. Делать надо максимально быстро
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.45 | 49.45 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
На гарячу лінію додзвонитись дуже не легко, постійно автовідповідач, натисніть те та йдіть туди…дочекавшись при багатьох дзвінках різних операторів та повідомивши про ситуацію, жоден з них не надав ніякої допомоги, навіть не запитали який термінал …і про повернення коротко повідомили чекати на розслідування до 180 днів.Це шахрайство! У вашому терміналі буде надлишок суми після інкасації, чому ви відмовляєтесь її повернути відразу? У вас же ці всі операції фіксуються!!!
Чому ви відмовляєтесь приймати будь які скарги щодо роботи цього терміналу і відправляєте з усіма питаннями в свій банк?
Чому з боку вашого банку та гарячої лінії ніхто не хоче навіть слухати нічого, не те що зафіксувати чи прийняти дану інформацію в вигляді скарги, чи звернення, чи претензії щодо повернення?