Проблема при внесенні грошей через банкомат самообслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 14
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 15 декабря 2024, 14:35
- #
Терминал під час збою у програмному забезпеченні може не встигнути записати в журнал та передати на сервер данні про операцію. але в журналі операційної системи відобразиться информація про сбой в сістемі. Тобто треба знімати купюроприймач, та везти в сервіс. Це якщо не допогла инкасація. В вашому випадку якщо банк не піде вам на зустріч, звертайтесь до суду. Ще раз попереджую що у привата брак кваліфіцірованих технічних спеціалістів. Тому якщо ви йдете до терміналу вносити велику сумму грошів перепишіть номера купюр та номінали.
Приват відповів, що перше що вони зробили це перевірили логи.
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 20 декабря 2024, 19:05
- #
Тоді вам потрібно шукати свідків, бо якщо за вами утворилась черга то мабуть все ж ви проявляли якесь невдоволення що до роботи терміналу. Звертайтесь до суду, бо приват на поступки не йде.
Так, гарцувала за спиною діваха, я і старався швидше запихнути.Дякую за підсказки!
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 15 декабря 2024, 22:45
- #
Не нужно было вносить купюры если начался такой сбой. Теперь вся надежда на честность сотрудников. Да их не хватает. Да, есть вороватые которые и унесли ваши деньги так как в логах была такая сумма
На сьогодні привабанк після 7відмов по моїм заявкам та запиту Нацбанку повідомив «Шановний кліент!.Ваше звернення було розглянуто. ОПЕРАЦІЯ. УСПІШНА,КОШТИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ ПРИЙНЯТО, ЗБОЇВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ОПЕРАЦІЇ НЕ ЗАФІКСОВАНО.
Підстав для повернення немає.
Дякуємо за звернення! Команда ПриватБанку!»
Отакий у нас Провідний банк.
- +
- 0
-
- Новий Новий Ізраїль вже тут
- 17 декабря 2024, 22:39
- #
Ваше мнение очень важно для нас — наиболее известная фраза из лексикона электронной бабы, богатого, как у Эллочки-людоедки. Можно утверждать, что 95% жителей этой страны слышали её, испытывая при этом всю гамму негативных эмоций. Остальные 5% относятся к хронически глухим индивидуумам, которые лишены возможности пользоваться телефоном.
- +
- 0
-
- Новий Новий Ізраїль вже тут
- 17 декабря 2024, 22:42
- #
Для чего придумали видео фиксацию на телефон? Запись была бы и доказательство в суде + моральный вред вносить суммы желательно с периодичность по 5000 гривен
Зашел в ближайшее отделение привата так мне там сказали, что они ничем помочь не могут. Даже если бы, это произошло в помещении отделения. Сказали : Звоните на 3700.
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 20 декабря 2024, 15:30
- #
Коли вони винні найдуть 1000 способів уникнути виплат, але коли винен клієнт то приват буде викручувати руки до останнього. Забудьте про повагу до клієнтів у привату.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Я терміново звернувся на гарячу лінію банку, але мені запропонували чекати 5 діб.
Оскільки це був останній кредитний день я змушений був о 18.20 внести додатково 9000грн.
Всі мої заявки на повернення коштів були відхилені.
Цей термінал самообслуговування знаходиться за адресою Хрещатик 26.
29.11.24 об 11.40 була проведена інкасація цього терміналу номер TS207170. Операція проводилась дуже швидко, однією людиною за 2 хвилини.Гроші складались інкасатором в карман.