Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неоднакове застосування банком ідентичних офіційних правил акцій щодо нарахування кешбеку, погана підтримка, яка не дає відповідей на запитання

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
astr456 11 декабря 2024, 20:25
Приватбанк порадував своїх клієнтів гарними пропозиціями кешбеку до чорної п’ятниці, проте у банку є серйозні проблеми щодо формулювання умов цих акцій, відображенні їх у розділі Привіт та на сторінках з умовами цих акцій для того, щоби клієнти змогли однозначно їх трактувати і не виникало непорозумінь. Спробую пояснити в чому суть на прикладі двох таких акцій, у яких я приймала участь з 18.11.2024 по 01.12.2024 року. Ось посилання на ці акції, а внизу сторінок з загальним описом є офіційні правила цих акцій https://newpromos.privatbank.ua/minusuyemo_komunalku_v_Zelenu_pyatnytsyu10
https://newpromos.privatbank.ua/kupuyte_onlayn_za_kordonom
Акція з комуналкою згідно офіційних правил акції п. 1.3. з 11:00 18 листопада до 23:59 1 грудня 2024 року включно з можливістю продовження.
А от пункти щодо максимального кешбеку
1.5. Умови акційної пропозиції:
1.5.1. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції за весь Строк проведення Акції становить 10% від суми комунального платежу, але не більше за п’ятсот гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
1.5.2. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції на місяць протягом Строку проведення Акції становить п’ятсот гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
По іншій акції щодо покупок онлайн за кордоном
1.3. Строки проведення Акції — з 18 листопада до 1 грудня 2024 року включно з можливістю продовження.
А от пункти щодо максимального кешбеку
1.5. Умови акційної пропозиції:
1.5.1. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції за весь Строк проведення Акції становить 20% вартості товару, але не більше за одну тисячу гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
1.5.2. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції на місяць протягом Строку проведення Акції становить одну тисячу гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
Мною були обидві акції активовані 18.11. у розділі Привіт і на самому початку першої писало ліміт кешбеку 0 із 500, по іншій 0 із 1000. Я активно розраховувалась і досягла була практично максимальних лімітів по обидвох акціях. Проте 1 грудня після опівночі по обидвох акціях відображення лімітів обновилося і становило так само як і на початку акції 0 із 500, по іншій 0 із 1000. Я подумала, що це чудово, і, оскільки ліміти оновилися, то до кінця доби 1 грудня (до закінчення строку проведення) є можливість ще зробити покупки і отримати кешбек. Я оплатила ще комуналку по першій акції і мені нарахували кешбек, а після спроби скористатися лімітом по іншій акції після оплати мені кешбеку практично не нарахували, просто вибило повідомлення замість 0 із 1000, що досягнуто ліміту кешбеку. З приводу цього було зафіксоване звернення до служби підтримки 15914326 щодо донарахування 933,80 грн. кешбеку по акції щодо шопінгу, на що була дана відповідь що я не читаю умов акції, обновлення ліміту то формальність і лише візуальне відображення, а я неуважний клієнт, який мав би ознайомитись з умовами акції, перед тим, як оплачувати покупки, мол за всю акцію передбачено тільки 1000 грн. максимально і ніяких оновлень не було і бути не може. А по іншій акції з оплати комунальних ліміти дійсно були оновлені 1 грудня і я отримала більше, ніж 500 грн. за весь період акції (десь 570 грн.) Тобто, маємо дві однакові акції практично з однаковими строками і однаковими пунктими щодо максимального кешбеку, а підхід банку до нарахування різний, неоднозначний і не на користь клієнта. Я тоді звернулася із іншим зверненням 202651017 по акції щодо комуналки, на що мені дали відповідь, що ліміт накопиченого кешбеку не 500 грн. за весь період акції, а 500 грн. на місяць, остання витрата була зроблена першого грудня і ввійшла в новий місяць. Я тоді поцікавилася, що це ж суперечить офіційним правилам акції і чи немає помилки в умовах акції, на що підтримка не відповідає, пояснити чому при ідентичних умовах щодо максимального кешбеку відбувається різне застосування офіційних правил акції з боку банку не може. Мої питання залишилися без відповідей, написали щоби письмово зверталася до головного офісу раз мені не подобаються відповіді.
Окремо мушу відмітити погану роботу чату підтримки, адже щоби сформувати звернення мені довелося потратити багато часу і нервів — кожного разу підключався новий оператор, не читав, що до цього було написано і неодноразово повторно задавав одні і ті ж питання. Це кілометрові переписки без толку і результату з однаковими шаблонними відповідями і без жодної зацікавленості вислухати клієнта, вникнути в суть запитання чи дати відповідь на те питання, яке ти задаєш. За потреби всю переписку надам адміністрації, а також інформацію щодо транзакцій по акціях. Банк зможе з легкістю ідентифікувати мене за номерами звернень. Абсолютна неклієнтоорієнтованість, некомпетентність і зневажливе ставлення до клієнтів. Там ще в чаті оператори за комуналку щось писали типу, а в чому проблема, що бажаєте повернути кешбек, який ми переплатили по комуналці. Ні, я бажаю отримати кешбек, який недорахували по іншій акції за ідентичних умов офіційних правил цих акцій.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 декабря 2024, 10:18
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.3 41.9
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.3 41.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Неоднакове застосування банком ідентичних офіційних правил акцій щодо нарахування кешбеку, погана підтримка, яка не дає відповідей на запитання