Відсутність техпідтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Update: з третьої спроби перечекавши деякий час дозвонився до оператора і з її допомогою вирішив проблему, але телефонувати до вас — це був не найкращий досвід в порівнянні з іншими серйозними національними сервісами, в які інколи доводиться звертатися.
- +
- +1
- SergeyNina
- 15 ноября 2024, 0:49
- #
Нужно было в чат писать.
Имхо в этих ботах нужно иметь возможность переключиться на оператора или бот диагностики
- +
- 0
- Гой Иванович под солями
- 15 ноября 2024, 22:59
- #
Абсолютно согласен голосовые боты любого банка это тот еще квест, никчемыши банка экономят на калл центрах из-за их экономии страдают клиенты банка. Самое смешное когда у тебя воруют деньги с карты и дозвониться до этих нехороших нет возможности. Ты наедине с бедой.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Знайшов напрямок, який бажано вам якнайшвидше покращити бо це якесь дніще!
Розповідаю: маю магазин і в ньому термінал a930rtx який перестав реагувати на картки і телефони для безготівкової оплати хоча звʼязок є і все начебто окей. Телефоную на 3700, відповідаю на запитання голосового асистента який перемикає мене на автовідповідач, це там де натисніть один, натисніть два… На біса тоді той асистент? Ну добре, прослухав всі пункти з купою інформації, бо ж там у вас не просто назви пунктів меню, а до кожного ще і текстова підводка як в якомусь рекламному буклеті, вибрав необхідний пункт і… дзвінок просто розʼєднався!
Роблю другу спробу, але вже на 0800500030, одразу потрапляю на автовідповідач вже без асистента (дякую!), обираю потрібний пункт меню і здогадайтесь що? Він починає проговорювати все з початку!
Агов! Це що? Це жарт типу як було колись у ФайнаЮкрайна — залишайтесь на лінії, ваш дзвінок дуже важливий для нас?
Зараз допишу відгук і знову буду пробувати дозвонитись куди-небудь, але з цим точно потрібно щось робити.
Був період, коли ви зменшували кількість касирів на відділенях на користь терміналів самообслуговування і в цьому є логіка. Але замінити операторів на голосового асистента для вирішення термінових технічних питань — це якась дурня.
Номер 3700 гаряча лінія загальна, тому в боті більше варіантів для спрямування клієнта до відповідних фахівців. Цілодобовий телефон підтримки обслуговування POS-терміналів за номером: 0800500030.
Також є можливість звертатись до чату за посиланням: pb.ua/chat, для отримання профільної консультації зі свого питання.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані.