Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не раджу бути клієнтом Приват банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Olechkaosa 12 ноября 2024, 9:34
З моєї картки Приват банку було списано певну суму без моєї згоди і участі, я просто побачила повідомлення «платіж успішний». Я зразу ж звʼязалася з банком і попросила заблокувати платіж, бо це не я його роблю. Натомість банк заблокував мою картку, а платіж попри моє прохання, повів. На питання чому і як сталося, мене намагалися переконати, що то я сама десь колись щось і тд і тп. Компанія на яку начебто перевели гроші — іноземна, я ніколи не мала справи з нею, ніколи не робила туди платежі, не користувалася послугами, не створювала регулярних автоматичних платежів тощо. І як результат: гроші пішли невідому куди, картка заблокована, розказали що протягом 120 днів будуть вирішувати (дуже сумніваюсь). Тако ж не раджу звертатися в допомогу он — лайн: купа безрезультатно витраченого часу — результату 0, некомпетентні відповіді, якісь не зрозумілі питання і поради яких ніхто не просив.
Зараз вирішила закрити заблоковану картку і забрати СВОЇ гроші, але знов проблеми: квитанцію про закриття рахунку так і не отримала з незрозумілих причин, он — лайн допомога — 40 хвилин безрезультатної переписки. Картку в застосунку я не бачу і гроші на нову картку не зайшли: пояснили, що 48 годин треба чекати, а от шахраям за секунду мої гроші перевели, а мені з моєї карти на мою ж 48 годин. Надійність, безпека, клієнтоорінтованість — жахливі. Є набагато надійніші і приємніші в співпраці банки. Зручно там де надійно. Це Н Е про приват
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 ноября 2024, 12:52
Вітаємо. Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити банк формує заявки на повернення коштів, їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити інтереси клієнтів при опротестування цієї операції.

Не менш важливо звернутися із заявою в поліцію.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Також, при закритті картки регламент зарахування коштів на активний рахунок становить 48 годин, інформація є коректною, тож необхідно очікувати зарахування.

Комментарии - 5

+
+11
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
12 ноября 2024, 10:25
#
Покупки в Китае были недавно? Со слитыми данными карты будут такие же ситуации в любом банке
+
0
Karin77
Karin77
12 ноября 2024, 11:03
#
Да,на китайских, а иногда и американских сайтах бывает утечка данных ваших карт
+
0
Olechkaosa
Olechkaosa
12 ноября 2024, 21:57
#
Ні я не робила покупки на китайських чи інших іноземних сайтах. А гроші були списані на чешську компанію
+
0
Olechkaosa
Olechkaosa
12 ноября 2024, 21:55
#
Компанія на яку начебто пішли мої кошти — чешська. Я не розумію чому я маю звертатися в поліцію , в мене не викрали картку , кошти вкрали через банк, банківську систему обманули і надали якісь треті особи данні клієнта , банк не звертається нікуди. Якби в мене з кишені вкрали , я пішла б в поліцію , а так все відбулося без мене банк і якась організація витратили мої кошти без мене. І друге : мені треба чекати свої кошти 48 годин , питання , а чому шахраї не чекали мої кошти 48 годин , чому платіж по моєму майже миттєвому звернені не був заблокованим. Дуже цікаво мені сьогодні представник банку відповів : магазин надав ваші данні і ми провели платіж , вони всі ваші данні надали , а те що я зразу ж написала , це шахрайство то банку не цікаво, пріоритет в цій ситуації (дуже дивно чому) банк надав НЕ клієнту , а якісь сторонній організації попри безпосередню заяву клієнта ! Цікаво 🤔
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
12 ноября 2024, 22:10
#
Скорее всего данные карты где-то взяли твои, а это кража карты. И провели оплату от твоего лица, скорее всего без 3дс и в таком случае магазин несёт за такое отвественность. А вот если 3дс был, то тут либо сама заплатила, либо ввела данные на сайте подделке (фишинг) и потом владелец с твоей карты оплатил. В первом случае магазин возвращает деньги, в другом можно попробовать чаржбек, но если апелляция не пройдёт — придётся платить тебе, а сумма там в валюте и ждать что-то в районе 3 месяцев
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Не раджу бути клієнтом Приват банку