Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Звернення стосовно депозиту, постійні нав`язливі пропозиції кол-центру

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
bestsportsmen 6 ноября 2024, 15:08
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 54
Звернувся до відділення банку з питанням стосовно виведення коштів зі скарбнички в кінці строку (залишалось кілька днів до його закінчення). На питання «як по завершенню строку вивести гроші?», працівниця відповіла (цитую) — «вона автоматично продовжиться, тому ми можемо її зараз закрити».
Зі скарбничкою раніше ніколи не стикався, не був обізнаний в питаннях по ній і погодився на пропозицію працівниці її закрити. От тільки мене ніхто не попередив, що це виходить дострокове розірвання угоди і будуть втрачені відсотки! Далі підсунули на підпис електронну заяву і через пів хвилини гроші вже були в мене на картці, БЕЗ ВІДСОТКІВ. Тільки тут я прийшов до тями і запитав «а як же відсотки?»… на що працівниця відповіла — «не знаю, можемо залишити електронну заявку по цьому питанню», а її колега сказала «та через 2 дні зазвичай відсотки нараховуються».
Звернувся з цим питанням на гарячу лінію, зареєстрували ще одну заявку, сказали що протягом 3х банківських днів буде відповідь з прийнятим рішенням.
Відповідь вразила… «нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена робота з персоналом…». Тобто це банальна відписка! А клієнту що з того, що ви можливо провели перевірку та винесли догану??? Клієнт втратив відсотки! А на це банку байдуже! На ще одне звернення з цього питання, була відповідь яка шокувала ще більше… «ви не перший, хто звертаєтеся з таким питанням, але ви ж самі підписали заяву на дострокове розірвання угоди, до того ж немає підтвердження що працівниця вас не попереджала про втрату відсотків, а на відео видно як ви підписуєте заяву… тому далі ця розмова безперспективна».
Люди, висновки робіть кожний сам для себе. А особисто в мене після цієї історії якось зовсім зникло бажання бути клієнтом цього банку.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 6 ноября 2024, 16:36
Вітаємо.
З Вашого питання раніше була ініційована заявка, фахівці провели внутрішню перевірку, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. За рішенням по заявці був зворотний зв'язок. Вибачте за створені незручності.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Звернення стосовно депозиту, постійні нав`язливі пропозиції кол-центру