Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нав’язування додаткових послуг, введення в оману клієнтів.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ihor852 30 октября 2024, 22:01
Офіційні ресурси банку вводять людей в оману. Зверталися до відділення Приватбанку за адресою вулиця Університетська, 3/1, Ірпінь, Київська область, для отримання термінового грошового переказу «Western Union». Попередньо здійснили замовлення необхідної суми в валюті через К Ц Приватбанку. Співробітники відділення банку відмовили мені в обслуговуванні посилаючись на необхідне оформлення платіжних карток для отримання грошового переказу. Співробітники повідомили, що мені необхідно оформити валютну картку для зарахування грошового переказу на рахунок і вже після знімати кошти з рахунку.
На сайті АТ КБ «Приватбанк» в розділі про дану систему грошових переказів зазначається така інформація -«Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації». Тобто, оформлення платіжної картки для проходження ідентифікації особистості не є обов’язковим. Навіть в цьому випадку картка потрібна саме для ідентифікації, а не для обов’язково/безальтернативного зарахування коштів на картковий рахунок. Також, ще на етапі замовлення готівкових коштів, співробник КЦ міг проінформувати мене про додаткові вимоги і тоді б можна було скористатися послугами іншого банку не витрачаючи свій час.
Банк фактично приховує інформацію про необхідне отримання додаткових послуг при отриманні грошових переказів. Банк нав’язує використання свої платіжних карток з всіма можливими тарифами за обслуговування.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 октября 2024, 9:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.

Комментарии - 1

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
31 октября 2024, 7:46
#
Валютная карта бесплатная. Вот если бы они тебе универсалку впихнуть пытались это другое дело…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Нав’язування додаткових послуг, введення в оману клієнтів.