Банк який дурить працівників та клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
1. Я не підключав ніяких таких послуг , нажаль договорів не підписував , якщо на розсуд банку він це зробив , то ваші проблеми.
2. Податкового боргу я не маю, якщо банк має він хай і платить . До того ж маю розрахунковий лист від банку, де ви у мене уже все вирахували, що потрібно було.
3. Тобто, ви дійсно вважаєте що навʼязування у приваті не має? Весь роздріб на цьому тримається правдами та не правдами.
4 . Давайте так, якщо я надам аудіозаписи та перепискі , як керівництво плюс мідл офіс заставляє навʼязувати продукти, не продавати, тому що їм потрібно план і як вони кричать та знущаються — я отримаю компенсацію за втрачене здоровʼя у банку ?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.25 | 45.25 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Все курсы банка |
Крім того хотів би додати, працівників відділення ЗМУШУЮТЬ ПІДКЛЮЧАТИ брехнею страхування клієнтам без її згоди, типу казати, що без страхуванням не можна отримати пенсію і так як, цього не робити тебе викликають на головний офіс і знущаються.
Вибачте за створені незручності. Податки вираховується з усіх працівників, які були застраховані у період з 01.01.2022 по 01.02.2024.
Нашим Керівництвом було прийнято списати податки за минулий період. Це вимога Державної податкової служби.
Нав'язування послуг клієнтам, в тому числі страхування заборонено. Будь-яка послуга повинна підключатись після усної згоди клієнта та підтвердження через ОТП пароль, який надходить при процедурі оформлення. Якщо виникла ситуація, через яку ви бажаєте подати скаргу, зверніться, будь ласка, до нас в особисті повідомлення.