Жахливе обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Александр Сергеевич
- 23 октября 2024, 22:55
- #
А якщо не таємниця, що то є за чудовий банк, який з Вами після привату розірвав відносини?
Я тут купу страшилок читаю. Але у самого все було ок. Гроші перевели в інший банк — там все добре, інші користувачи привату спокійно мені надсилають платежі, тобто блокування по ІПН нема. Але цікаво, що у Вас був за другий банк (щоб туди не ходити також)
Я тут купу страшилок читаю. Але у самого все було ок. Гроші перевели в інший банк — там все добре, інші користувачи привату спокійно мені надсилають платежі, тобто блокування по ІПН нема. Але цікаво, що у Вас був за другий банк (щоб туди не ходити також)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
На додачу-був у приваті рахунок ФОП-з якого кошти не перевели, бо потрібен рахунок ФОП іншого банку. Але про це у відділенні не сказали, коли я давала рахунок іншого банку для переказу коштів. І тепер питаннячко-якщо я дам рахунок ФОП іншого банку-переказ коштів буде знов з поміткою розрив відносин?
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.