×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Не можу зайти в приват 24
Я так розумію, мої рахунки заблоковані? Якщо так, то прошу пояснити причину блокування.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Написать комментарий
Де правда про актуалізацію даних?
Клієнту «Olexandra98» коментар від 28 грудня 2023року ви написали відповідь, що актуалізація даних обов’язкова і якщо не пройти її то рахунки будуть обмежені. В той же час коментар користувачу «1asdfgh» від 30 жовтня 2022року, а також користувачу «User10123» від 14 вересня 2023року яким ви надали відповідь що: «У випадку непроходження клієнтом планової актуалізації даних ми не обмежуємо рахунки». Для порівняння хотів виложити скриншот цих відгуків, але нажаль не знайшов можливості як це зробити
З плином часу та з урахуванням різних факторів щось може змінюватись. Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Комментарии (5)
Ужасно
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (3)
Найгорячіша лінія підтримики 24/7…
назвали цю війну Судним Днем.
Але їх чекав новий кошмар:
війна проти машин…
Термінатор 2: Судний день
За номер 3700 нас зустрічає віртуальни голосовий помічник Яна (недолугий робот), яка або не компетентна або знущається. Пів години 1 раз та п’ятнадцять хвилин 2 раз я спвлкування з нею питання не вирішило, а мені просто потрібно було поспілкуватись з живою людиною… з оператором.
Ось коротенький переказ нашої з нею розмови (спрощено):
Голосовий помічник: «Яке питання Вас цікавить?»
Я: «Переказ westernunion "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
Я: «Не бажаю міняти номер, зв’яжіть з оператором, живою людиною»
ГП: «У нас дуже багато спеціалістів, скажіть удь ласка з яким питанням Ви хочете звернутись до оперратора?, та я перемкну Вас на спеціаліста»
Я: «Питання про перекази westernunion! "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
І так по колу…
Завіса… (ято кажуть.
Питання до співробітників Приват:
1. Як допомагають клієнтам впроваджені Вами нові технології? (Окрім того що можна тримати в штаті менш живих операторів та відмазуватись від запитань клієнтів бо вони просто кидають слухавку при спвлкувані з Вашою Яною?)
2. Чому не можна в томуж голосовому помічнику виділити окрему кнопку під «Поговорити з «живим» оператором?
3. Які ще технології Ви збираєтесь залучати для обслуговування і допомоги клієнтам щоб як найбільше погіршити досвід співпраці з Вашим прогресивним банком?
PS
В іншому банку на горячій лінії допомогли і відповіли на питання протягом 3 хвилин)
Для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24. Наші фахівці 24/7 на зв'язку та готові допомогти.
Якщо у Вас залишилися невирішені питання, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.
Комментарии (3)
Заблокували і утримують кошти без причини і пояснень!
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (5)
Схоже це аферисти
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись, які труднощі із завантаженням документів виникли.
Комментарии (4)
Заблокували аккаунт
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
старые купюры
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (5)
Замовлення готівки
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (3)
Дуже задоволена обслуговуванням даного банку, а саме співробітниками
налаштувати кеш бекі. Дуже чуйний до клієнтів співробітник, грамотно та професійно відповідає на запитання. Дуже уважна та привітна. Було дуже приємно взаємодіяти з такою грамотною та доброю людиною. Дякую з наступаючим Новим роком, всього найкращого!
P. s. Було б чудово якби керівництво банку звернуло увагу на цей відгук і заохочило даного співробітника, я дуже їй вдячна
Написать комментарий
Банкомат списав кошти з рахунку і не видав готівку
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.
Комментарии (2)
закрытие счета
Вчера около 18:00 она пошла в магазин купить продуктов, памперсов и других лекарств для ребенка. По приходу в магазин ею было выявлено невозможность рассчитаться за выбранные продукты. Пробует зайти в приват 24 а там блок, звонит на 3700 там тоже блок. Идет в отделение что бы там дали объяснение по поводу случившейся ситуации, но там развели руками, мол мы ничего не знаем что случилось, мол вам должно было прийти уведомление о закрытии счета, и вы должны были предоставить какие — то документы. Но НИЧЕГО НЕ ПРИХОДИЛО… Она со слезами на глазах пришла домой, так как уже был конец рабочего дня и ничего толком узнать нельзя было. Я со своей стороны, со своего финансового номера дозвонился на 3700 и попробовал пообщаться с поддержкой, что бы они дали какие — то объяснения, но и там нас ждало разочарование, никто ничего не знает, никто ничего не может сказать. Сегодня же пришли в главное отделение в г. Житомир, и знаете что случилось? НИЧЕГО!!! консультант не может сказать ничего, что случилось, как забрать деньги так далее и тому подобное, на носу новый год, дома маленький ребенок, как жить?! как праздновать новый год? в процессе разговора было выяснено что жена может написать заяву на получение средств оставшихся на счету наличкой через кассу, заява собственно была написана, после того как консультант собрал миллион подписей и такое же количество фотографий как документов так и жены он сказал, заява будет рассмотрена 1 января. КАРЛ!!! 1 января!!! вы в своем уме? как вы предлагаете дожить до 1 января если все продукты покупаются только по необходимости, и без запаса что бы всегда были свежие, как заправить машину, за чей счет купить памперсы, за чей счет заправить машину, кто оплатит поход к врачу?!
приват банк, вы стали просто теми, кого нельзя рекомендовать от слова совсем, состоянием на сегодняшний день, ни один с банков Украины не позволяет себе то что позволяете вы, даже если вы и закрыли счет по непонятным причинам, ничем не обьяснив свой поступок, дайте возможность человеку получить свои же деньги удобным для него способов в любое удобное для его время. я не силен в законах Украины, но что-то мне подсказывает, что у нас ничем не регламентировано удержание средств без причины, а если и есть причина, то будьте любезны — сообщите её владельцу счета.
от себя скажу что до последнего верил в вас, мне давно знакомые все в один голос говорили что с вами нужно прекращать, но я давал вам всегда шанс который вы не просто не оправдали, а сделали все что бы назвать вас худшими с тех кто есть на рынке. как сказал ваш консультант *я не могу вам помочь потому что я сам не знаю* когда я сказал ему что вы *приват банк* закрыли счет просто по собственным, личным взглядам, он сказал *пусть будет так*. А я от себя скажу вам, что бы каждый ваш работник, прожил ту ситуацию, которую проживает сейчас моя жена. что бы на кануне праздников, с маленьким ребенком на руках, она в моменте осталась без средст на существование, что бы каждый понял как это, сидеть ночь и смотреть на плачущего ребенка, и понимать что ты не можешь ничего сделать, просто потому что приват банк заблокировал счета, а ты не успел/не успела купить лекарст в аптеке, что бы каждый ваш работник видел такой стол каждый, каким вы его можете сделать для нас. хотел бы написать всего вам хорошего, но нет, что бы вы побыстрей закрылись, и не кошмарили людей так как сделали с моей семьёй.
Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникла така ситуація.
Вже звернулися до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити контактні дані і розібратися в ситуації.
Комментарии (10)
Списали гроші
Комментарии (1)
Актуалізація даних
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Фахівці профільного відділу вже перевіряють дії оператора під час вашого звернення, щоб провести роботу й уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Актуалізація даних проводиться для того, щоб ви завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку.
Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24.
Актуалізацію можливо провести в Приват24 за документом, без вклеєної за віком фотокартки (25 років), якщо термін для вклеювання фотокартки настав після 24.01.2022. При цьому у полі: «Строк дії» необхідно вказувати 31.10.2024.
Комментарии (3)
Кредит
Бо дійсно, я знаходжусь за кордоном, навіть не в Европі, навіщо так ускладнювати життя людям.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Комментарии (4)
Система гарячої лінії ПриватБанку не працює
Я незнаю навіть… жах.
Я вже писала відгук про те що в мене з карти знялася сума 3930,60 коп. Сьогодні зателефонував оператор і сказав що оплата була здійснена через комп’ютер, на моє питання чому мені не подзвонили чи не надіслали нічого зовсім, мені відповів якщо оплата через компютер то підтверджень ніяких непотрібно. Та в мене навіть немає компьютера і я не заходила жодного разу за 18 років в Приват24 через комп’ютер. Сказали що будуть вирішувать це питання… Авжеж, гроші крадуть вмить, а я маю сидіти на хлібі і воді з сином зараз бо питання вирішується від 45−120 днів. Дякую ПРИВАТБАНКУ ЗА ЗАХИСТ ВЛАСНИХ КОШТІВ ЯКІ ВКРАЛИ І ЗА НОВИЙ РІК. Ви звичайно ні в чому не винні і ніхто не застрахований від шахраїв, але якби у Вашому банкі було все більш захищено і краще б приходило більше підтверджувальних смс то все було б інакше, а так без власника картки можливо зняти все… ЧОМУ ??? Оператор не відповідає, гроші вкрали, а назад немає… 45−120 днів, через 5 днів Новий Рік, я навіть немаю… чекаю на результат 22 січня 45 днів буде по заяві на повернення, а 8 квітня 120 днів по заяві.
Шкода що я так обпеклася у Вашому банкі.
Колись навіть на 100грн. запитувало пін код, а зараз…
А ще сказали що через компьютер змінили мій пароль і таким чином витратили мої кошти, хоча банк не дзвонив мені коли змінювали пароль… ЯК ТАК ЛЮДИ ДРБРІ???
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу фінансового номеру, необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу в особистий кабінет), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ваша заявка на оскарження прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
Комментарии (6)
Заблокировали карту и сказали что отказывают в обслуживании
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Комментарии (8)
Шахрайство приват банку
Якщо чоловік не підтверджує якісь операції по рахунку, рекомендуйте йому повідомити деталі до підтримки банку. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Комментарии (4)
Неквалифицированные действия представителей банка
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (4)
Глючное Подтверждение оплаты в приват24/магазин-партнер-розетка
вечером смотрю — заказ отменен так как «небыло оплаты», в приват24 даже следа нет о том — а была ли вообще попытка оплаты!!!
Прикольно банк работает, то непонятные лимиты на пополнение карты универсальной, то пропадают транзакции!
Комментарии (4)