Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Була проблема зі входом в додаток приват 24, провідний спеціаліст Бузовська Г. Б. оперативно виправила ситуацію, фахово все пояснила, чим вкотре підтвердила стійку репутацію банку до своїх клієнтів. Обслуговуванням дуже задоволений і пораджу це відділення своїм друзям та знайомим.
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2023, 13:59
Вітаємо. Щиро вдячні вам за теплі слова! Ваш відгук – найцінніша нагорода за нашу роботу!
05487881 5 октября 2023, 23:59
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 325
Висновок: повної та зрозумілої інформації не отримав, так як дії по блокуванню чи розблокуванню, приймають мабуть у головному офісі в Дніпрі… Витратив тільки час та нерви, питання не вирішив від слова зовсім.

03.10.2023 Поповнив гривневу карту універсальну голд для покупки валюти $, після чого 04.10.2023 замовив готівку на відділення на 05.10.2023 після 14:00.
05.10.2023 За 1−2 години до запланованого зняття готівки заблокували всі рахунки, картки, додаток приват 24 чим повністю знищили плани та настрій на весь день на відділені, в чаті онлайн, гарячій лінії ніяким чиним, не могли чи не хотіли, так як їх пропозиції були не прийнятними та не допустимими.
Оператор чату, повідомив про те, що мені відмовили в обслуговувані та по рекомендував звернутися у відділення.
Коли, я звернувся у відділення, консультант повідомив що, рахунки заблоковані, та що мене повинні були повідомити, якимось чином, я постійно заходив в приват24, повідомлень про можливе блокування не отримував, актуалізував мої дані, не факт, що вірно, тому що, я думав виключно про зняття готівкових коштів у валюті, сказав що щось, не прийшло та неможливість зараз видати готівкові кошти в $, хоча вони лежали в касі та були готові до видачі, що я дізнався пізніше на лінії 3700 від бота, та запропонували написати заяву на закриття та вказати для перерахування коштів в інший банк, яким чином та в якій валюті, будуть перераховані кошти не зрозуміло, я думав на той, момент, що виключно в гривні, конвертація та перерахування коштів в інший банк є категорично неприйнятним варіантом, марною витратою мого часу, ресурсів, нервів, не запропонували видачі готівки, яка вже була підготовлена для мене в будь якому разі, буду забирати кошти в цьому банку виключно готівкою, зобов’язання відкривати та забирати в безготівкові формі немає, отримавши категорично не прийнятні варіанти, пішов чекати листа від банку…
Далі подзвонив на гарячу лінію 3700, де отримав іншу інформацію, мені надали зовсім інші дані, сказали, що нічого в обслуговувані не відмовлено та чекати листа та можливо надавати, якісь документи які будуть зазначені в листі… роз’яснивши повністю ситуацію, порекомендували написати звернення кореспонденцію через сайт, розділу такого не знайшов, далі в чаті отримав поштові реквізити, сказали онлайн цього не можливо зробити (
Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…

Висновок: повної та зрозумілої інформації не отримав, так як дії по блокуванню чи розблокуванню, приймають у головному офісі в Дніпрі…
Витратив тільки час та нерви, питання не вирішив від слова зовсім.

Рекомендації, краще купувати валюту в інших банках де, можна положити кошти в гривні та конвертувати її в $, після цього без ніяких замовлень, ризиків блокування зняти в касі.

Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2023, 10:56
Вітаємо.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
0961167833 5 октября 2023, 22:05
Кілька місяців тому відкрила ФОП рахунок Приват.Пізніше так склалися обставини, що мені цей банк не підходив, бо взяла ПРРО термінал в іншому банкові,і втрішила закрити рахунок приват.Звернулася у відділення де раніше його відкривала, Біла Церква.провулок Грузинський 6, там два спеціаліста обслуговують бізнес-клієнтів.Одна спеціаліст геть проігнорувала прохання допомогти в закритті рахунку, сказавши що зайнята.Друга дівчина зразу стала невдоволено виказувати що рахунок недавно відкрили, тепер прийшли закривати.На прохання про допомогу бовкнула що закривайте самі в додатку,і навіть коли я попросила показати мені на моєму планшеті як це зробити, проігнорувала це прохання.Це була п’ятниця,29 вересня, друга подовина дня.Я приїхавши додому не знайшла в додатку функції на закриття рахунку, на другий день намагаламя добитися до розмови з оператором на гарячій лінії, але марно.А в неділю почався новий місяць і нарахувало 250гр.за обслуговування рахунку.В результаті мені допоміг спеціаліст вже з іншого відділення Приват, закривши рахунок сам через комп’ютер, правда я мусила покласти тепер на той рахунок 250гр.нараховані за жовтень.Тепер я сама ніколи навіть не подумаю звертатися в Приват,і іншим не радитиму.Банк, в якому працюють не спеціалісти, а прохані зажрані особистості, а особливо в БІЛІЙ ЦЕРКВІ, провулок Грузинський 6, то не спеціалісти по роботі з ФОПами, а якісь грубі хамки.Жах.
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2023, 11:01
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
NastyaAvelia 5 октября 2023, 20:26
2.10.1991 у меня взломали сам номер телефона (сеть Лайф), который являлся финансовым. и с его помощью взломали почту, Приват24 и МоноБанк.

С карт ПриватБанка Мошенники сняли все кредитные деньги (55 тысяч), понабирали на моё имя кредитов в «ШвидкихГрошах» и других подобных сервисах на сумму 8500 грн, сняли всю копилку (14 000 грн), так еще и после того, как все кредитные деньги сняли без проблем оформили оплату частями в «УкрЗолоте» на 20 тыс.грн.

И после всего этого я не просила даже вернуть мне деньги с моей «Копилки» или деньги, которые я вынуждена оплатить на «ШвидкихГрошах» и т. д. Я просто попросила заморозить начисления процентов на кредит и «Оплату частями» до момента окончания расследования (номер кримінального провадження: 12023162480001338)

На что мне отказали!!! Оказывается счета у них замораживаются при расследованиях, а кредиты, набранные мошенниками нет.
Не говоря уже о том, что ОТДЕЛ БЕЗОПАСНОСТИ НЕ РАБОТАЕТ АБСОЛЮТНО!

Я являюсь клиентом около 12 лет, такого количества транзакций за 1,5 часа у меня не было никогда, я никогда не брала кредиты на сомнительных сервисах, я не снимала наличку за последние лет 10, тем более кредитных, не говоря уже о том, что еще 1.10.2023 я рассчиталась в Таврии в Одессе, а уже 2.10.2023 все транзакции происходит в Житомире.

Почему в МоноБанке заблокировалась карта автоматически, увидя нестандартную транзакцию и мошенники ничего не смогли сделать. А в Привате существует целый отдел безопасности, но он ничего не делает.

На мои вполне логичные вопросы сначала в отделении руководитель меня тупо отфудболил с недовольным лицом на горячую линию, и при очередном вопросе с надменным видом сказала «вы можете тут говорить и спрашивать всё, что угодно, но я не психолог, чтоб это слушать». А на горячей линии (на которую я звонила раз 10 и общалась с представителями разных отделов) мне так и не ответили на вопросы:

1) чем занимается тогда отдел безопасности, если при таком количестве не состыковок не происходит никаких действий по защите карт?
2) как можно дать оплату частями, если уже даже все кредитные сняты? Да еще и в укрзолоте? Часто бывает, что человек снимает все кредитные подчистую, в потом еще и решает золотишко прикупить? И вообще как это произошло без моих документов?
3) почему при ведении криминального дела счета блокируются, а кредиты нет?
4) в чем тогда суть их банка? Ведь суть банка в целом — защитить вклады клиентов, а они не только мои вклады не защитили, они даже собственные кредиты защитить не могут, так еще и на меня пытаются повесить их оплату. Я НЕ понимаю почему должна их оплачивать, имея 8 месячного ребенка на руках, о чем кстати Приват тоже знает, потому что карты для соц.выплат на ребенка тоже оформлена у них. Слава богу там не было денег, иначе мошенники с таким бездействием Привата и их бы сняли…
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2023, 10:15
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
В даному випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зауважимо, що з приводу цієї ситуації з вами було проведено зворотній зв'язок, з уточненням рекомендацій щодо подальших дій.
IlliaRS 5 октября 2023, 2:39
В касах немає валюти (доллар/євро). Але є туалетний папір, він буквально всюди (ред. купюри жмакані, потерті, помальовані, з печатками і т.д.). Ну і касири такі: «Та усьо нормально, беріть — ніхто не бере, а ви беріть».

А якщо серйозно — кладеш гроші на депозит і потім тижнями не можеш їх забрати. Причому об'їхати 10+ відділень за день — не межа брєда керівництва Привату.

Тепер по датам і адресам які об'їхав особисто (Київ):
— 21.09.2023:
1) Андрія Шептицького 24 — тільки туалетний папір;
2) Андрія Шептицького 10 — тільки туалетний папір;

22.09.2023:
1) Шота Руставелі 24 — тільки туалетний папір;
2) Басейна 12 — тільки туалетний папір;
3) Шота Руставелі 1/12 — тільки туалетний папір;
4) Льва Толстого 13 — тільки туалетний папір;
5) Велика Васильківська 43/16 — тільки туалетний папір;
6) Велика Васильківська 80 — туалетний папір і трохи можна зняти;
7) Саксаганського 61/17 — супер-преміум відділення, де навіть туалетного паперу немає;
8) Панківська 27 — тільки туалетний папір;
9) Антоновича 66 — туалетний папір і трохи можна зняти;

23.09.2023:
Моє улюблене відділення — Братства Тарасівців 3, суббота, черга 30+ людей, всі злі, сваряться, в черзі 3+годин, 15:20 — інкасація (відділення до 16:00 працює), +15 хвилин касир бере паузу «мне нада пересчитать», 15:35 — відкривається каса, 4 людей знімають готівку і тут… залишився тільки туалетний папір, і трьоповерховий мат, завіса.

Приват, це тупо не жарти, всі ситуації цілком реальні, готов надати свої дані для перевірки, переглядайте камери, дати і час у вас є.

І давайте будь-ласка без ваших брєдо-відповідей: «Всі купюри перевірені», «Нам шкода», «Діємо згідно з… і відповідно до…», «Нам це сміття замість валюти НБУ дав», «Робіть 100500+ замовлень і ми видамо вам туалетним папером» і т.д.
P. S. І користуючись нагодою хочу звернутися до керівника роздрібного бізнесу Привату Діми Мусієнка: «Діма, зав’язуй вже зі своїми трасформація, місія, візія, стратегія, тактика, програми, політики та інші ефемерні шняги. В касі готівки немає — тупо ніде. І тебе і твоїх підлеглих вже матюкають на відділеннях. Я сподіваюсь за кілька мільйонів твоєї з.п. на місяць ти якось вже зможеш розібратися і кошти в касу підвезти для простих громадян».
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2023, 10:16
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності, пов'язані зі зверненням до відділення Банку.
Ми розуміємо ваше обурення, в той же час, Банк здійснює обмін валют для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Trexy 5 октября 2023, 0:47
Дуже рідко пишу відгуки. І, якщо чесно, не дуже люблю звертатись в сервіс типу «допомога онлайн».
Але коли вночі ти розумієш, що випадково у відділенні закрили рахунок і карту для соц.виплат (куди щомісячно ідуть кошти на дитину) — починається паніка…
В голові: відділення-новий рахунок-соц.служба (інше місто)-зміна даних тощо…
Але дуже хочу відмітити Оператора Максима, який вирішив усі питання за 15 хвилин! Чітко, зрозуміло і швидко. Дуже дякую за сервіс! Дуже допомогли! Нікуди не треба бігти, все зробили онлайн.
Таких фахівців не часто зустрічаю нажаль, тому хочу ще раз йому подякувати. Його особистий «Табельний номер» — 283334 (запитала в нього, бо одразу сказала, що хочу залишити відгук), сподіваюсь керівництво відмітить його якісну роботу та допомогу)
Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2023, 10:54
Вітаємо. Оператор буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж у свою чергу вдячні, що ви з нами і дякуємо за співпрацю!
VikiOdessa 4 октября 2023, 10:30
Считаю что сотрудники ПриватБанка в сговоре с мошенниками, крадущими деньги пользуясь данными карты полученными при оплате в интернете.
Я общалась со специалистами по безопасности в it, и мне все сказали что невозможно совершить такую операцию какую совершил ПриватБанк.
Мошенническая операция по оплате с моей дебетовой интернет- карты 03.09 в 03.53 на сумму 2579.03 грн (68.86 USD) на компанию aws.amazon.co была оформлена в качестве «запрос на регулярную подписку'», что Ни в коем образе не даёт право с дебетовой карты списывать деньги в овердрафт! Овердрафт не может возникнуть при запросе на банковскую операцию с данной формулировкой -«регулярная подписка», если на карте недостаточно средств, то такие платежи отклоняются автоматически!!!
А на моей дебетовой карте было всего 8 гривен, однако ПриватБанк провёл этот платёж в минус, что противоречит правилам банковских операций.
Это решение было принято банком в одностороннем порядке, что указывает о возможном сговоре сотрудника банка, принявшего данное решение и мошенников, завладевшими данными моей интернет-карты. (Сговор группы лиц с целью завладения денежными средсвами)
Мною была оставлена заявка на мошеннические действия 2673536, которая рассматривается уже месяц и в это время с моей карты списываются проценты.
Если ПриватБанк не разберётся со своей грубейшей ошибкой в течение двух недель, то я пишу заявление в полицию на мошеннические действия ПриватБанка.
Приватбанк
Ответ банка
4 октября 2023, 11:37
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Olyamilka 4 октября 2023, 10:01
Добрий ранок. Користувалася багато років приватбанком з 2020 року клала гроші на вклад та знімала. Востаннє зняла 24 лютого 2022 року, потім не чіпала гроші. Була пролонгація внеску без дострокового закриття, зі мною ніхто не зв’язався! У червні хотіла зняти гроші не змогла! Сказали написати заяву для зарахування на карту, замість зарахування грошей внесок зник і на гарячій лінії кажуть, що у мене ніколи не було вкладу!!! Тоді куди я клала гроші і як я їх знімала у відділенні банку?!
Приватбанк
Ответ банка
4 октября 2023, 11:10
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
esab 3 октября 2023, 19:13
Разводила с олх. 4149439022644706 (4149 4390 2264 4706) Мудрый Максим Игоревич. После оплаты полный игнор. Почему ваш банк не блокирует, таких кидал?
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2023, 19:42
Вітаємо.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
alexandr1982 3 октября 2023, 18:07
Пользуюсь услугами банка по IT бизнесу более 10 лет и могу сказать, что я был очень доволен сервисом ранее.

В последнее время могу сказать, что очень разочаровуюсь качеством банка, сервисом, решениями, обслуживанием.

Для айтишника этот банк просто утерял привлекательность:

— оказывается, чтобы продавать зарубеж через сайт и использовать эквайринг Ликпея (сервис Привата) необходимо на сайте в карточке товара указывать цены в гривне, вопрос: зачем? Ведь, никто из-за рубежа не купит, если индийские разработчики укажут цену на свои решения в рупиях, но, нет — мой вендор был заблокирован и условия принципиальные (обязательно, непременно разместите цену в гривне, даже, если не продаете в Украине), несмотря на объяснения, специалист на линии даже не привлек ответственного, просто — отказ и все. Ок, я переведу все свои вендоры в моно, теряйте тысячи валюты в мес., госбанку же не нужна валюта, которую покупают у меня по 36,5 при фактическом курсе 38+

— если вам потребуется срочно вывести наличную валюту (такое часто случается в айти, что нужно рассчитаться с разработчиком) то в кассе при заказе валюты вам дадут проштампованные купюры 1996 года, которые никому не нужны. Вам скажут вы перезакажите, через два дня прийдете дадут такие же. А что?
Вы ищите серые обменники, крипту для расчетов, Приват стимулирует сам к этому. Зачем нашей стране налоги?

— комиссии за все (блин, ну у вашего конкурента Моно нет комиссий для айтишников, никаких, все для того, чтобы переманить этот пласт валютного поступления)

Вывод, если вы в айти — выбирайте другой банк, этот банк не клиентоориентированный, не ориентированный на айти, он превращается (уверенно возвращается) в совок.

Это всего лишь мои личные советы тем, кто открывает в айти свой бизнес и выбирает сейчас банк для ВЕД деятельности.
Приватбанк
Ответ банка
4 октября 2023, 13:22
Вітаємо.
Валюта платежу не є критерієм для активації.
Обов'язкова умова для активації — наявність української версії сайту. Якщо ви працюєте на закордонний ринок, то має бути змога обрати українську мову на сайті. Прийом платежів здійснюється у валютах: гривня, долар, євро. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.

ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.

Для IT-фахівців пропонується спеціальний тарифний пакет «IT Expert»:
https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij#tarif-it-expert
Проблема решена
rvrromgmailcom rvrromgmailcom rvrromgmailcom 3 октября 2023, 17:49
Отделение по адресу: Тернополь, Русская улица, 37
Тернопіль. Наше підприємство замовило кредит за програмою «5−7−9». Дослідивши нашу звітність, нам запропонували навіть більший кредит, ніж було рекомендовано для нас. Ще 15.08.23 ми подали завку і всі документи. Потім з подивом взнали, що чомусь у нас стоїть «стоп» по кредиту. Працівники місцевого відділення ніяких коментарів не дають, на гарячу лінію дозвонитись просто не можливо вже котрий день.
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2023, 17:56
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності та очікування. У разі наявності пропозицій від Банку, вас про це буде додатково повідомлено.
Alito 3 октября 2023, 15:49
Приватбанк не видає з рахунку долари США! Замовляла уже 10 разів і на різних відділеннях або є зношені, пошкоджені зі штампами які ніде потім неможна ні обміняти ні розрахуватись!
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2023, 17:47
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
kutniy 3 октября 2023, 14:31
Доброго дня, зверніть будь-ласка увагу на кваліфікацію працівників Приватбанку в м.Бориспіль, відділення за адресою вул.Київський Шлях 73, менеджер Олена, яка не знає, що робити з системою Приватбанку, не вирішила питання стосовно відкриття рахунку і ще й кривлялася сиділа. Начальник віділення Наталія, яка взагалі не відреагувала спокійно наблюдала ситуацію. Ми з чоловіком звернулися про відкриття рахунку, а не прийшли «позичити 100$» менеджерка Олена попередню клієнтку, що була не надала якісної інформації, і нам також. Мусили покинути дане відділення і перейти в інше для кваліфікованого обслуговування. Прошу звернути увагу на хамовитість менеджеру і «0» реакції з боку керівника віділення. І взагалі з відділення за адресою Київський Шлях 73 м. Бориспіль, вже не Приватбанк зроблений, а який «корівник» вибачте за даний вираз, заходиш сидить 10 менеджерів і дивляться одне на одну, черга з людей і ніхто толком не надає потрібної кваліфікованої допомоги, особливо жаль літніх людей, які не знають якоїсь інформації і приходять в надії, щоб менеджер пояснив щось, а в кінцевому результаті ніхто і ніяк не реагує, і футболяють їх., ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ за даним відділенням нульова, наче ти прийшов до них і ще й винен їм, а нічого, що я клієнт і якась повага чи етика потрібно, щоб була. Знахабніли взагалі, останній час, прийміть міри, хай проходять курси по етиці і повазі, якщо їм не розказуть, що таке клієнт.
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2023, 15:44
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас склалось неприємне враження. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Проблема решена
Ілля Школьник 3 октября 2023, 11:26
Пользуюсь эквайрингом от привата уже достаточно давно. Теперь же если вы поставили для выплат денег за эквайринг счет не привата, а другого банка то просто надейтесь что приват вам соизволит выплатить их на следующий день.
У меня для получения денег за эквайринг установлен счет Моно ФОП туда обычно все залетает максимально быстро. Так что это чисто приватовские палки в колеса.
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2023, 14:19
Вітаємо.
Регламент зарахування коштів по еквайрингу на всі рахунки однаковий — на наступний день.
https://privatbank.ua/business/ekvajring-skb
Проблема решена
Viktormih 2 октября 2023, 22:30
Добрый день.
Начну по порядку.
Совсем недавно, по моему 20 августа 2023 г., я открыл виртуальную карту в Евро. Решил открыть на случай если понадобится купить что-либо на Ebay.
Для проверки перевёл. на неё с гривневой карты сумму эквивалентную 1 евро.
Деньги перевелись, на интернет карте появилась сумма в 1 евро.
После этого никаких переводов не делал и нигде в интернете данные этой карты не регистрировал.
А теперь самое интересное… Мне приходит сообщение от Приват банка —, Ваш платёж на Амазон на сумму 22,85 евро отклонен из-за недостатка коштив на карте'' ???
Звоню в поддержку Приват банка… Оператор
— Да, у вас недостаточно средств на карте.
Я — Я ничего не оплачивал и мне даже не было подтверждения на Приват 24 о подтверждении оплаты.
Оператор — Вы наверное где-то зарегистрировали карту в интернете и произошла утечка информации…
Я — Я только открыл совсем недавно карту, и на ней был только 1 евро, я её нигде вообще не регистрировал, не указывал нигде её. данные. Об открытии этой карты знал только я один и Приват банк …
Я — Попытку украсть деньги со счета могли только сотрудники Приват Банка. Кроме них и меня никто не знал об открытии карты… Зарегистрируйте моё обращение и предайте в службу безопасности Приват банка.
Оператор — Я не могу это сделать, так как заявление передаётся если деньги были украдены…, а у Вас ведь деньги не пропали…
Я — Не пропали потому что их не было на карте… А попытку Воровства сотрудниками банка расследовать не нужно???

Прошу провести расследование этого случая, привлечь к ответственности виновных и прислать мне официальный ответ в течении положенного срока по Закону Украины.
С уважением.
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2023, 11:49
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
nina39 2 октября 2023, 18:40
Совместно с ОЛХ Приватбанк ворует деньги на так называемой ОЛХ доставке. Списывают деньги с карты, а потом возвращают меньше, если товар не отправили. Якобы за услуги банка надо оплатить. Но услуга не оказана, деньги остаются на счету. Происходит авторизация, блокировка средств, а потом возврат в том же объеме. Это стандартная практика. За неоказанные услуги деньги брать нельзя — это мошенничество. При оплате указано, что Приватбанк берет деньги за перевод. Но если товар не куплен и услуга перевода не оказана, за что они берут деньги? Как это согласуется с Законами Украины, в том числе с УК?
Приватбанк
Ответ банка
2 октября 2023, 20:11
Вітаємо.
Вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SerhiiZatsepin 2 октября 2023, 18:01
Мой родственик военослужащий по контракту до полноценного вторжения. Брали значит кредитный лимит в начале войны. Пришло сообщение что для того что бы остаться на льготном периоде предоставьте контракт или другие документы подтверждающие что вы военный. Попробовали скинуть самостоятельно контракт. Пришел отказ через несколько дней. Потом пошли в отделение и спасибо девочке оператору что помогла скинуть и сказала ждите 2 недели ответ. В итоге ответ с отказом не пришел. Но! 2 октября содрало 3тыс грн процентов. При этом отказ в продлении льготного пользования не пришел. Операторы отвечают что вы являетесь контрактником до войны и вам не положено.
Приватбанк
Ответ банка
2 октября 2023, 20:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Проблема решена
NadiaKol1991 2 октября 2023, 14:36
Отделение по адресу: Житомир, ул. Победы, 99
11.09.2023 подала заяву на виплату коштів по спадщині. Співробітник банку сказав що зарахування буде протягом 2−3 робочих днів. 13.09.2023 в додатку Приват 24 приходить сповіщення, що кошти будуть нараховані протягом доби. Сьогодні 2.10.2023 коштів ще досі немає, оператор вислухав моє звернення, поставив дзвінок на утримання, а потім просто скинув слухавку. Дуже приємно працювати з Приватбанком (
Приватбанк
Ответ банка
2 октября 2023, 15:54
Вітаємо. Приносимо вибачення за цю ситуацію.
Всю інформацію передали відповідальним фахівцям, котрі проведуть перевірку та проаналізують роботу співробітників Банку під час вашого звернення. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема решена
Виталий Ковбаса 2 октября 2023, 11:45
Самовільно змінили умови пільгового кредитування від держави для ФОП 5−7-9, збільшивши відсотки та збільшивши регулярний платіж щомісячний, повідомлень наперед ніяких не було, кредит сплачувався справно.
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2023, 17:51
Вітаємо. Відповідно до п. 2.3 Додаткової угоди до кредитного договору:
Позичальник за умови належного виконання положень Порядку та умов Договору за користування кредитом сплачує Банку компенсаційні відсотки, в розмірі 0% річних на період строку дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, або обмежувальних заходів, пов’язаних з її поширенням, та протягом 90 днів з дня його (їх) відміни, а після їх скасування — 3% річних.
Проблема решена
ValeryLerua 2 октября 2023, 10:56
Подали на мене в суд за прострочення кредиту в 2016 році, відкрили провадження за рішенням суду. Суму яку прийняв суд і по якій було відкрите провадження я сплатила. Але ж цей банк в УБКІ не змінює інформацію і витребує незаконно з мене ще відсотки, які згідно закону України припиняються з моменту подання в суд. Це не в які законні рамки не лізе.
Приватбанк
Ответ банка
2 октября 2023, 13:44
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Питання передане відповідальним фахівцям для його детального розгляду. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝