Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Jassmminne 3 января 2024, 1:14
Доброго дня, прошу надати пояснення, чому не можу зайти в приват 24?
Я так розумію, мої рахунки заблоковані? Якщо так, то прошу пояснити причину блокування.
Приватбанк
Ответ банка
3 января 2024, 10:23
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Ivan63180 2 января 2024, 19:51
Доброго вечора! У мене прийшов час для планової актуалізації даних. ПриватБанк, читаючи відгуки на порталі Мінфін я побачив вашу не справедливість по відношенню до своїх клієнтів. От скажіть будь ласка, чому у вас на одне і те ж саме питання щоб вирішити проблему актуалізації даних відповіді різні? Зверніть будь ласка увагу!
Клієнту «Olexandra98» коментар від 28 грудня 2023року ви написали відповідь, що актуалізація даних обов’язкова і якщо не пройти її то рахунки будуть обмежені. В той же час коментар користувачу «1asdfgh» від 30 жовтня 2022року, а також користувачу «User10123» від 14 вересня 2023року яким ви надали відповідь що: «У випадку непроходження клієнтом планової актуалізації даних ми не обмежуємо рахунки». Для порівняння хотів виложити скриншот цих відгуків, але нажаль не знайшов можливості як це зробити
Приватбанк
Ответ банка
3 января 2024, 10:23
Вітаємо.
З плином часу та з урахуванням різних факторів щось може змінюватись. Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Andreydu 2 января 2024, 16:14
Слетело приложение на Андроиде 14 уровня (не балалайка какая-то, чтоб вы понимали). Пытался танцевать танец с бубном на протяжении четырёх часов, чтобы восстановить это грёбаное приложение. Бот направлял меня туда-сюда и безрезультатно. Постоянно какие-то ошибки. То сервис прерван, то ошибка сервиса, то нет интернета, короче. Создаётся впечатление, что это делается специально для людей.
Приватбанк
Ответ банка
2 января 2024, 18:33
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти у вирішенні питання.
Проблема решена
Володимир Rj 1 января 2024, 16:17
Ті, хто вижив у ядерному вогні
назвали цю війну Судним Днем.
Але їх чекав новий кошмар:
війна проти машин…

Термінатор 2: Судний день

За номер 3700 нас зустрічає віртуальни голосовий помічник Яна (недолугий робот), яка або не компетентна або знущається. Пів години 1 раз та п’ятнадцять хвилин 2 раз я спвлкування з нею питання не вирішило, а мені просто потрібно було поспілкуватись з живою людиною… з оператором.

Ось коротенький переказ нашої з нею розмови (спрощено):
Голосовий помічник: «Яке питання Вас цікавить?»
Я: «Переказ westernunion "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
Я: «Не бажаю міняти номер, зв’яжіть з оператором, живою людиною»
ГП: «У нас дуже багато спеціалістів, скажіть удь ласка з яким питанням Ви хочете звернутись до оперратора?, та я перемкну Вас на спеціаліста»
Я: «Питання про перекази westernunion! "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
І так по колу…

Завіса… (ято кажуть.

Питання до співробітників Приват:
1. Як допомагають клієнтам впроваджені Вами нові технології? (Окрім того що можна тримати в штаті менш живих операторів та відмазуватись від запитань клієнтів бо вони просто кидають слухавку при спвлкувані з Вашою Яною?)
2. Чому не можна в томуж голосовому помічнику виділити окрему кнопку під «Поговорити з «живим» оператором?
3. Які ще технології Ви збираєтесь залучати для обслуговування і допомоги клієнтам щоб як найбільше погіршити досвід співпраці з Вашим прогресивним банком?

PS
В іншому банку на горячій лінії допомогли і відповіли на питання протягом 3 хвилин)
Приватбанк
Ответ банка
1 января 2024, 18:39
Вітаємо. Нам дуже шкода, що наш голосовий помічник залишила про себе таке враження. Наші фахівці постійно працюють над тим, щоб в подальшому Ви не відчували подібних незручностей і над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів з оператором.
Для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24. Наші фахівці 24/7 на зв'язку та готові допомогти.
Якщо у Вас залишилися невирішені питання, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.
Банк заблокував доступ до рахунку без пояснення причини блокування. Звернулась до відділення банку, працівники не компетентні, нічого не змогли пояснити. Банк не запрошував жодних доказів, не приймає заяву. Я розчарована банком і його працівниками. Сподіваюсь тут мені зможуть допомогти.
Приватбанк
Ответ банка
1 января 2024, 17:49
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Q77 30 декабря 2023, 18:51
Мала в Приваті страховку «захист на кожен день» багато років платила. 04.12 стався нещасний випадок, я впала зі сходів, швидка доставила в лікарню з переломом ключиці і забиттям. Мене оперували, обійшлось доволі дорого. Я протягом перших днів, як тільки змогла держати телефон, повідомила про настання страхового випадку. Загрузила довідку з лікарні, фото, рентген до і після операції, чеки. Мені подзвонила менеджер Блажко Ірина, повідомила що необхідно додати виписку. Через кілька днів мене виписали, взявши виписку я робила спробу загрузити документ, але він не приймався. Телефони -скидались виклики. Горяча лінія- бот повідомляв, що нема документа і мені відмовлено. Але чому, не прийняли документ? Чому не відповідав менеджер, адже з її слів, не хватало тільки виписки? Як можна відмовити при наявності всіх документів? І відповідності строків подачі? Це шахраї?
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2023, 11:16
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись, які труднощі із завантаженням документів виникли.
Проблема решена
Artem1211 30 декабря 2023, 1:41
Заблокували аккаунт без розбору, навіть не хотіли розібратися в чому справа, консульт в відділі коли щось запитуєш нічого не знаю
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2023, 9:17
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
mimopro 29 декабря 2023, 18:16
я и мама заказали по 2600 у.е. В итоге все купюры старые, которые многие сервисы\магазины отказываются принимать, а в тех обменниках предлагают обмен по заниженному курсу. Конечно это не вина работников отделения, им что привезли то они и предложили. Вопрос к самому банку как организации. Это происходит постоянно. И судя по отзывам по всем областям. Может хватит своим старым да и новым клиентам пытаться втюхать старую бумагу? Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2023, 9:12
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Полезный комментарий
SergeyNina 29 декабря 2023, 23:53
Автору — идите в центральные и вип отделения, а также отделения около цнап, сервисных центров мвс где регистрируют автомобили. В Киеве в этих отделениях есть доллары и евро в любом колличестве у вас тоже наверное самое. Не в коем случае не берите в плохом состоянии купюры. Потом обмен этого хлама очень трудный и их никто не возьмет
Замовив готівку в доларах. $2600. Приїхав отримувати — всі купюри замусолені і всі 1996 року! Інших в касі не має. Спитав гарячу лінію — «Банк не проводить сортування за роком випуску купюр. Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності». Так якщо не сортують, хто відсортував тільки купюри 1996 року? Звичайно у кожного відділення є знайомі «міняли». І ладно були б купюри не нові зелені але хоча б 2000-х років. Але ж не ВСІ що є в касі — 1996 року, та ще й в такому стані, що в обміннику точно не візьмуть.
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 18:19
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
SvitlankaKos 29 декабря 2023, 15:31
Отделение по адресу: Львов, ул. Пекарская, 30
Хочу написати величезну подяку Наталі (відділення приватбанку Пекарська 30). Дуже приємний співробітник, допомогла оформити та активувати карту,
налаштувати кеш бекі. Дуже чуйний до клієнтів співробітник, грамотно та професійно відповідає на запитання. Дуже уважна та привітна. Було дуже приємно взаємодіяти з такою грамотною та доброю людиною. Дякую з наступаючим Новим роком, всього найкращого!
P. s. Було б чудово якби керівництво банку звернуло увагу на цей відгук і заохочило даного співробітника, я дуже їй вдячна
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 16:07
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Наталя, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову. Обов’язково передамо співробітнику ваш відгук.
Проблема решена
maksimpetychok 29 декабря 2023, 14:38
Вчора 28.12. намагався зняти кошти з банкомату ПриватБанку в м. Києві (вул. Академіка Вільямса в «Ашані»). Кошти списало, а готівку не видало і в результаті вибило, що виникла технічна помилка. Після мене також люди намагалися зняти кошти, але ситуація аналогічна, правда в кого була карта ПриватБанку, то поверталися відразу. Телефоную на гарячу лінію, мені говорять, що нічого зробити не можу, звертайтесь до UKRSIB банку, тобто того, що видав карту. І в середньому регламент розгляду 120 днів. Сьогодні зайшов до відділення ПриватБанку, оператор теж заявив, що нічим допомогти не може, звертайтесь до іншого банку. Якби ці кошти потрібні були б для розваг наприклад, до одного біса, *** з ними, але я військовий і вони необхідні для закупівлі на виїзд, а сума не маленька — 19000 грн. І що робити?
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 15:40
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
svyat001 29 декабря 2023, 14:11
Отделение по адресу: Житомир, ул. Победы, 53
отзыв пишу от имени жены

Вчера около 18:00 она пошла в магазин купить продуктов, памперсов и других лекарств для ребенка. По приходу в магазин ею было выявлено невозможность рассчитаться за выбранные продукты. Пробует зайти в приват 24 а там блок, звонит на 3700 там тоже блок. Идет в отделение что бы там дали объяснение по поводу случившейся ситуации, но там развели руками, мол мы ничего не знаем что случилось, мол вам должно было прийти уведомление о закрытии счета, и вы должны были предоставить какие — то документы. Но НИЧЕГО НЕ ПРИХОДИЛО… Она со слезами на глазах пришла домой, так как уже был конец рабочего дня и ничего толком узнать нельзя было. Я со своей стороны, со своего финансового номера дозвонился на 3700 и попробовал пообщаться с поддержкой, что бы они дали какие — то объяснения, но и там нас ждало разочарование, никто ничего не знает, никто ничего не может сказать. Сегодня же пришли в главное отделение в г. Житомир, и знаете что случилось? НИЧЕГО!!! консультант не может сказать ничего, что случилось, как забрать деньги так далее и тому подобное, на носу новый год, дома маленький ребенок, как жить?! как праздновать новый год? в процессе разговора было выяснено что жена может написать заяву на получение средств оставшихся на счету наличкой через кассу, заява собственно была написана, после того как консультант собрал миллион подписей и такое же количество фотографий как документов так и жены он сказал, заява будет рассмотрена 1 января. КАРЛ!!! 1 января!!! вы в своем уме? как вы предлагаете дожить до 1 января если все продукты покупаются только по необходимости, и без запаса что бы всегда были свежие, как заправить машину, за чей счет купить памперсы, за чей счет заправить машину, кто оплатит поход к врачу?!

приват банк, вы стали просто теми, кого нельзя рекомендовать от слова совсем, состоянием на сегодняшний день, ни один с банков Украины не позволяет себе то что позволяете вы, даже если вы и закрыли счет по непонятным причинам, ничем не обьяснив свой поступок, дайте возможность человеку получить свои же деньги удобным для него способов в любое удобное для его время. я не силен в законах Украины, но что-то мне подсказывает, что у нас ничем не регламентировано удержание средств без причины, а если и есть причина, то будьте любезны — сообщите её владельцу счета.

от себя скажу что до последнего верил в вас, мне давно знакомые все в один голос говорили что с вами нужно прекращать, но я давал вам всегда шанс который вы не просто не оправдали, а сделали все что бы назвать вас худшими с тех кто есть на рынке. как сказал ваш консультант *я не могу вам помочь потому что я сам не знаю* когда я сказал ему что вы *приват банк* закрыли счет просто по собственным, личным взглядам, он сказал *пусть будет так*. А я от себя скажу вам, что бы каждый ваш работник, прожил ту ситуацию, которую проживает сейчас моя жена. что бы на кануне праздников, с маленьким ребенком на руках, она в моменте осталась без средст на существование, что бы каждый понял как это, сидеть ночь и смотреть на плачущего ребенка, и понимать что ты не можешь ничего сделать, просто потому что приват банк заблокировал счета, а ты не успел/не успела купить лекарст в аптеке, что бы каждый ваш работник видел такой стол каждый, каким вы его можете сделать для нас. хотел бы написать всего вам хорошего, но нет, что бы вы побыстрей закрылись, и не кошмарили людей так как сделали с моей семьёй.
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 14:59
Вітаємо.
Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникла така ситуація.
Вже звернулися до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити контактні дані і розібратися в ситуації.
Проблема решена
Yuliia2626 29 декабря 2023, 11:24
Вночі було списано 650 грн, позвонив на гарячу лінію сказали що інтернет-магазин списав кошти, як це можливо якщо карта нікуди не прив‘язана і я не робив ніяких замовлень! Що за безпеку може давати приватбанк, ніякої відповідальності!
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 12:15
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось знайти операцію. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі і розібратися в ситуації.
Olexandra98 28 декабря 2023, 16:17
ПриватБанк в додатку Приват24 вимагає актуалізацію даних в зв’язку з тим, що мені виповнилося 25 років. В іншому випадку обіцяють обмежити операції по картам. Сьогодні я написала оператору в чат додатку Приват24 і говорю, що зараз діє постанова Кабінету Міністрів України № 1202 від 21 жовтня 2022 року в якій говориться, що паспорт громадянина України дійсний під час воєнного стану. Говорила що вони не праві, не можуть відмовити мені в подальшому обслуговуванні, запитувала чому не виконують рішення постанови Кабінету Міністрів України, але мене ніхто навіть слухати не захотів. Мені виповнилося 25 років під час воєнного стану, я розумію що потрібно оновити дані, але хотіла зробити це трішки пізніше, поскільки зараз у мене маленька дитина і я поки що не маю можливості обновити паспорт вклеїти в нього фотографію. Оператор говорив, що я не права і якщо не актуалізую дані то карти будуть заблоковані, хоча мені на карту нараховується виплати на дитину. Залишите дитину без грошей совість майте
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2023, 17:44
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Фахівці профільного відділу вже перевіряють дії оператора під час вашого звернення, щоб провести роботу й уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Актуалізація даних проводиться для того, щоб ви завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку.
Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24.
Актуалізацію можливо провести в Приват24 за документом, без вклеєної за віком фотокартки (25 років), якщо термін для вклеювання фотокартки настав після 24.01.2022. При цьому у полі: «Строк дії» необхідно вказувати 31.10.2024.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anastasiia Mikhieieva 28 декабря 2023, 3:38
Нещодавно ПриватБанк розірвав зі мною угоду, я вже про це писала, але є деталі. На одній з карток в мене є кредит, за який я повинна сплачувати. Так от в чому проблема. Я з Херсона, ця картка залишилася в мене там, номер її я не пам’ятаю, в додаток Приватбанку зайти не можу, щоб подивитися, зв’язалися з оператором в чаті, пройшла верифікацію, онлайн кімната, оператор каже добре, ми не можемо надіслати номер карти, але реквізити для поповнення картки відправимо вам на пошту. І нічого. Ніякого листа. Лист, що угоду з банком розірвано я отримала, тобто адрес пошти вірний. Пишу по контактам з того листа до персонального банкіру щодо реквізитів карти — там також тиша. То ж. Я хочу сплатити кредит і не можу це зробити. ПриватБанк ви навмисно так робите? Заблокували рахунки, ок, але ще й буде пеня, за те що я не можу сплатити кредит? Будь ласка, вирішіть це питання.

Бо дійсно, я знаходжусь за кордоном, навіть не в Европі, навіщо так ускладнювати життя людям.
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2023, 11:23
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rytu1909 26 декабря 2023, 22:51
Вже майже тиждень не можу зв’язатися з оператором на номер 3700 там автовідповідач говоре що я можу зв’язатися через самообслуговування, оператор он-лайн … не з'єднує в Приват24 дзвінки через Приват24 теж автовідповідач. Зараз приват скаже що я не коректно задаю питання тому і не з'єднує, ну звісно не коректно я ж напевно ідіоtea чи не вмію коректно задавати питання. На номер 3700 телефоную через 3 хвилини дзвінок з банка в меню натискаю 0, але постійно говоре автовідповідач що для швидкого з'єднання я маю зв’язатися в самообслуговуванні… раніше з'єднували з представником, а зараз??? Що це трапилось??? Власний банкір не відповідає навіть писала що ТЕРМІНОВО ПОТРІБНО ЗАЯЗАТИСЯ З ОПЕРАТОРОМ.
Я незнаю навіть… жах.
Я вже писала відгук про те що в мене з карти знялася сума 3930,60 коп. Сьогодні зателефонував оператор і сказав що оплата була здійснена через комп’ютер, на моє питання чому мені не подзвонили чи не надіслали нічого зовсім, мені відповів якщо оплата через компютер то підтверджень ніяких непотрібно. Та в мене навіть немає компьютера і я не заходила жодного разу за 18 років в Приват24 через комп’ютер. Сказали що будуть вирішувать це питання… Авжеж, гроші крадуть вмить, а я маю сидіти на хлібі і воді з сином зараз бо питання вирішується від 45−120 днів. Дякую ПРИВАТБАНКУ ЗА ЗАХИСТ ВЛАСНИХ КОШТІВ ЯКІ ВКРАЛИ І ЗА НОВИЙ РІК. Ви звичайно ні в чому не винні і ніхто не застрахований від шахраїв, але якби у Вашому банкі було все більш захищено і краще б приходило більше підтверджувальних смс то все було б інакше, а так без власника картки можливо зняти все… ЧОМУ ??? Оператор не відповідає, гроші вкрали, а назад немає… 45−120 днів, через 5 днів Новий Рік, я навіть немаю… чекаю на результат 22 січня 45 днів буде по заяві на повернення, а 8 квітня 120 днів по заяві.
Шкода що я так обпеклася у Вашому банкі.
Колись навіть на 100грн. запитувало пін код, а зараз…
А ще сказали що через компьютер змінили мій пароль і таким чином витратили мої кошти, хоча банк не дзвонив мені коли змінювали пароль… ЯК ТАК ЛЮДИ ДРБРІ???
Приватбанк
Ответ банка
27 декабря 2023, 10:30
Вітаємо.
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу фінансового номеру, необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу в особистий кабінет), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ваша заявка на оскарження прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
astashov 26 декабря 2023, 12:49
Я пользовалась своей картой всю жизнь в личных целях, растраты и кредитные деньги.Мне ограничили доступ в приват 24.После того как я связалась с банком мне сказали что по моей карте проходят не типовые платежи.И вынуждены отказать в обслуживании.Я была в шоке искреннем потому что все платежи знаю за что получала.Банк сказал что не получил от меня документы о происхождении средств.Но мне не приходило никакое уведомление, было лишь о прохождении верификации которую я успешно прошла и актуализацию данных.Так как я из Херсона, была вынуждена покинуть город 2 года назад во время окупации и нахожусь все это время за границей.Не знаю когда вернемся в Украину, потому что мой город разрушен и там нечего делать нашей семье.В банке получаю шаблонный ответ что решение всех проблем возможно лишь в отделении банка.Помимо всего у меня застряла крупная сумма личных средств в банке которую я так же вывести не могу.Я сказала сотруднику что все подтверждающие документы могу предоставить и пройти любые верификации.Так же заблокировали карту моей невестке без возможности разблокировки из-за того что я ей перевела 50 тысяч грн.Для нас это шок; мы остались без денег за границей и без банкинга.Я прошу как-то помочь мне в данной ситуации.Я не могу найти себе места в квартире из-за переживания и непонимания Даной ситуации.
Приватбанк
Ответ банка
26 декабря 2023, 13:38
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yliia43 26 декабря 2023, 11:57
Моєму чоловікові приват банк нібито видав кредит у розмірі 30тис.грн. який він не брав. Жодних підписів він не робив. І на цю суму нарахували 100тис.грн пені. Допоможіть розібратись!!! Це було нібито в 2020 році! Немаєрішення суду! А виконавча служба вже бігом прислала бумажку. Мол платіть. А що платити коли людина не брала цей кредит!!! ДОПОМОЖІТЬ!!! На адвоката грошей не має!!! І так виживаємо зараз як можемо.
Приватбанк
Ответ банка
26 декабря 2023, 12:42
Вітаємо.
Якщо чоловік не підтверджує якісь операції по рахунку, рекомендуйте йому повідомити деталі до підтримки банку. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Nastysha 26 декабря 2023, 11:01
Позвонили мне из банка, сказали что я попала под фин мониторинг и сказали принести справку про доходы. Я пришла в отделение, справку приняли и она прошла верификацию. Спустя несколько недель меня набрал руководитель одного из отделений банка, сказал, что по сумме мне не много не хватает и нужна еще справка гражданского мужа и его заявление (о том что он давал мне деньги на обмен валюты). Привела мужа в отделение, предоставили все документы. У консультанта не получалось из загрузить (был стажер), она звонила кому-то и спрашивала куда загрузить. В конце сказала нам, что надееется, что правильно загрузила. В итоге через несколько дней меня выкинуло из приложения Приватбанка, типо меня заблокировали. Контакт центр трубки не берет (слушаю музыку и жду связь с оператором более 30 минут). Даже сделала скриншот. Теперь возникает вопрос, почему меня заблокировали, если все документы я предоставила. Может просто сотрудники не компетентны и не правильно их загрузили.
Приватбанк
Ответ банка
26 декабря 2023, 12:00
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
innapcholko 25 декабря 2023, 21:04
Утром делали покупку в Розетке, выбрали оплату картой привата, в приват24 все было подтвержденно — авто-увеличение интернет лимита и подтверждение 3дс…
вечером смотрю — заказ отменен так как «небыло оплаты», в приват24 даже следа нет о том — а была ли вообще попытка оплаты!!!

Прикольно банк работает, то непонятные лимиты на пополнение карты универсальной, то пропадают транзакции!
Приватбанк
Ответ банка
26 декабря 2023, 9:25
Вітаємо. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝