Проблеми з HR відділом приват банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Хочу одразу зазначити, що відмова мене не ображає. Проте змушений звернути увагу на певні моменти, що виникли під час спілкування. Це не перший раз, коли я отримав дзвінок від вашого банку щодо роботи, і мушу відзначити, що зіткнувся з неприпустимою поведінкою з боку вашого працівника.
По-перше, дзвінок був здійснений о 18:35, у позаробочий час, і мене не запитали, чи зручно мені говорити. Пані Зінаїда, одразу попередила вас иурбує приват банк, а чи я хочу щоб мене турбували в такі годині, може мені не зручно розмовляти, байдуже я тебе турбую. Розмова почалася з допиту, без належного представлення посади. Питання ставилися в категоричному тоні: чому пішов з попередньої роботи, що саме не влаштовувало, яка зарплата є прийнятною, а потім, без обговорення кваліфікацій, розмова була швидко завершена. Ні ні я шукаю з іншими скілами.
По-друге, повідомлення на Work.ua надійшло раніше, ніж мені зателефонували, що створює враження недостатньої координації та поваги до кандидатів.
Таке ставлення створює негативне враження про ваш банк. Рекомендую розглянути можливість додаткового навчання для працівників відділу кадрів, оскільки подібна поведінка може серйозно вплинути на репутацію компанії. Не хочу нікого образити, просто висловлю суто свої думки, це суто моя думка, яка немає наміру завести когось в оману, чи скласти негативне враження
З повагою,
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.